selvdisiplinen blir satt på prøve

affiliateslenker

WOHO! I dag har jeg en gladnyhet til dere, fine lesere. Jeg har nylig oppdaget den nye skandinaviske nettsiden Na-kd.com, og jeg virkelig elsker deres sortiment. Jeg mener, bare se her! Det er typ som Nelly, bare enda bedre. Det er nå selvdisiplinen her i hus virkelig blir satt på prøve, for jeg har nemlig fått en eksklusiv rabattkode til dere! Jeg har jo SÅ lyst til å gå bananas selv, og bestille absolutt alt jeg har plukket ut nedenfor, men jeg må nøye meg med noen få plagg, bare. Som dere vet har jeg shoppet litt vel mye i det siste, så nå kan jeg ikke tillate meg selv å svi kortet noe spesielt mer. BUHU!

GO  B A N A N A S! 

OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» FOR 20% AVSLAG PÅ HELE DIN ORDRE!

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her 

Var det ikke mye fint, vel? Jeg håper dere blir glade for rabattkoden! Ps. Den er gyldig til og med fredag. 

24 kommentarer
    1. Hva syns du om at fotballspillere, bloggere osv tjener mer og har mer tid til reise enn sykepleiere og leger som står mellom liv og død hver dag?

    2. Teacup pomeranian? Really?
      Det er kun en dverg av rasen og anbefales IKKE. Folk skal avle hunder etter rasestandarder. Det er et fenomen som heldigvis ikke er utbredt her i Norge. Veldig amerikansk, hvor de driter i dyrene og tenker kun på seg selv og hundens utseende skal være søteste mulig å få solgt.
      Kjøp heller en sunn og frisk vanlig pomeranien. Venninna mi fikk en “teacup” i ene kullet sitt, men den viste seg å bli ganske stor allikavel;)
      Betal aldri full pris for en dverg av noen som helst rase

    3. Hvor blir det av gavekortet på zalando for 100kr da?fra konkurransen du hadde ellernoe lurte du oss til å få amunomang?

    4. VELDIG spesielt for den personen over her å sammenligne yrker. Bloggere og fotballspillere er to helt forskjellige ting da…
      En profesjonell fotballspiller trener hardt og jobber døgnet rundt. De kan ikke være yolo og spise og drikke hva de måtte ønske. En blogger lever jo fritt til å gjøre hva den vil, til sine egen tidspunkt.

    5. Nice 😀
      Bare synd at de ikje har klarna, så må holle mæ tel Nelly og H&m, men de har mye fint dær også, så det går bra 🙂
      Vi e vældi lik.. elske og shoppe 😀 Også bli det litt før mye i tillægg, haha ♡ Mi siste bestilling kom på 40 klesplagg.. haha hoff, sånn går no dagan 🙂

    6. Hei Isabel. Jeg har lest bloggen din siden første dag du opprettet den og det er en ting jeg har alltid lurt på. Jeg husker en gang du skrev i et innlegg der du svarte på et spørsmål om at du kan snakke arabisk. Så jeg lurte om du eller Pierre har noe forhold til et arabisk land eller om du har slektninger som bor der eller er fra der? Setter stor pris om dun kunne svare på dette spørsmålet. 🙂

    7. Du og Pierre er couplegoals jo 4 real. I tillegg tjener du sinnssykt bra for å skrive om ditt liv. Det er en premie i seg selv. Jeg lurer på om Pierre har utdanning eller en jobb? Eller lever han på rosa skyer gjennom din inntekt? Fordi det virker som om du er den rike i forholdet (selv om det ikke har noe å si når det gjelder kjærligheten mellom dere to) Har han sluttet å trene?Hva gjør han egentlig enn å være en god kjæreste og ha det gøy? Gjennom dine penger? Er han gentleman nok? Eller bare nuss nuss og alt det tulle der ahahaha… Men når det er sagt så vil jeg si elsker bloggen din. Du har et fantastisk liv der du har opplevd mye forskjellig. Så får jeg håpe du får en fin dag videre!:)

    8. Haha, Isabel.. du veit, idiota får ikje sånn me sæ før man har sagt det milliona av ganga 😊😂

    9. Han jobber med Isabel på bloggen (bakarbeidet om jeg ikke husker feil) og har et annet firma på gang som blir hovedjobben! Nå kan dere slutte å mase og heller følge med på spørsmål hun svarer på.
      Masse fine klær 😀 skulle gjerne hatt noe nytt i skapet, men som student må jeg nesten prioritere mat altså! Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg