Dette klikket jeg hjem!

affiliateslenker

Det er ikke noe blåmandag her i hus, for å si det slik! Jeg har storkost meg med litt nettshopping på morgenkvisten mens jeg nøt en kopp med varm sjokolade. Det er viktig å starte uken bra, ikke sant? Heh! Lenge leve den lange listen med “gode” unnskyldninger. Vi skal til varmere strøk allerede i oktober igjen, og da behøver jeg et par nye bikinier. En bikini ble visst til en full handlekurv. Ups!

· Her er hva jeg klikket hjem denne gang! ·

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. topp her og truse her/ 2. her / 3. truse her og topp her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

52 kommentarer
    1. Wow over 10,000 kr på en vanlig mandags morgen i shopping?
      Haha og jeg som føler meg ruinert etter en bestilling av tre bukser til totalt 1498, 😛
      Som barnehage ass er det nesten en hel mnd’s lønn, ligger på rundt 13k utbetalt og det er i en full stilling :O
      Kansje begynne og blogge istede 😉

    2. Dette er ikke normalt forbruk for oss med vanlige kontorjobber. Ungen min på 12 år leser bloggen din og hun maser på meg om å kjøpe masse nye klær siden du gjør det. Du aner ikke hva du gjør med tankene til små unger. Har du et behov for å vise oss at du har mye penger? Hvertfall jeg tror at mange ikke bryr seg om det du kjøper.. Du kjøper jo klær for mange tusen flere ganger i måneden. Har du ikke mye klær du? Eller

    3. Hei!
      Hvor lang tid bruker det ta med express shipping fra shein? Du bestiller jo der ganske ofte og regner med at du når grenser for express shipping, hehe 🙂 Jeg bestilte for lenge siden men har ikke mottat noe enda og heller ingen updates rundt leveringen.. har sendt dem mail, men får ikke noe skikkelig svar. Ha en fin dag!
      Klem

    4. Fy faen, du burde skjerpe deg Isabel.! Hvorfor sløse så mye mer pengene du tjener på så mye klær..og så
      Kaster du de etter en dags bruk, det er ikke normalt..tenk på alle de menneskene som bruker kjempemange timer på å lage alle disse klærne..

    5. Over 2000kr på en cardigan?! 😰 Jaja noen har råd til det… Selvom det fins så mye fint til 199,- og

    6. Dette er ikke normalt forbruk for oss med vanlige kontorjobber. Ungen min på 12 år leser bloggen din og hun maser på meg om å kjøpe masse nye klær siden du gjør det. Du aner ikke hva du gjør med tankene til små unger. Har du et behov for å vise oss at du har mye penger? Hvertfall jeg tror at mange ikke bryr seg om det du kjøper.. Du kjøper jo klær for mange tusen flere ganger i måneden. Har du ikke mye klær du? Eller

    7. Åååå, takk for deling! Nå skal jeg handle <3 Kan du komme med noe interiør tips? Jeg flytter inn i drømmehuset nå snarest, det er møblert med lekre designer møbler, men, jeg vil gjøre det mer mitt også. Klem!

    8. Tenker du i det hele tatt på miljøet?
      Spiser nesten kun kjøtt, flyr over alt, tar taxi over alt og shopper i haguevis.
      Eller driter du i det?

    9. Om en først skal bruke masse penger på noe som er unødvendig, vær så snill vurder merker og produkter som er klimavennlige, dyrevennlige, som produseres av folk som får arbeiderrettighetene sine oppfyllt? Gjør noen internett-søk folkens, så bugner det av merker og gode produkter som er produsert på en moralsk forsvarlig måte. 🙂 Kan foreslå følgende som oppfyller flere eller noen av elementene ovenfor: Lush, Stella McCartney, FairTradeEksperten, Body Shop, Estelle & Thild osv. Ellers kan en feks. se på nettsiden https://www.dyrevern.no/landbruk/sau_geit/ull_uten_mulesing/, http://www.thegoodtrade.com/features/fair-trade-clothing eller http://www.framtiden.no/gronne-tips/klar/her-finn-du-etisk-og-miljovenleg-mote.html.

    10. Karoline Hansen: DU har ansvar for hva ungen din får lese på nett og ikke, frem til han/hun er 18 år. Da får de selv ta ansvar for hva de lar seg påvirke av.
      Slutt å fraskrive deg ansvaret som mor ved å legge skylden på Isabel. Hvordan ditt barn forholder seg til verden og andre mennesker, er det DIN oppgave å lære bort. I stedet for å prøve å få andre til å rette seg til DEG og DINE behov, bør du fokusere på deg selv og din individualitet. Dette må du lære dine barn. Lær dem til å forstå at vi alle er ulike med ulike utgangspunkt, og at man skal faktisk akseptere denne forskjellen. Lære dem å dyrke sine unike egenskaper, i stedet for å ønske at de var som alle andre. Du har ansvar for å sørge for at barnet ditt lærer dette; det finnes mennesker som ser sånn og sånn ut. Det finnes folk som har mer, og det finnes folk som har mindre. Det finnes folk som er høye, og det finnes folk som er lave. Tynne, tykke, blonde, brunetter, lyse, mørke, snille og slemme. Du kan ikke be et annet menneske om ikke å være slem – du kan ikke forandre på andre mennesker. Du må lære ditt barn å akseptere at verden er slik den er, og at man må ta avstand fra ting som ikke angår en selv. Da slipper man å la seg påvirke, og man slipper å være så misunnelige på alle andre.
      I dag lærer folk heller barna sine at alt som feiler en eller er kjipt med ens eget liv er alle andres feil, og/eller problem. Det er en sykdom! Slutt med det. Så kanskje vi heller kan begynne å unne hverandre og HJELPE hverandre litt i stedet for hele tiden å tråkke på andre.

    11. Sigrid: Det er et sunnhetstegn at folk reagerer på overforbruk, spesielt når klærne ikke brukes noe særlig etter kjøp. Misunnelse? Kanskje er det ubehagelig å se at andre kan sløse i vei mens en selv ikke har den muligheten selv om en jobber hardt, men hva er så feil med det? Folk må få lov til å reagere på et samfunn som (økonomisk) favoriserer en personlig blogg uten faglig innhold over feks. en skolert sykepleiers harde arbeid. Så lenge en ikke er stygg mot bloggere som Isabel (går an å komme med konstruktive tilbakemeldinger og faktisk ha en dialog). Trenger vi enda mer fokus på materialisme og pengeforbruk i Norge? Trenger miljøet/klimaet belastningen som kommer fra overforbruk og unødvendig forbuk? Dette gjelder forresten ikke bare klær, så det er maaange andre “syndere” enn Isabel.

    12. Emma
      05.09.2016 kl.14:53
      Tenker du i det hele tatt på miljøet?
      Spiser nesten kun kjøtt, flyr over alt, tar taxi over alt og shopper i haguevis.
      Eller driter du i det?
      —-
      Haha kæm faen tænke på miljøe vel !?? 😂😂😂

    13. Karoline Hansen
      05.09.2016 kl.13:12
      Dette er ikke normalt forbruk for oss med vanlige kontorjobber. Ungen min på 12 år leser bloggen din og hun maser på meg om å kjøpe masse nye klær siden du gjør det. Du aner ikke hva du gjør med tankene til små unger. Har du et behov for å vise oss at du har mye penger? Hvertfall jeg tror at mange ikke bryr seg om det du kjøper.. Du kjøper jo klær for mange tusen flere ganger i måneden. Har du ikke mye klær du? Eller

      Hahaha du tulle no sant… særiøst… haha dommaste og teitaste nån sinne 😂😂 jaja man får god latter av kommentarfelte værtfall og det e jo godt 😊😂

    14. 05.09.2016 kl.13:24
      Fy faen, du burde skjerpe deg Isabel.! Hvorfor sløse så mye mer pengene du tjener på så mye klær..og så
      Kaster du de etter en dags bruk, det er ikke normalt..tenk på alle de menneskene som bruker kjempemange timer på å lage alle disse klærne..
      —-
      Unskyld mæ.. du bestæm ikje over ho !

    15. 05.09.2016 kl.13:41
      Over 2000kr på en cardigan?! 😰 Jaja noen har råd til det… Selvom det fins så mye fint til 199,- og

      Såå !? – Hænnes liv og ingen enn ho sjøll kan gjøre no me det 🙂

    16. Tine
      05.09.2016 kl.13:52
      At du ikke får deg litt hjelp av en stylist når du har så mye penger.
      —-
      Ho bestæm sjøll ka ho ska bruk sine pænga på 🙂 Haha folk e såååå latterlig 😂 Heldigvis fins det en pærson me fornuft 😊

    17. 05.09.2016 kl.14:55
      Om en først skal bruke masse penger på noe som er unødvendig, vær så snill vurder merker og produkter som er klimavennlige, dyrevennlige, som produseres av folk som får arbeiderrettighetene sine oppfyllt? Gjør noen internett-søk folkens, så bugner det av merker og gode produkter som er produsert på en moralsk forsvarlig måte. 🙂 Kan foreslå følgende som oppfyller flere eller noen av elementene ovenfor: Lush, Stella McCartney, FairTradeEksperten, Body Shop, Estelle & Thild osv. Ellers kan en feks. se på nettsiden https://www.dyrevern.no/landbruk/sau_geit/ull_uten_mulesing/, http://www.thegoodtrade.com/features/fair-trade-clothing eller http://www.framtiden.no/gronne-tips/klar/her-finn-du-etisk-og-miljovenleg-mote.html.
      —-
      Jøss før en sjæf du va blitt.. hahahahah 😂

    18. Folk som burde sjærpe sæ e alle de fæle folkan som lar sæ påvirje av shopping.. ka faen feile det dåkker !? – Om ho Isabel bruke 10.000 kr på shopping, så e det vel bedre og la vær og bry sæ enn og hæng sæ så jævlig oppi det.. syns dåkker e jævlig teit og det håpe æ mange andre også e enig i før dåkker oppfør dåkker som små drittunga som ikje veit kordan værden har blitt 🙂 Forrsætt me det du gjør Isabel 😀 ♡♡ Stå på, du gjør værden bedre 😀 Folk e bare jævlig sjalu rætt og slætt !! 😂 Haha, døør 😂

    19. Hahaha really, hva for en mor lar 12åringen lese blogger som dette? Og enda verre om du ikke gidder forklare ungen din dette med penger og økonomi sånn at hun skjønner. Men du skjønner jo ikke selv, så er vel ikke så lett, haha!

    20. Jeg dauer av hvor sjalu folk faktisk er her i landet:-O Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg ang. klær osv om jeg hadde råd til det! Du har tjent dine egene penger, det må da være låv å være stolt og “vise” frem det! Virker som du tørr å være deg selv 100%, og det digger jeg! Fuck janteloven! Stor klem❤️

    21. Omg, so much hate!
      En del av jobben hennes er jo å kjøpe klær å legge ut bilder av outfiten! Må si at det hadde vært litt kjedelig å få se samme klærne hver gang hun skal legge ut ny outfit!
      Stå på, Isabel! Du rocker!

    22. Til Kkis- Folk med fornuft og vett oppi hodet tenker på miljø. Du burde prøve, ække så vanskelig.
      Hadde du brukt halvparten av tiden din på miljø i stedet for “å vokte” Isabel’s blogg, hadde du faktisk gjort en forskjell i verden, i motsetning til nå. Just saying…

    23. Kan du slutte KKis, du oppfører deg som Forsvareren til Isabel hele tiden, blir kvalm av deg og hvordan du holder på.! Det er ikke rart folk her reagerer på hvordan forhold Isabel har til klær, det må man kunne påpeke uten at du Kkis sier jeg: bestemmer over henne..det blir for dumt, man bestemmer ikke over en person selv om man sier sin mening altså, så der har du noe å lære..du er tydeligvis ikke så gammel du Kkis, for du virkelig veldig barnslig..så tipper du er 20 Max..jeg har som sagt all mulig rett til å kommentere at folk reagerer at hun har sånn kjøp, kast forhold til klær, for det er ikke bra for miljøet heller..dette er ikke noe personlig mot Isabel, alt jeg sier er at hun burde tenke på dette, og kunne bruke klær mer enn 1 gang, og tenke på alle menneskene som har brukt mange timer på å lage disse forskjellige klærne..og jo, man må tenke på miljøet Kkis..lurer på hvordan det hadde gått hvis alle var sånn som deg som ikke brydde seg om det..

    24. Karoline Hansen;Det er din unge og DITT ansvar for hva din unge leser. Det er altfor lett og legge skylden på andre, når du ikke gidder eller orker å lære ditt barn noe som helst. Denne bloggen er både underholdene og artig og det er mange som elsker hennes mange antrekk. Så herregud se å få skikk på din egen unge sånn at du slipper å slenge ut av deg unødvendige kommentarer til en helt urelevant blogger!!

    25. Du fikk vel dette sponset? Anyway, likte de grønne skoene og den grå kåpen, ellers syns jeg resten så billig ut og tar bare opp unødvendig plass i skapet. Du som har råd burde satse på en mer eksklusiv stil, synes jeg, og være glad i det du har istedenfor å kjøpe billigklær som du bytter ut hele tiden 🙂 bare et tippps

    26. Det er så morsomt at folk går inn på bloggen her om og om igjen kun for å kommentere dritt. Skjønner dere ikke at hun tjener penger på alle de klikkene dere gir denne bloggen? Stå på Isabel!

    27. Til Isabel- Jeg har to-tre vegetar dager pr uke og spiser aldri biff (og bruker self. ikke pels), sorterer søppel, kjører el-bil, sparer strøm, gjenbruk av klær, flyr max en gang pr. år.
      Spørsmålet går tilbake til deg Isabel; hva gjør DU for miljøet?

    28. Anine: Da er du flink!! 🙂 Jeg sorterer også søppel, selger/gir bort klær som jeg ikke lenger bruker (istedenfor å kaste), sparer strøm. Det er vel det jeg gjør, men ønsker selvsagt å bli bedre da miljøet er utrolig viktig!

    29. Har du tenkt og ta shopping også en gang i mnd sånn som du gjør me mat en gang i uka ? 🙂
      Haha hadde vært litt gøy og tæsta det ut.. æ handle også som faen.. haha 😊😂

    30. Jeg bare lurer.. 🙂 tjener du på hver lenke du legger ut? Altså, om du linker til 20 plagg du har “kjøpt”, så tjener du på hver og én lenk? Hilsen nysgjerrigper 😀

    31. Til Isabel- Jeg er overhode ikke ute etter å ta deg, men siden du spurte meg, spurte jeg deg:)
      Jeg reagerte kun på det Kkis skrev; “hvem faen bryr seg om miljøet?”
      Vi alle kan tenke oss om og gjøre noe, litt teller! 🙂

    32. Enig med deg og Anine..jeg reagerte også
      På det Kkis sa om miljøet, for det er veldig viktig å bry seg om det..

    33. Anine: Det skjønner jeg 🙂 Jeg synes selv at det er viktig å bry seg om naturen, men igjen- min livsstil er kanskje ikke så veldig miljøvennlig. Jeg gjør de små tingene jeg kan, da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg