rabattkoder til alle shoppeglade!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er, som dere allerede vet, veldig glad i å shoppe. Det er ikke akkurat en stor hemmelighet! Det jeg trøster meg selv med er at de fleste jenter er like shoppegale som det jeg er. Forskjellen er kanskje bare at jeg har en blogg hvor jeg viser alt frem på, og jeg shopper kanskje litt mer enn andre også, rett og slett fordi det er en liten del av jobben min. Jeg behøver nye klær til antrekk på bloggen, og det jeg har blitt mest giret på i det siste er interiør til hjemmet. Jeg er veldig opptatt av at det skal se fint og stilrent ut her hjemme, og i den forbindelse er jeg alltid på jakt etter nye godbiter til å sprite opp med. Jeg har slitt en del med å finne fint interiør i butikk, så det har jeg i grunn gitt opp. Derfor kan dere bare se for dere gleden jeg fikk når jeg ble tipset om hjemmesortimentet på Ellos. De har så vanvittig mye fint!

Det kjipe er at det ofte blir dyrt med nettshopping, og da tar jeg selv i å lete etter rabattkoder jeg kan bruke. For hva er vel bedre enn en litt rimeligere sum når man kommer til kassen og skal betale? Ingenting! Alt hjelper, selv om det kanskje bare er en liten prosent billigere. Jeg blir alltid overlykkelig når jeg kommer over rabattkoder jeg kan bruke – da er liksom samvittigheten mye bedre, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får veldig ofte spørsmål om jeg kan gi ut rabattkoder til dere på ulike nettbutikker, og derfor skriver jeg dette innlegget med et stort smil om munnen! For det har seg nemlig slik at det nå har kommet en nettside som heter Rabble, hvor de deler de nyeste tilbudene og kampanjene på ulike nettbutikker. De har blant annet alltid gode tilbud på mine favoritter – Nelly, CDON og selvsagt Ellos. Noe for enhver 🙂 Jeg vet at mange av dere kommer til å juble nå, for jeg vet at det er mange av dere som er flittige shoppere hos Nelly. Det koster absolutt ingenting å registrere seg, det eneste du behøver å gjøre er å gi det et ekstra klikk. 

Jeg sjekket akkurat tilbudene de tilbyr på Ellos i dag, og det er hele 12 supre kampanjer og tilbud gående. Min favoritt og den jeg skal ta i bruk i dag, er tilbudet hvor alle nye kunder får 50 % rabatt på dyreste vare + fri frakt. Hvor fantastisk er ikke det? Du finner rabattkodene på Ellos her.

· MINE FAVORITTER HOS ELLOS ATM ·


Bord her / teppe her / lampe her / lysestake her / krakk her / saueskinn her

_________

Jeg anbefaler alle å klikke seg inn på Rabble før dere shopper, slik at dere alltid får med dere gode tilbud og kampanjer!

18 kommentarer
    1. Der er du såå pen på bildet og Jeg sier god natt etter en lang arbeidsdag som du har har hatt flinke du . 🌺

    2. Hei vakre.
      Jeg leste gjennom kommentarene på direktesending.
      Er du klar over at de fleste er mange år yngre enn deg ?
      Er du påpasselig med hva du faktisk sier ?
      Håper på svar. Kun 39 stk som har reagert på innlegget

    3. Det er vel ikke de aller fleste jenter som er shoppegale? Det er vel en del, men å si de fleste e vel å ta i litt. Det er også de færreste som har penger til slik mengde shopping. I dag er det også mange som bryr seg om klima/miljø, også.

    4. Klima og miljø e vel og ta litt i !? – Haha e da vel få som bryr sæ om det.. haha æ døøøde av lattiz no 😂😂 Dagens haha idag kl 00:36 😂

    5. De fleste jenter shoppegale? Jeg håper du tar feil. Selv handler jeg (shopping-begrepet lissom litt ut…) få, men skikkelige klær og sko. Når det kommer til møbler og kunst, går jeg for kvalitet og gjenbruk. Dette gjør jeg av hensyn til verden og fordi jeg liker meg selv bedre da. Har du sett på “Live redder verden – litt”? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å gjøre det.

    6. Hallo! kan du skrive litt om hvordan man kan ta best vare på en hund? Og hvor mange timer de trenger med tur og sånn? Og hvor lenge de kan være alene (når de blir voksne, jeg skjønner at ikke valper kan være alene så mye til å begynne med). Og hvordan velge rase?

    7. Haha æ må flire 😂
      Alle e jo shoppegal, om det bli ut så bli æ sjokka fordi det går jo ikje.. det e jo LIVE 😀

    8. Du som har en så stor blogg bør tenke deg litt om når du viser hvor “shoppinggal” du er, og viser hvor stort forbruket ditt er. Kan du være så snill å tenke litt på miljøet?! Jeg ser ikke annet enn typ “nå har jeg kjøpt denne og den” når jeg klikker meg inn på bloggen din. Du sier selv at du er et godt forbilde (selv om jeg mener det kan diskuteres). Burde du ikke da prøve å minske forbruket ditt? Jeg skjønner at det er viktig for deg å vise frem antrekk når du har en moteblogg, og da går det an å handle på fretex og vise at du bryr deg om miljøet. Eller er du for fin til det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg