jenta som kom med kommentaren til meg igår

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vet dere, jeg blir veldig glad og lykkelig når jeg treffer ukjente mennesker ute. I utgangspunktet er jeg veldig tilbaketrukken og liker å holde meg til min clique, men i går slo jeg meg litt løs. Det kom bort to hyggelige jenter til bordet vårt på eventet i går, og hun ene kom med en kommentar som virkelig fikk meg til å smile og bli ordentlig glad. 

– “Du er faktisk veldig hyggelig, Isabel. Du overrasker meg!”.

Jeg vet ikke hva det er med meg på denne bloggen, for jeg tror helt ærlig at jeg har en tendens til å fremstå som noe bitchy eller høy på pæra. Jeg vet ikke.. Greia er den at jeg faktisk er utrolig hyggelig og en sprudlende jente sånn egentlig, noe som jeg har merket ikke alltid kommer så godt frem her inne. Det fikk jeg jo bevist i går, da hun sa det. For hun leste tydeligvis bloggen min og visste hvem jeg var utifra den, og deretter dannet seg et inntrykk av meg som kanskje ikke var så veldig positivt. Derfor blir jeg veldig varm om hjertet når jeg møter mennesker som daglig leser bloggen min, for da kan jeg “bevise” at jeg slettes ikke er en primadonna, selv om jeg har noen diva fakter her og der. Og det kommer jeg aldri til å be om unnskyldning for, for det er også en del av meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, jeg vet ikke dere.. Den kommentaren gjorde meg bare veldig, veldig glad i går. Jeg tror jeg må bli litt mer oppmerksom på å dele mer av meg, Isabel, om hvordan jeg er. Slik at min personlighet kan skinne bedre gjennom! 🙂

53 kommentarer
    1. Ut i fra bloggen så kan du virke litt bitchy ja,men du virker å som en utrolig herlig person å bli kjent med. Men det er å viktig å ikkje dømme fult å helt før man virkelig treffer personen i virkeligheten 😀

    2. Den nude-rosa genseren du kjøpte fra Zara nå nylig, ble UTSOLGT etter innlegget ditt. Det samme er Dior sin brown fig lip liner…😳😳😳 hadde så lyst på de begge to. Kunne du kanskje ha lagt ut ett innlegg om hvordan leppe produkter du bruker? Har gått igjennom nesten hele bloggen din, og så at du har utrolig dyr og bra sminke, som du nesten aldri viser frem? Har veldig lyst til å se😍 Og Please vil ha anbefalinger på sminke. Tenker å kjøpe ny sminke snart, men må vite fra deg hva som er verdt å kjøpe

    3. Ja du fremste som en komplett idiot med null hjerneceller. Det eneste du bryr deg om er utseende ditt, overlegen

    4. For å skrive det lite hyggelige innlegget over her, så trenger du også 0 hjerneceller. Flink duu, liksom.

    5. Og når er bled det galt å like å ta vare på utseende sitt????? Du som høres sjalu ut over her har sikkert ikke stort med hjerneceller igjen du heller, de forsvinner vel ut med den stygge praten din. Uhøflig.

    6. Du er såå vakker og hyggelig, flink til masse. Virker som en varm person som tar godt hånd om de du er glad i. Fint menneske du Isabel:-)

    7. Du har mye mer en ditt fine utseende . Du har et stort hjerte og bryr deg veldig om at andre har det bra 💖En veldig god egenskap du har .det ligger helt naturlig i deg . Du er født snill og hyggelig og pen

    8. Jeg bare lurer på en ting. Du sminker deg veldig pent, foruten om måten du tar på deg maskara. Jeg skulle ønske du kunne gjøre vippene litt mer naturlige, men fortsatt godt synlige. Det er bare å ruller dra i børsten for hvert strøk du tar.

    9. Vi er alle forskjellige, og takk for d! Kan ikke alle bare få lov til å være som de er innenfor rimelighetens grenser sier nå bare jeg😊

    10. Hei Isabel. Jeg har lest bloggen din siden første dag du opprettet den og det er en ting jeg har alltid lurt på. Jeg husker en gang du skrev i et innlegg der du svarte på et spørsmål om at du kan snakke arabisk. Så jeg lurte om du eller Pierre har noe forhold til et arabisk land eller om du har slektninger som bor der eller er fra der? Setter stor pris om dun kunne svare på dette spørsmålet. 🙂

    11. Du kan fremstå litt som høy på pære via bloggen, men jeg digger deg uansett for at du faktisk er den eneste bloggeren som er ærlig uansett hvor mye dritt du får! Uansett er det vanskelig å skulle virke “glad” og sprudlende gjennom lange tekster der man bruker komma og punktum osv. Stå på 🙂

    12. Hvis du er så opptatt av utseende osv ,hvorfor gjøre du ikke vippene dine lengre og finere? Mange prioitere dem mer enn å kjøpe seg pupper og rumpe nesten

    13. Hvorfor skal hun svare på bullshit?
      Når det er sagt, så kan du jo alltids ikke bare leke kul og deilig. Du kan jo vise litt mer av hvordan du egentlig er. Du har jo selv understeker stempelet diva og bitch.

    14. Når du får en kommentar på at du faktisk er hyggelig så ville jeg vel ikke tatt den veldig positivt. Hadde det vært “du ER hyggelig” så hadde jeg skjønt det. Men faktisk 😂😂

    15. LOL😂
      Noen fjortiser kyssa den falske ræva di og du flyr i naive tilstander😂😎good luck with yourself!

    16. Du burde bleike tennene litt. Ikke frekt ment, er bare at det hadde satt prikken over i’en og gjort deg perfekt utseendemessig😊

    17. Hei! Du sa du skulle begynne å svare på flere spm, men det virker ikke helt sånn. Går du tilbake og svarer flere dager senere, eller må jeg spørre på nytt i ett nytt innlegg? Du må ikke love noe du ikke kan holde :-/ Regner også med at du ikke svarer pga privat spm.. Da dette var et spm om bryna dine. Har i flere dager “stalka” den posten, i påvente av svar. Jeg skjønner at ting går unna hos deg, men for all del.. Ikke si at du skal bli så mye flinkere til å svare, så svarer du kun de som skriver hjerter og rosa skyer, og nedlatende kommentarer. Direkte spm virker det som du unngår? Bare en tanke.. Hilsen skuffa leser :-/

    18. Så fin kommentar, men det e nok sant 😀
      Du virke kjæmpe hyggelig, ærlig og snill 🙂 Du tørr og lægg dæ under kniven, det må man ha mot tel og det e tøft 😀 Du har en fin blogg som e kjæmpe populær 🙂 Bare positivt og si om dæ så langt æ ser ♡

    19. Du fremstiller deg som om det eneste som betyr noe i verden er utseendet og penger. Du virker kjedelig og overfladisk, fordi alt du kan tilby er utseendet og innimellom noen tanker du har. Men hvem som helst i denne verden har jo tanker, så det var ikke så originalt det heller. Du står ikke opp for noenting, og du suser kun rundt i din egen boble med taxier, resturanter og shopping. Du tjener rått, men kanskje du burde begynne å donere de pengene til et sted, for eksempel dyrevelferdsorganisasjoner? Alt går jo tydeligvis til deg selv. Mange av toppbloggerne har saker de brenner for, mens du? Du brenner for å dyrke utseendet ditt og deg sjæl.

    20. Hei ☺ Jeg er en godt voksen dame på 40 år som (av en eller annen merkelig grunn) leser bloggen din daglig. Grunnen til at jeg skriver “av en eller annen merkelig grunn” er at vi har OVERHODET ingen ting til felles😂 Men ja, du fremstår i 95% av innleggene dine meget overfladisk og selvopptatt. Men like fullt så fortsetter jeg å lese bloggen din😁 Min oppfatning av deg er at du nok ikke er den du fremstiller deg selv som på bloggen,det er nok mer ett resultat av at du kanskje har skapt seg ett slikt image?
      Det hadde vært veldig fint om du av og til kunne skrevet innlegg som handler om deg som person, ikke bare hva du har klikket hjem fra Nelly og hvilke klær/sminke du bruker😊

    21. Det kan jo ha noe å gjøre med at du først og fremst scarer kun dem som skriver at du er pen. Du svarer ikke like ofte på spørsmål, eller kommentarer som handler om noe annet enn utseendet ditt. Kanskje folk får inntrykk av at du er mest opptatt av utseende og penger… :-/

    22. Hei! Syns du skriver bedre og bedre, merker godt at du blir flinkere i jobben din. Syns du virker som ei trivelig jente, glad i dine nærmeste og opptatt av at de har det bra. At du er over gjennomsnittet opptatt av utseendet ditt er vel ikke en mening, men et faktum( antall operasjoner og diverse viser vel det), men hvorfor skal det plage meg ( el andre) ? Det eneste negative jeg vil påpeke er flashingen av penger på insta/snap, det synes jeg er støtende, på vegne av alle de som sliter med å få endene til å møtes. De jobber kanskje fullt, i jobber som er viktige for samfunnet, men lønna viser ikke det. Man har kanskje barn og forsørge og hus og betale. bloggere lønnes for høyt i forhold til innsats. Du vet det, nyt det men ikke støt noen.

    23. Anonym: Jeg prøver å svare på fine kommentarer så vel som spørsmål. Men dersom jeg ikke svarer på et spørsmål er det helt enkelt fordi at jeg ikke ønsker å svare på det 🙂

    24. silje: Så gøy å lese, Silje 🙂 Jeg synes det er så kult når dere kommer med tilbakemeldinger til meg, og dette skal jeg ha i bakhodet. Faktisk kommer det et ganske omfattende innlegg som omhandler meg og mine tanker senere i kveld. Klem <3

    25. Herregud Isabell du føler deg stygg så da skriver du ett innlegg om igjen utseende ditt å at alle skal fortelle deg hvor pen du er…..når du ikke er det ! er det ikke bedre at Pierre sier det til deg eller må du ha andre til å si det å. Å ja du virker som en golddigger å veeeekdig opptatt av utseende å wanne be The kardashien….. Du var med på paradise hotell men den famen vill roe seg garantert… Men ja du virker mer opptatt av pengene til typen å det lille du får.. Du er stygg å vis noen tenker å hun er sjalu så skal jeg si dere tar feil.er bare lei av wanne be fame folk……. Håper noen som fortjener får plassen du er på nå å utrolig glad du ikke ble med på bloggeren for du er bare en paradise hore

    26. Så utrolig hyggelig!
      Ut i fra paradise hotell så digget jeg deg! SÅ utrolig søt og herlig! Leser bloggen din så og si hver dag og synes du virker like god nå! 110% deg selv og 110% ærlig, helt fantastisk! Ingen er perfekte, og vi har vel alle en “bitchy” side 😉 jeg heier på deg!

    27. Hei Isabel! Jeg syns egt du virker som en kul og hyggelig person, men som allerede nevnt ovenfor hadde det vært veldig gøy om du kunne skrive mer om saker du brenner for eller meninger du har om samfunnsdebatter. Hadde vært både spennende og lærerikt! Husk at du også er forbilde for ungdommen!
      Ellers liker jeg bloggen din veldig godt:)
      Hilsen Turid fra Drammen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg