next stop?

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

See you soon, Sweden! Nå er vår visit over, og vi er på vei hjem til Oslo. Vi har med oss bestekompisen til Pierre, Hampus, hjem! Det skal bli så hyggelig å ha han på besøk, og få vist han rundt i Oslo. Det er perfekt timeing, for  i morgen skal vi på et event og festligheter. Vi skal se til at han koser seg så mye at han vurderer å flytte til tigerstaden, hehe. 

Det har vært noen fine dager i Falkenberg hvor vi har hatt kvalitetstid med svigermor og hans venner. Vanlig prosedyre! 🙂 Jeg får virkelig en avslappende feeling av å være her. Jeg kjenner bare hvordan jeg klarer å slippe taket på alt stress og mas, og bare nyte. Det er vel sjarmen med småbyer, tenker jeg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole utsolgt, lik her / bomberjakke her / solbriller her / sneakers her

Nå skal jeg kose videre med Percy her i baksetet, og passe på at gutta kjører fint. Hehe! Det finnes ikke større pingle enn meg i trafikken.. Det har jeg min kjære mamma å takke for. Lol! Vi skrives senere. Klem!

10 kommentarer
    1. Please ikke kjøp denne “teacup” du snakker så mye om, disse chihuahua hundene er små nok fra før, og jo mindre de er jo mer problemer med helsen får de, dette er en farlig trend folk kjøper oppunder bare fordi hunden skal være liten nok og søt nok. Snakker desverre av erfaring!

    2. ser ut som du har linket til feil sko og kjole? ingen av dem likner på det du har på deg på bildet..

    3. Himmel – for en kropp du har ass – du er gjennomført perfekt Bella – håper du skjønner det selv =)
      Nyyyyt det i fulle drag – du er ikke i 20 årene resten av livet vet du – haha – sånn er det bare, harde fakta =p
      Masse lekre antrekk i forrige innlegg btw .
      Ha ei fin helg !!!

    4. Men trodde silikonen gjorde puppene mere faste? De virker veldig tunge nå, er det noe som kan komme etter operasjonen (f.eks vekttap/uten trening) eller har de alltid vært slik?

    5. 08.09.2016 kl.22:32
      ser ut som du har linket til feil sko og kjole? ingen av dem likner på det du har på deg på bildet..

      Jah nættopp fordi dæm har utsolgt det ho har på sæ 🙂

    6. Madeleine
      08.09.2016 kl.21:33

      Ho bestæm det heilt sjøll, ingen som har no rætt og si at ho ikje får “lovt” og kjøpe det ho vil.. det bli før lættiz.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg