alt handler ikke om henne

Mandag! Ny uke, nye giv. Jippi! Jeg er klar for å kicke ass denne uken, det håper jeg du er også! Dagen så langt har vært veldig avslappende med hjemmespa, etterfulgt av noen timer med jobb foran macen. Ingen blåmandag her i hus! Og deilig er det 🙂 Vi så forresten nettopp premieren av den nye serieon Rob And Chyna, og shit for en episode. De er jo crazy! Og jeg som trodde at jeg og Pierre hadde store krangler, haha. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Jeg vil egentlig prate litt om innlegget “Forbilde” jeg publiserte i går kveld. Det er veldig mange som antar at det kun er Kristin jeg prater om, og derfor gir meg kritikk for å ikke tåle å høre at andre har sine meninger. Dere forstår åpenbart ikke hva jeg snakker om. For det er ikke bare hun som har ytret seg om meg. Det er flere bloggere som både har dedikert hele innlegg til meg, med mine sitat og mine bilder, fylt med hersketekniker fra start til slutt. En annen blogger har direkte mobbet meg i sitt eget kommentarfelt med fæle og stygge ord. Som jeg skrev i innlegget – det er flere bloggere og mediafolk, og jeg nevner ingen navn. Alt handler ikke kun om det Kristin sier.

Jeg håper dere skjønner meg litt bedre nå, og hvorfor jeg snakker om mobbing – for det er det. På et høyt og trist nivå.

46 kommentarer
    1. Hvor ser du Rob and Chyna? Har selv prøvd å sett det på projectfreetv.at, men det funker ikke hos meg :s

    2. Hvem er Kristin? Må man lese alle blogger for å få med seg en? Da blir jeg matt, gidder bare å lese noen få, og aner ikke hvem Kristin er. Men ærlig talt, man må jo regne med noe pepper fra folk når man provoserer med kropp og penger som du gjør Bella, uten at jeg vet noe om hva som har blitt sagt på andre blogger. 🙂

    3. Anonym: Så du mener at man fortjener å bli mobbet? Jeg snakker ikke om “pepper”, og om du ikke vet hva som er blitt sagt skjønner jeg heller ikke hvorfor du i det hele tatt ytrer deg.

    4. Når du ser på Rob og Chyna.. Hvilken streamingside bruker du? Hvilken av de det står “play” bak liksom 🙂 Som funker best..

    5. Mobbing er ikke greit uansett om enn er blogger eller om enn jobber i kassen på kiwi eller om enn er 10 år eller 90år. Skjerp dere folkens. Kom med gode tilbakemeldinger om det er posetivt eller negativt, men ikke mobb. (Noen bloggere er misunnelig på deg sånn vil det altid være bella🌸 men du, hev deg over disse blogge trollene. Ønsker deg en super fin dag🌸🌸

    6. Det er overhodet ikke greit med hatefulle ytringer! Jeg har lest en haug med slike her på bloggen din (gå og heng deg osv). Jeg tror at all drittslengingen i kommentarfeltet ditt er en av grunnene til at du har mange lesere, dessverre. Vi har et lovverk mot slike ytringer, og jeg håper at du vurderer å anmelde dem. Men det kan virke som om du også mener at man ikke skal krenke deg ved å være uenig med deg og mene at du fronter utseendefiksering, forbrukermentalitet, overfladiskhet, dårlig språk osv? Dette mener jeg at det må være helt greit å si, men det bør gjøres på en saklig måte.

    7. Okei jeg formulerte meg kanskje litt rart. Det jeg mener er, hvordan kan du i det hele tatt føle deg mobbet av henne på ett eneste tidspunkt, når hun aldri har referert til deg? Skjønner at innlegget “forbilde” ikke handla om henne, og det skriver du jo også her. Men du har skrevet før at du føler deg mobbet av henne, det klarer jeg ikke helt å forstå? Ja, hun skriver ting som kan treffe deg, men det handler jo likevel ikke om deg??

    8. Okei…., hva gjorde jeg feil nå? Jeg har ikke snakket om mobbing nei, men det å få litt “pepper” ja, så da må jeg bare beklage. Hvorfor i alle dager ble det feil, og du så sur? Jeg trodde det var bra jeg leste din blogg, og ikke denne Kristin sin, og ville ikke henge meg på det, men det at jeg ikke vet hva denne Kristin har sagt er tydeligvis feil. Sorry at jeg har lest din blogg og likt mesteparten av innholdet, slutter med det.

    9. Føler liksom at hver gang du skriver et svært innlegg om hva du mener…så må du alltid lage et nytt innlegg hvor du skriver “dere skjønte ikke hva jeg mente i det hele tatt” vel enten så får du faktisk lære deg å skrive på en måte som vi lesere skjønner hva du mener…eller gi opp
      Kos deg videre:)

    10. Hei! Vil bare si at du er flink til å blogge og oppdatere oss:)
      Men jeg lurer på en ting, hva tenker du om det Kristin sier? Du er jo en kjent blogger som er veldig flink til å snakke positivt om operasjoner 🙂 Ville bare også si at lillesøstra mi på 12 år leser din blogg og vil se slik ut som deg, men hun sier selv hun har for stor nese.. Isabel, kan du prøve å la være?

    11. jeg leser ganske mange blogger og jeg har ikke sett noen andre nevne deg? Det eneste var at Sophie Elise sa på podcasten til Morten Hegseth du var syk mtp at du hele tiden ikke føler deg god nok, men det var jo ikke en blogg.. Er du sikker på at andre har skrevet om deg? Hvis de nevner deg ved navn eller identifiserer deg ved sitater og sånn, så kan vel du si hvem som skriver om deg?

    12. Kan du slutte å bruke store ord? Det mister sin betydning. Det er ingen som mobber deg. Stiller seg kritisk til deg, ja. Men ingen bloggere har regelrett mobbet deg. Hverken Kristina Andersen, Linnéa Myhre eller Kristin. Du fremstår ekstremt sårbar. Ikke minst er du kjapp med å ta på deg offerrollen. Kanskje du skal slutte å være så selvsentrert, og åpne øynene for hva som faktisk blir sagt og formidlet

    13. Mobbing e fælt.. æ e enig 🙁
      Utrulig synd at det fins sånner fæle menneska som må ødelægge før andre.. :-/
      Har sjøll blitt mobba i maaange år og det e ikje nåkka gøy…
      Håpe det går bra me dæ, klæm 💖

    14. Nå må du gi deg Isabel.. Du må ikke vise de som Mobber at du gir dem oppmerksomhet, det hjelper ikke! Når jeg leste en av bloggene som har “hatet” på deg, så reagerte jeg positivt da jeg så at du ikke gadd å ta det opp på din blogg. Jeg tenkte ” yes! Nå har hun endelig skjønt det”, at det beste du kan gjøre mot haterne dine er å være likegyldig og ikke la de få æren av å i det hele tatt bli nevnt på din blogg.. Men der tok jeg feil. Skjønner at du vil ta igjen og få en stopper for det hele, men det hjalp ikke sist gang og vil ikke hjelpe nå, og ikke fremover heller.
      Det er det folk mener når de sier at du skal heve deg over de! Til slutt så vil disse mobberne ikke gidde å fortsette, fordi de ser at du ikke bryr deg uansett. Det som faktisk skjer NÅ når du skriver innlegg etter innlegg om disse haterne, er at de sitter og regelrett LER av deg fordi du ofrer dem tid ved å skrive om de på bloggen din. Ikke la de få den gleden, ta deg sammen og vis at du er sterk – du er nemlig sterkere enn du tror!
      Mener ikke hakke på deg, men hadde du vært lillesøsteren min så hadde jeg sagt dette til deg for å gi deg stryke – IKKE bryte deg ned!
      Stå på videre!💪🏼

    15. Synes den nesekonturen din er veldig hard, den har litt harde linjer. Tror den blir finere om du duser ut kanten.
      Også skjønner jeg fortsatt ikke at du ikke har prøvd vippe Extensions, du hadde kledd det så godt! For den maskaraen du bruker synes jeg ikke gjør vippene dine fine..

    16. Kristin for eksempel har jo ikke skrevet OM deg, men om du føler deg truffet av hva som blir skrevet, da er det vel kanskje et hint til deg selv da?

    17. Hvem ere du snakker om?
      Jeg har ikke sett at bloggere henger ut deg eller nevner navnet ditt i noen sammenheng. Det der er bare i hue ditt ass. Alt handler ikke om deg vettu!😅Så jævlig hårsår og surtete du har blitt. Skaff dæ no ekte selvtillit for den kanke kjøpes

    18. Mobbing er når noen er slemme, ufyselige eller slenger dritt til deg gjentatte ganger over tid. Du blir ikke mobbet av andre bloggere. De har bare skrevet et innlegg eller fler som du føler deg truffet av. Overfølsom, much?

    19. Folkens, ikke spill dumme. Gå inn på diverse diskusjonsforum eller en tilfeldig nettavis eller vanlig avis. Det har stått mye dritt dessverre.. I tillegg til mange bloggere som driter hemne ut. Om ikke navnet står spesifikt skjønner man likevel hvem de mener. Spesielt interessant med SE som har gjort akkurat det samme, pluss mer – hvordan kan hun kaste sten som sitter i det absolutt største glasshuset selv?

    20. Isabel jeg liker deg, liker din personlighet. Jeg er en super fan av deg. Heiet på at du skulle vinne paradise. Kom innom bloggen din nesten hverdag. Jeg er ikke så veldig flink til å kommentere. Men i dag gjør jeg det. Jeg håper ikke du bli sur for det jeg skal si nå. Jeg synes det har vært en del fokus på om hva andre sier om deg, hva andre mener om deg osv. Savner en del informasjon, mote, ting du/dere gjør 😀😉 Stor klem fra meg

    21. Jeg kan forstå at noen kommenterer det at de synes det er feil å “oppfordre” folk til å fikse på utseende. Noe du ikke gjør da, du sier jo flere ganger at det er kun for deg osv. Men det holder å si ting en gang saklig og det var det. Man trenger ikke å kommentere ting ørten ganger å gi på med hvor dårlig det er. Slapp av liksom. Bare å drite i det heller.

    22. ingen fortjener å bli hengt ut på den måten! hev hodet vennen <3 du har gjort en bra jobb til nå, og det "dreper" dem! gjør det du føler for, og som gjør deg glad kan jeg si 🙂

    23. Syntes du er flink jeg, er ikke riktig at man skal bli mobbet eller få nedlatende kommentarer fra noen stå på!

    24. Jeg kommenterte ditt innlegg om forbilde tidligere i dag morges, der jeg kommenterte at jeg vet at Kristin er frampå å sier sitt, grunnen for at jeg kun snakket om hun er fordi jeg har følgt henne så lenge og ikke fått med meg hvem andre som mobber deg! Min kommentar på innlegget forbilde var kun for å støtte deg og jeg beklage at jeg ikke fikk med meg de andre navnene. Nemlig ikke settet meg inn i denne saken, bare fått med meg det Kristin har sagt om deg osv. Jeg vet ikke hvem du kommenterte den siste kommentaren til i ditt innlegg om forbilde, men ønsket bare å forklare meg her at jeg ikke visste om andre bloggere som mobber deg, og grunner er siden jeg ikke leser andres blogger osv!
      Ha en fin kveld:-)

    25. Hei vakre.
      Jeg leser de fleste bloggene. Kan ikke se hvor du er nevnt.
      Hvis det allerede ligger ute som du skal ha det til hvorfor tørr du ikke å vise til det? Altså om du virkelig mener du blir mobbet. Forstår ikke hvorfor du ikke har bein i nesa som andre bloggere. Ikke vær redd for å si B når du har sagt A. Det er ikke en god egenskap.
      Mobbing er ikke greit. Du fortjener ikke å bli mobbet, men det er forståelig at folk reagerer på at du provoserer og har en nedlatende holding om mye.

    26. Men de innleggene du snakker om der du merkelig nok ikke er nevnt, det gjelder jo andre å bloggere også, det trenger ikke kun å være relatert til deg heller da. Du er ikke den eneste av toppbloggerne som har lagt deg under kniven, så hvor du har fra at andre bloggere skriver om deg skjønner jeg ikke. Jeg har lest nok blogger til at det like godt kan handle om andre enn deg.
      Og når det kommer til kritikk, så er ikke det mobbing. Kritkk kan hjelpe deg til å bli en bedre blogger. Og det tror jeg du egentlig klager. Et tips, det finnes mye anner du kan blogge om enn bare operasjonene dine og pengene dine 🙂
      Dette er ikke frekt ment i det hele tatt, men jeg legger merke til at det er noe som tirrer mange av leserne dine

    27. Jeg tror nok det er veldig mange som ikke kommer til å forstå deg når det kommer til dette, så jeg tror ikke at det er så mye vits å prøve å forklare. Helt enig i at det ikke skal være sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg