ha det, norge!

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / solbriller her / skjørt her

. . . AND OFF WE GOOO!

Hei, fine lesere! Håper dere har hatt en super start på uken, det fortjener dere.  Akkurat nå er jeg veldig stresset, for vi skal ut på reis igjen. I kjent stil presterer jeg alltid å glemme de viktigste sakene, så jeg prøver iherdig å få med meg alt denne gang. Det har vært en aldri så liten “glam-day” hvor jeg blant annet har fått fikset neglene. De er SÅ fine nå, jeg dåner! Viser dere senere. Hva er det med oss å ikke klare å holde oss hjemme for lenge om gangen? Haha, vi er umulige. Denne gangen er det faktisk ikke bare for pleasure, Pierre har nemlig time både hos tannlege og fysioterapeut. Vi klager dog aldri når vi får besøke svigermor. <3

Vi skrives fra Sverige senere, dere. Da har jeg en kjempe spennende nyhet å meddele! Jippi!! Klem enn så lenge.

16 kommentarer

Siste innlegg