ukens spørsmål

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilke linje gikk du på VGS?

– Jeg gikk på idrettslinja!

Hva tenkte du første gang du så nesen din etter operasjon? Var du fornøyd?

– Oi, du.. Jeg fikk mildt sagt panikk. Faktisk så filmet Pierre hele seansen hvor jeg fikk av gipsen, og fikk se min nye nese for første gang. Priceless!

Når skal du legge klærne dine ut for salg igjen? Du nevnte det for litt siden men så har det ikke skjedd så mye siden den gang. Vil så gjerne kjøpe <3

– Jeg vurderer fortsatt om jeg skal ha pop up-shop på frisørsalongen jeg går til, eller om jeg skal kjøre på i nettbutikken som de foregående gangene. Hva ønsker dere? Jeg har ganske mye klær som skal selges, men jeg tror likevel ikke at det er nok til å ha et klessalg i en salong, liksom. Det er her jeg sitter litt fast, så kom gjerne med deres ønsker. 

Hvilke av dine operasjoner gjorde mest vondt?

– Aj aj aj, rumpen definitvit! Det gjorde faen vondt, ass. AJJJ! Puppene var helt jævlig det også.

Jeg så deg og Pierre på Oslo City Idag. Leser bloggen din hverdag! 🙂 Hadde dere likt om man kommer bort til dere?

– Så søt! Absolutt, det er alltid like hyggelig når dere kommer bort. 🙂 Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp lignende her

Trives du med å bo med Pierre?

– Oh yes, til de grader! Vi er det perfekte samboer-paret, ass. Vi er begge ryddige og renslige, liker å ha det koselig og tar alltid hensyn til hverandre. Jeg kunne ikke bedt om en bedre samboer. 🙂 Vi har faktisk bodd under samme tak super lenge, til og med i to måneder før vi i det hele tatt ble sammen. Vi delte vår første leilighet i Rhodos forrige sommer. Før det bodde vi jo sammen i Mexico, også. Så det var ikke så uvant å flytte sammen sånn for real, da.

Hvordan klær foredrar du å bruke hjemme?

– Haha, hjemme valser jeg alltid rundt i undertøy. Jeg elsker det! Litt pinlig når vi plutselig får uventet besøk og jeg må kaste på meg det første jeg ser. Lol!

Skulle ikke dere kjøpe hus?

– Jo, det skal vi! Det blir ikke før til neste år, og når vi finner drømmehuset. Jeg kan ikke vente med å kjøpe vårt første hjem sammen! Lykke.

Hvor er jakken fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Jakken finner du her.

Etter paradise var du veldig god venn med Emilie? Hva skjedde med vennskapet deres?

– Jeg vet ikke helt, vi har det nok bare veldig travelt begge to. Det har typ bare falt litt bort, tror jeg. Jeg reiser jo en hel del, så jeg tilbringer jo i utgangspunktet ikke så mye tid her hjemme i Oslo heller. Emilie er en veldig søt jente, som jeg liker godt! 🙂 Herre, vi har mange syke minner sammen. Haha!

______

Still gjerne spørsmål til neste uke!

31 kommentarer
    1. du virker ikke så veldig ryddig av deg etter det jeg har sett på film når dere er ute og reiser. da flyter det med klær og ting overalt. virker som pierre blir litt oppgitt over rotet ditt

    2. Hva synes du om at ariel driver å henger ut deg hele tiden på bloggen hennes ? Ser ut som hun er sjalu på deg for hun henger deg ut indirekte . Og hadde en videblogg hvor hun snakket om deg …

    3. Mee: Vi synes bare det er komisk 🙂 Hehe. Det opplegget der ofrer vi ikke en eneste tanke til lenger, så hva hun driver å skriver på sin blogg er veldig urelevant for vår del. Vi ønsker positivitet i vårt liv <3 Klem!

    4. E så godt og bare gå i tajorte og truse hjæmme 🙂 Sku ha gått sånn ute også, hahahah 😂😂

    5. Når tenker du å svare på alle spørsmålene om Pierre lever på deg eller ikke? Sett det her har blitt spurt om i månedsvis uten noen svar.

    6. Hei! Jeg lurer virkelig på hvilken størrelse du har i den rosa skinnjakken! Jeg tror jeg er ca på din størrelse og tenker å kjøpe den selv i en annen farge. Hadde satt stor pris på om du hadde svart på dette.
      Hilsen en som elsker bloggen din!<3<3<3

    7. Heiia <3 åå ville bare si at jeg elsker bloggen din Isabel! Du inspirerer såå mange via bloggen din, spesielt til meg! Jeg blir glad av å se videoene til deg og Pierre, for dere begge virker som to fantastiske personer! <3
      Men jeg har et lite spørsmål haha, du er alltid sååå fin på neglene dine! Er det dine ekte negler eller hva pleier du å gjøre når du fikser dem? Er så misunnelig hver gang du viser frem nye negler💎
      Håper du får en like fin dag, som du selv er❤️

    8. Fine svar . 💖 Et lite beauty tips. Lancome mascara hypnose’ eller lancome hypnose ‘ drama mascara . Har alltid elsket de mascara mine favoritter . De er super gode og jeg ser i in style magazine at hypnose’ drama mascara er kylie jenner favoritt mascara og . Og Dior har og mange gode mascara . Bruk lang tid å legge på flere lag og du får de fineste øye vipper 😄Du er pen. Have a Nice day

    9. Hei, dette er kanskje litt flaut(?) å skrive for deg, men lurte på om du kunne ha skrevet litt om du vokser eller barberer bikiniområdet samt privat området? Hehe altså hvordan du og hva du bruker for å holde deg hårfri på disse områdene 🙂

    10. Klessalg på nett hadde vært magisk, da folk fra andre steder også har mulighet til å se/kjøpe 😀 Jeg liker deg og bloggen din!

    11. Kan du ikke lage en konto på TISE appen og legge ut klær der? 😍😍 På den måten må folk gi bud!

    12. Det er best om du selger klærne dine på nettbutikken din, siden det er jo folk fra hele landet som har lyst på klærne og ikke bare folk fra Oslo. Som meg f.eks fordi jeg kommer fra Stavanger og kan da ikke være med på salget.

    13. Salge sku ha skjedd på bloggen, så alle kunne ha shoppa og ikje bare nån få 🙁 Kjæm mæ ikje inn på nættbutikken din og vet om fler som ikje kjæm sæ inn 🙁

    14. ?Hva spiser du til de tre måltidene (Frokost, lunsj og middag)?
      ?Hvorfor snakker du ikke noe om hvorfor du ble bosatt i en fosterfamilie, eller hvorfor du ikke har noe særlig god kontakt med faren din og evt moren din den siste perioden, selv om du dro hjem til henne for noen dager siden
      PS! BARE SVAR PÅ DE SPØRSMÅLENE HVIS DU FØLER DEG KOMFORTABEL MED DE SPM. VIL IKKE AT DU SKAL SETTE DEG I ET DÅRLIG LYS PGA MEG, ELLER EVT AT DET SKAL BLI EN STOR GREIE UT AV DET❤️❤️<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg