en ufiltrert Bella

Nå har jeg hatt offentlig mystory på snapchat i godt over et år, og jeg vil si at jeg bare blir mer og mer ufiltrert der inne. Jeg snapper det som faller meg inn, og for å være ærlig angrer jeg ganske kjapt, litt for ofte. Hah! Men det er litt av sjarmen med snapchat, synes jeg. Dere må gjerne legge meg til, IsabelSraad heter jeg der! Jeg vet at flere lurer på Pierres også – han heter Pi3rreh. På snap kan dere ihvertfall følge meg i løpet av hele dagen, og se hva jeg foretar meg når jeg ikke blogger. Men, jeg vil bare komme med en liten advarsel. Jeg eier ikke selvhøytidelighet, og jeg er en ordentlig laidback og tullete jente, noe som kommer godt frem i snapchat-videoene mine. Venninnene mine knekker seg av latter hele tiden, og lurer ofte på om jeg har lagt ut på mystorien med et uhell, eller om det faktisk er ment for offentligheten. Hahaha!





Legg meg gjerne til – IsabelSraad, heter jeg! 

 

17 kommentarer
    1. Ironien i at du sier du ikke eier selvhøytidelighet og er totalt ufiltrert, men aldri klarer å filme deg selv uten sminke for eksempel. Du burde legge til Kristin (Styleconnection), så ser du hva det vil si å faktisk være ufiltrert og morsom:)

    2. Ser du er i ferd med og ødelegge håret ditt nå…:( STOPP nå, du har så utrolig fint hår!!!! Er så synd at du vil bleike det ned slik:( Skulle gjort mye for og hatt det håret ditt!

    3. Veldig ufiltrert du😂
      Putter druetryne og alvetryne på dæ sjøl, peller i håret ditt hele tiden, bruker et lass sminke og lar leppene dine forstyrre hele bildet.
      Sorry meg ass, fett at du skryter av deg selv, men jeg ser ikke greia…

    4. Syns du er flink jeg 🙂
      Både med å oppdatere bloggen, og også snapchat!
      Der er du jo veldig aktiv da..
      Vet ikke hvorfor folk må hate på deg for hver minste lille ting..
      Jeg ble selv millionær i ung alder, og merket det samme – at folk hatet. I tillegg til dette var jeg opptatt av utseende mitt, noe som gjorde at haterne hatet enda mer.
      Nei altså, stå på du Isabel!
      Du er sterk psykisk, ingen kan si noe annet 🙂

    5. Ødelegge håret sitt? Håret ditt er nydelig, og det er du å!
      Har en konkurranse gående på bloggen nå der du kan vinne varer til en verdi av 17.000. Fillers, fettsuging, og velvære! Luksus for oss damer💛
      Stor klem til deg Isabel ☀️😘

    6. Ey, dere hatere!
      TIL ETTERTANKE:
      Husk på at når dere kommenterer til Isabel med de stygge kommentarene, det er ikke bare henne det går utover! Har tanken slått dere at søskene hennes, som er mindreårige trolig følger med på bloggen hennes? Tenk på hvor triste og forferdet de blir over å lese de stygge kommentarene dere lirer ut.
      Isabel har i tillegg opplevd så mye vondt i sin barndom, som har satt sine spor. Hun har en vanskelig bagasje i hverdagen, som hun må takle, hver eneste dag.
      TENK, og RESONNER før dere sender nedsettende kommentarer.
      Hvorfor er dere så sinte? Jeg skjønner det bare ikke!

    7. Du shopper jo en del på nett, så jeg tenkte å spørre deg om noen tips. Jeg er på utkikk etter en fin vinterkåpe, gjerne en varm en (ull o.l.). Kunne du lagd et innlegg om noen fine vinterjakker? 🙂 Ikke nødvendigvis bare Nelly, der har jeg lett meg ihjel flere dager i strekk. hehe

    8. KAN DU LAGE ET INNLEGG AT DU SKRIVER HVA GUTTER LIKER MED JENTER Å HVA JENTER HATER MED GUTTER DU OG PIERRE? HADD VÆRT SYKT ARTIG…

    9. Hei love u! Elsker bloggen din, men å kalle deg selv “bella” er ikke sååå kult som du selv tror. Bare et tips! Høres veldig rart ut når du omtaler deg selv som “bella”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg