for fire år siden



Da jeg våknet og sjekket facebook i dag tidlig, poppet dette bildet opp med teksten “for fire år siden”. Dere vet det tilbakeblikket Facebook byr på en gang i blant? Jeg får lykkerus når jeg ser på dette bildet. Det er meg og mine to bestevenninner, Michelle og Birgitte. Disse jentene betyr så ufattelig mye for meg. Vi tre har holdt sammen gjennom tykt og tynt, og vi har så utrolig mange morsomme (og pinlige..) minner sammen. Cringe-faktoren er stor når jeg tenker tilbake på vår tid som fjortiser. Haha! Krise. Man skal lete lenge etter en større fjortis enn det jeg var (og er). Birgitte var den skoleflinke og hun som alltid presterte å gjøre noe hun angret på dagen derpå, og Michelle var hun som ALDRI takket nei til en fest. Dunder trioen! Vi var søte, da. Søte og små.

Good times, ass. Jentene mine, som jeg elsker over alt på denne jord. 

14 kommentarer
    1. Synes dessverre du var finere da enn nå! Beklager! Finere lepper og finere nese! Har selv restylan i leppene, men har bestemt for å slutte med det!

    2. Så mye penere før. Det fine smilet kommer mer frem og gjemmer seg ikke under di enorme leppene. Operasjoner bare ødelegger den naturlige skjønnheten. Beklager, er bare ærlig.

    3. Du kan gå inn “manuelt” å se på minner hver dag om du går inn på menyen (der hvor venner, arrangementer, grupper osv står. Der er det en fane som heter ” På denne dagen” .. Å da kan du følge med på om du skrev/hva du skrev på akkurat denne dagen i fjor, 2 år siden, 4 år siden, 8 år siden ☺️
      Jeg er avhengig av å gå inn hver dag å se, å sjekker det sånn type alltid kl 00.01😅🙋🏽

    4. Det hadde vært kjekt hvis du hadde lagd en YouTube-video av dere tre hvor dere har en challange eller noe sånt❤️❤️

    5. Hei Isabel! Jeg syns det er så fælt at folk heletiden angriper utseende ditt og ville bare si noen ord om det. For det første så er du en veldig pen jente, att du har opperert deg pga komplekser og usikkerhet er noe disse nett trollene går etter når de skriver negative ting om hvordan du ser ut. Jeg håper du er sterk nok til å ikke ta innover deg alle de stygge kommentarene og ting som blir skrevet og sagt kun for å være ekkel mot deg. Ja du har opperert men du ser veldig fin ut! En annenting som jeg syns er trist er at det virker som du syns selv du ikke var så pen før du opererte deg, du var også veldig pen før du oppererte deg også. Du var veldig pen da og det er du også nå etter opperasjoner. Se på deg selv med litt snillere øyne, du har en vakker utstråling som alltid har vært der og som alltid vil bli hos deg uansett hva du fikser på. Vær stolt av deg selv<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg