beste kvelden på lenge

Okei, det er lenge siden jeg har vært sånn her redusert. Vi har akkurat fått i oss en veeeldig sen frokost, og det var en kamp å få ned mat. Haha. Totalt verdt det da, for shit for en kveld vi hadde i går! Så vanvittig koselig å treffe kjentfolk igjen, mingle i godt selskap og bare kose oss. Vi startet hjemme hos oss med vorspiel med fine mennesker, før vi dro på et event. Jeg kunne ikke bedt om en bedre kveld, jeg! Vi startet på taket på Steen & Strøm hvor vi var mesteparten av kvelden, før vi etterhvert dro til Sollihagen. Kvelden endte opp i narspiel hos oss. Alt i alt var det en fab kveld! Nå er det bare til å lade om batteriene, for nå er det straks på tide med en ny runde. Haha. Kvelden i dag kommer til å bli like bra – det er jeg helt sikker på. 

· GÅRSDAGEN I BILDER ·







Nå skal jeg og Raija fikse oss og få gang på denne dagen. Gutta ligger strakt ut på sofaen, så vi får se til å få giret dem opp til kveldens bravader. Vi skrives senere! Da kommer blant annet bilder fra gårsdagens look og styling ut. Klem!

22 kommentarer

Siste innlegg