min favoritt frisyre

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ANN BEATE, I LOVE YOU!!!

Når jeg skal på større eventer, eller vil være litt ekstra fancy på håret, drar jeg alltid til min faste frisør Ann Beate på MOODstudio (tidligere het det Hendrix Hair Torggata). Hun er ikke bare ekstremt dyktig på farge og klipp, men en racer på frisyrer også. Her har dere frisyren hun gjorde på meg til fredagskvelden, før eventet på Steen & Strøm. Jeg elsker denne frisyren! Så classy, men samtidig veldig kul. 

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

Takk for en fantastisk styling, Ann Beate! Du er best!

6 kommentarer
    1. Wow så beautiful du er .fin classy kul frisyre som kler deg veeldig godt Isabel . og du har et nydelig hår og en flink frisør 💇🏻💖 klipp litt på lengden med en god stuss på tuppene på ditt vakre hår og det blir helmax👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg