gårskveldens look

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg elsker denne looken! Jeg følte meg så fresh i dette antrekket – spesielt kjolen. Hvor fin er ikke den, da? Jeg har ikke telling på hvor mange kompliment jeg fikk på den i går, og det er jo veldig hyggelig! 🙂 Tydeligvis ikke bare jeg som falt pladask for denne lekre saken. Den er fra House Of CB, bestilt fra London. Jeg trodde virkelig ALDRI at pakken skulle komme i tide, da jeg bestilte den kun to dager før eventet. Men jammen gjorde den det, altså! Jeg bestilte masse fint fra nettsiden som forresten er favoritten til kjendiser i USA, blant annet Kardashian-klanen. Da er det jo ikke et spørsmål en gang, om det er bra nok for meg også! Haha. Billig var det derimot ikke, så det blir nok lenge til jeg klikker hjem en så stor bestilling igjen. Kremt! Skoene jeg har på meg er forresten herfra

44 kommentarer

Siste innlegg