endelig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hjemme i egen leilighet. Fy søren så deilig det er å komme hjem når man har vært bortreist. Spesielt til ren og ryddig leilighet! Nå får vi besøk og snart er det duket for middag med gutta. Resten av kvelden skal vi se på film og kose oss. En helt okei avslutning på denne dagen! Jeg blir nok ikke så altfor sen i seng, da jeg skal på to møter i morgen. Isabel uten søvn er en veeeldig dårlig kombinasjon, så det må jeg prøve å unngå spesielt når jeg skal møte samarbeidspartnere. Haha! Da er det ikke så kult å være grinete og sur. For det er nemlig slik jeg blir dersom jeg ikke får nok søvn. Jepp, da vet dere det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen som har handlet, ja. Nå er brus – og godteri-lageret fylt til randen! Jeg mistenker at det er to søte småsøsken som kommer til å komme på besøk veeeldig flittig fremover. Haha! Viser dere i morgen – det er helt sykt.

Vel, vel. Jeg har meldt meg frivillig til å lage middag, så her er det bare å henge i – selv om det mye mer frister å bestille take-away, haha. God natt, hjerter. I love you!

18 kommentarer
    1. Hei Isabel. Jeg har lest bloggen din siden første dag du opprettet den og det er en ting jeg har alltid lurt på. Jeg husker en gang du skrev i et innlegg der du svarte på et spørsmål om at du kan snakke arabisk. Så jeg lurte om du eller Pierre har noe forhold til et arabisk land eller om du har slektninger som bor der eller er fra der? Setter stor pris om dun kunne svare på dette spørsmålet. 🙂

    2. Hei skulle ikke du reise med moren din til Dubai? Du hadde bestilt til 50årsdagen hennes???

    3. Hei isabell! Jeg lurer på hvordan du holder håret ditt så fint? Jeg regner med at ikke alt er ekte hår, men likevel.. Du har alltid hendene i håret, så hva er det du gjør med det for at det ikke blir fettete? Mitt blir fett med en gang jeg plukker på det:( Hilsen jente på snart 30 år, som ofte får fettete hår;)

    4. Du lenger oppe her, Isabel bestilte tur til Dubai med henne og moren ja, men nå blir ikke det noe av allikevel da Isabel har kuttet kontakten med moren sin, som hun har fortalt om før..gjelder å følge med på hva Isabel sier vettu

    5. Skrev egentlig denne kommentaren på et annet innlegg, men det er ganske gammelt så er ikke sikkert du har sett den, så kommentere her istedet:) :
      Hei!
      Du har fått helt sinnsyke fine bryn!! Ser de var en del tynnere før.. lot du være å nappe de en periode før du dro til brow rehab, eller hvordan fikk du det til? 🙂

    6. Du må passe på så broren og søsteren din ikke spiser for usunt. Det er å gjøre dem en bjørnetjeneste. Det er vanskelig, men det er viktig.

    7. Linn
      09.09.2016 kl.00:06

      Alt håre hænnes e ækte og ho bruke de riktige produktan te håre og da bli det ikje fett 🙂 Så om du vil unngå fett hår, så e frisør shampoo og balsam løsninga 😀 Æ får heller ikje fett hår længer 🙂

    8. En som elsker moren sin
      08.09.2016 kl.23:47
      Hei skulle ikke du reise med moren din til Dubai? Du hadde bestilt til 50årsdagen hennes???

      Næi det ska ho ikje 🙂 Læs bloggen hænnes, så finn du det ut.

    9. Jeg også lurer på det samme som hun lengre opp. Slutta du og nappe før du dro på browrehab? Du har fått veldig fine bryn, prøver å “spare” selv😂 Akkurat nå føles det ut som jeg har to hybelkaniner over øya😅🙈 på forhånd takk for svar!

    10. Kkis: mener jeg leste på bloggen at hun hadde extensions, men det spiller egentlig ikke noen rolle. Pent hår uansett 🙂 og jeg har de siste 8 år brukt frisørsjampo. De 3 siste en mot fett hår som gjorde det litt bedre. Men det blir fortsatt veldig fort fett:/

    11. Hei:)
      Jeg lurte på hvordan du får til en så fin hestehale, jeg har langt og veldig tykt hår og prøver å få til en “løs” oppsatt hestehale, men strikken blir trykt ned og blir hengende.. Hos deg ser det ut som du får til og stramme strikken så hestehalen går rett ut. Det ser veldig mye finere enn slik jeg får det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg