OVERLEGNE BLOGGERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Du bryr deg ikke om oss som leser bloggen din!

– Hvorfor ignorerer du oss?

– Vis litt takknemlighet overfor leserne dine!

Så fort jeg ikke svarer og er aktiv i kommentarfeltet, hagler det inn kommentarer som går på at jeg ikke bryr meg om leserne mine. Jeg blir veldig lei meg når jeg får slike kommentarer, rett og slett fordi at mine lesere betyr ufattelig mye for meg. Selvsagt er det ikke slik at jeg ikke bryr meg! Jeg bryr meg FOR mye, om det i det hele tatt er mulig å si. Jeg sjekker bloggen konstant, og oppdaterer flittig – kun for at dere skal ha nytt og interessant innhold å lese. Jeg får super dårlig samvittighet dersom jeg ikke får oppdatert nok, for da føler jeg ikke at jeg leverer bra nok til dere som faktisk bruker deres tid på å klikke dere inn her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det jeg vil formidle med dette innlegget, er at selv om jeg kanskje ikke svarer med en gang, så vil dere få svar så fort jeg har tid til å sette meg ned for å svare på kommentarer. For sannheten er den at jeg prioriterer nye innlegg fremfor å svare i kommentarfeltet dersom jeg har knapt med tid. Det betyr ikke dermed at jeg ikke bryr meg om dere, for det gjør jeg virkelig – det håper og tror jeg dere vet, også. De siste to-tre ukene har vært noe hektiske, og derfor har jeg ikke vært like aktiv i kommentarfeltet, noe jeg er lei meg for. Det er kun rom for forbedring, så der skal jeg skjerpe meg. Jeg ønsker bare at dere skal vite at dersom jeg ikke har svart, så vil jeg gjøre det så fort jeg har mulighet. Det dere kanskje ikke helt får med dere, er at jeg får stilt utrolig mange spørsmål hver eneste dag, og derfor er det ikke alltid like lett å svare på absolutt alle. Det hadde tatt meg alt for lang tid. Jeg prøver så godt jeg kan, det vil jeg dere skal vite 🙂 Jeg er ikke overlegen av den grunn – at svar ikke kommer innen få minutter, jeg sliter bare med det faktumet at det kun er 24 timer i døgnet.

Dersom dere har stilt meg spørsmål som dere fortsatt ikke har fått svar på, kan dere spørre igjen her. Håper dette innlegget ga dere litt mer forståelse. Klem! 

95 kommentarer
    1. Prøver å spørre igjen, hva er Pierre sin jobb? Hvordan fordeler dere leien i leiligheten? 🙂 ha en fin dag

    2. Kjære Isabel. 🙂
      Jeg mener det motsatte: Synes du er flink å svare leserne dine, jeg. Dette har jeg faktisk tenkt over flere ganger. Det er så tydelig at du bryr deg om oss. 🙂
      Dette er jo en av grunnene til at jeg leser din blogg. 🙂
      Klem.

    3. Prøver også å spørre igjen:
      Er det noen annen måte å få bestilt hjem shai pakken så man kan delta i konkurransen? Det står man må være 18, og det er det jo ikke alle leserne dine som er.. Kan derfor ikke bli med i selve Nelly gavekort konkurransen:(
      Håper på svar!!

    4. Fint at du tar det opp, sætt pris på det ♡
      Lurte dærfør på om du svare på eposta fra “ukjente” ? 😀

    5. Lurer fortsatt på hvorfor du brukte så lang tid på å anmelde ettersom at du følte deg så grovt utnyttet. Mener forresten at det var helt riktig og anmelde, fordi det er IKKE okay med identitets tyveri. Greia er bare at dine ord og handlinger ikke henger sammen.

    6. De fleste som klikker seg inn på bloggen din som er over 14 gjør det for å lese i kommentarfeltet. Derfor burde du heller prioritere å svare der enn å skrive nye innlegg hele tiden. Tips fra meg!

    7. Du svare jo bare dei som kommentere hvor fin du er men du svare ikke dei som spørre deg om ting,det er jævla teit gjort av deg ,da virke du ut som en ignorerende fuckings bitch

    8. Hei! Dette er ikke ment som kritikk overhodet, men har opplevd noen ganger at du og andre bloggere svarer på noen kommentarer og unnlater andre (selv om de er relevante og absolutt ikke negatoive). Bare lurer på hvordan dere velger ut hvilke dere svarer på og ikke? 🙂

    9. Å hiv og hoi! Dere frekke nettroll.
      Her prøver Isabel å forklare seg det beste hun kan, og BOOM, så sender dere hatmeldinger! Hva sliter dere med?
      Ta dere en tur ut og luft vettet deres, istedet for å angripe henne. GOD TUR! NYT NATUREN, og trekk frisk luft godt inn i lungene. Så skal dere se at det blir så mye bedre etterpå. 🙂
      Stå på Bella, vi er så veldig mange som digger deg, og synes du er en vakker og flink blogger. 🙂

    10. Først og fremst, så flott du er, for å ikke snakke om fotogen. Og all ære til deg for å ha oppnådd den suksessen du har! Nå vil jeg ikke være en av dem som kritiserer deg, men å skrive ”kun for at dere skal ha nytt og interessant innhold å lese” blir en smule feil, ettersom du oppdaterer for din egen del, og inntekt. Ellers håper jeg å se deg på skjermen igjen snart, kanskje topmodell?

    11. Lin: PH Sverige, ja! Jeg har svart på ditt siste spørsmål veeeldig mange ganger, hehe. Pierre og jeg jobber sammen på bloggen, hvor han i størst grad jobber med bakarbeidet. I tillegg til det driver vi på med å starte opp et nytt eget firma, som blir utrolig spennende! Det er hans hovedjobb, da 🙂

    12. Linn: Hei Linn! Jeg forstår at du lurer. I mitt tilfelle handler det mest om at det ikke er ALT jeg nødvendigvis ønsker å prate om, og derfor ikke svarer. 🙂 Klem!

    13. Hvor lang tid tar det og få pakken den pakken fra shein. når får vi de 100 kr, og når trekker du vinneren?

    14. Er det den toppen du kjøpte nå nylig når du var på Zara? Skal gå til Zara og si at jrg kjøpte den pga deg, du burde faen meg stå modell hos de eller få noe rabatt. Hva enn du kjøper, vi kjøper. Helt rå stil

    15. Donald: Det er litt av et mas om disse pillene som tydeligvis kunne skimtes i vloggen. De brukte jeg når jeg skulle opereres, for da skal magesekken være tom. Så, ikke noe større enn som så. Hehe!

    16. jeg hadde ikke penger på kortet når jeg bestilte, får jeg pakken da eller må jeg bestille senere når jeg har fått penger 🙂

    17. når jeg bestilte shain pakken så hadde jeg ikke penger på kortet, og det var 50 kr i frakt. får jeg pakken 🙂

    18. OMG, all kred til deg Bella, for at du oppdaterer bloggen så ofte, du er den eneste som gjør det i blogg Norge. Håper du fortsetter å oppdater like mye istedenfor å bruke tiden på å svare på. Selvom det oxo er stort pluss. Du er awsome, og tøff som få, digger at du er så uredd og ærlig! Love

    19. Jeg leser bloggen din hver dag uansett hva, har satt den opp som favoritt så jeg bare klikker inn, syntes du er vakker før operasjon og nu også, syntes du skal ignorere de som skriver dritt kommentarer, ekke lett å skrive 2-3 innlegg hver dag og det er helt fantastisk hvordan du gir tid til dine søsken, fortsatt sånn ! 🙂

    20. jeg har heller ikke penger på kortet når jeg bestilte shai pakken, får jeg den uansett eller? btw eelsker deg og bloggen.

    21. Ok da prøver jeg igjen: Lillesøsteren din er prikk lik deg som du var før du opererte deg. Noe som vil si at du syns hun er mindre pen. Du skriver selv på bilde av deg selv fra PH at du ikke vil se på deg selv engang! Hva tror du lillesøsteren din tenker rundt dette?? Når hun selvsagt er fult klar over at dere var helt like utseendemessig. Og om du ikke velger å svare er det jo som du selv skriver at du ikke ønsker å svare på alt. I dette tilfelle fordi du vet det er sant. Du burde virkelig revurdere måten du formelerer deg når det gjelder ditt gamle utseende.

    22. Tørr du svare?: Men vet du, slik som du skriver er veldig feil. Jeg og lillesøsteren min er ikke identiste? Vi har (hadde) HELT forskjellige neser, hennes er ikke litt lik min gamle var, en gang. Så det blir veldig urelevant å komme med en slik kommentar.. Hadde forstått deg om vi hadde pratet om en prikk lik tvilling, men det er det så langt i fra i dette tilfelle. 🙂

    23. Æ lure på en anna ting 🙂
      Kordan va det og gå over tel stor mobil, e du fornøyd og kunne du foreksempel gådt tilbake te iphone 6 eller 6s vanlig ? 🙂 Like du fargen på iphonen ? ♡

    24. Jeg liker og lese bloggen din, jeg liker også at du har åpent kommentarfelt! Du er også flink til og svare og kommunisere med leserne dine i kommentarfeltet 🙂

    25. Lurte bare på om du bestiller noe fra shien mer, siden du nesten bare viser ting fra nelly? Ps; eeelsker bloggen din! <33

    26. Hei. Jeg har spurt deg om noe på Instagram og på fb. Kunne du svart meg?
      Heter Michelle Denice Rojas på fb og michelledenicerojas på
      Insta 🙂

    27. Takk før at du svarte 😀
      E det en iPhone du kan anbefale ? 😀
      Fra 1 te 10, kor fornøyd e du ? ♡
      Det va iPhone 6S Plus 64GB du hadde ? 🙂
      E 64GB nok syns du eller ville du oppgradert te 128GB eller bli det før mye ? 🙂
      Håpe du svare, takk søta 💖

    28. Takk for svar!! Her er vi uenige, og det er greit. Men er flere som har påpekt det samme som meg:) Vil bare si jeg er meget imponert over det du har oppnådd og du er fan meg råsterk person som klarer å stå i dette hver dag. Du vet hva du gjør! Men jeg liker å være kritisk og sånne som meg kommer du desverre aldri fra.

    29. Jeg syns helt motsatt, du er ufattelig flink til å svare på kommentarer! Har stilt et spørsmål om din far en gang tidligere, og siden jeg alltid får svar men ikke på det, så regner jeg med det er privat 🙂 noe som er veldig forståelig og jeg respekterer!
      Ha en fin kveld videre <3

    30. Jada jeg skjønner du ikke vil svare alt og alle.
      Men! Du velger å slippe de igjennom for så å ignorere dem i feltet. Til og med litt banale kommentarer som er helt random. Når du da ignorerer så virker du overlegen 😉 vil du ikke svare sånt så ikke slipp de igjennom 😉 verre ere ikke

    31. Anonym: Den er rett over 55 kvm, mener jeg. Ikke så veldig stor, men helt splitter ny og midt i smørøyet 🙂 Det som gjorde at vi falt for den! Hmm, kanskje 🙂

    32. 22:20 : Hun forsørger ikke Pierre, de jobber sammen på bloggen og han jobber med et annet prosjekt som er hovedjobben hans😊 Fornøyd?

    33. Plager det deg at du fortsatt har det “Paradise-hotel” stempelet? Føler du at det overskygger det faktum at du er en veldig vellykket blogger? 🙂
      ikke slemt ment i det hele tatt, bare lurer!

    34. Isabel og søsteren er ikke identiske i det hele tatt!! Og man kan hvertfall se at deres neser ikke er like heller!! De som ikke ser det, vel da vet ikke jeg.. Isabel hadde en ganske tydelig bøy, og jeg skjønner veldig godt hvorfor hun opererte når man har et kompleks. Selvom jeg har sett mange med lignende, og man trenger ikke nødvendigvis operere, men kan få det gjevnet ut på en annen måte av spesialist uten at man behøver å skjære. Uansett, dette har ikke søsteren! Jeg synes ikke de ligner så veldig faktisk. Vakre på hver sin måte. Hadde jeg vært Isabel hadde jeg ikke operert brystene, for de var så flotte! Men rompa ble veldig forbedret!

    35. Æ må bare spørre.. like du at andre støtte dæ i kommentarfelte eller burde man stoppe helt me det ? 🙂

    36. K.: Jeg synes du er veldig snill og støttende, jeg. Du gjør akkurat som du selv ønsker, men du skal vite at jeg setter stor pris på dine daglige kommentarer. Jeg ser deg! <3 Klem.

    37. Da fortsætt æ bare vest det e greit før dæ 😀 Det e nåkka du må bestæmme, æ lika godt bloggen din og dæ som pærson og ser vældi opp te dæ 🙂 Men lika ikje all dritten, æ bli satt ut og lei mæ på dine vægne og får det så godt innvendig når æ har svart jævlan 😀 Men som sagt, det e din blogg og du bestæm om æ ska slutt eller ikje, det e opp te dæ og ber du mæ om og stopp, så ska æ selvfølgelig gjøre det 🙂 ♡

    38. Ojda æ glemte og si takk før det du skreiv, sorry 🙂 Men e godt og høre at du bryr dæ og æ bryr mæ også vældi mye om dæ, vest ikje hadde æ ikje lagt igjæn alle mine kommentara på din blogg 🙂 Det e no me dæ som gjør at man bare MÅ like dæ før den du e 🙂 Du e tross alt født og da e det også meininga at du ska leve og ha det bra ♡ Støtte dæ i ALT du gjør og det ska du vite 🙂

    39. Vil jo ikje at du ska bli sint på mæ fordi æ svare jævlan i ditt kommentarfelt 🙂 Så da e det like greit og spørre før sikkerhetskyld 😀 Men HUSK og be mæ stoppe om det bli før mye før dæ 🙂 Vil bare vise at æ bryr mæ mye om dæ uansett om æ ikje kjenne dæ 🙂 Du e fantastisk ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg