uken som gikk

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ:

Jeg har akkurat spist opp kveldens middag, som bestod av take away fra Nighthawk Diner. Jeg virkelig elsker maten derfra! For en fest for smaksløkene, dere! Jeg vurderer sterkt å kle av meg dagens antrekk som er ekstremt tettsittende og ubehagelig. Hvorfor går jeg fortsatt i det?! Jeg har lovet Pierre å legge bort alt av jobb resten av kvelden, så fort jeg har lagt ut dette innlegget. Vi skal ha en ordentlig kosekveld med seriemaraton og godis. Jeg kommer ikke over hvor lykkelig jeg er med denne mannen. Jeg er heldig! <3

UKENS SANG

Scars to your beautiful – Alessia Cara

Best friend – Young Thug

Switch lanes – Tyga

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole House Of CB / sko herfra

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole utsolgt, lik her / bomberjakke her / solbriller her / sneakers her

UKENS TANKE

Jeg har blitt veldig bevisst på hvor mye unødvendig drama og drittsnakking det er rundt her, og jeg har virkelig distansert meg selv fullt og helt fra giftige mennesker som ikke gjør annet enn å skape dårlig stemning blant andre. Livet er for kort til å orke å bry seg om negativitet, og det å innse hvor lite slike mennesker egentlig betyr, er deilig. Jeg elsker positive sjeler som byr på seg selv, er glade og sprudlende og som vil andre mennesker godt, istedenfor å være bitter og sjalu så fort noen andre har det bra. Cut the crap! 🙂

UKENS OPPTUR

Hele helgen har vært en eneste stor opptur! Vi hadde masse besøk, var på event, festet, spiste god mat og hygget oss her hjemme med gode venner. En ordentlig fin helg, hvor vi skapte mange minner jeg smiler av å tenke tilbake på. Livet er bra!

UKENS BESTE INNKJØP

Rosa genser her og svarte boots her / svart kjole her og beige boots her

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Den forbanna kofferten som fortsatt står upakket i gangen. HVA er greia med oss og ikke kunne pakke ut så fort vi kommer hjem fra ferie? Vi er latterlig dårlige på det feltet, ass. Jo, en ting til! Vi glemte av kyllingen som har tinet i kjøleskapet, og nå stinker det rent helvete.. Vi krangler om hvem som skal vaske, og jeg kan love dere en ting; det blir definitivt ikke meg.

UKENS HUMØR

GLAAAD! Jeg er virkelig lykkelig for tiden, dere. Og fy fanken så deilig det er! Livet smiler på absolutt alle plan, og det føles helt fantastisk. Jeg har mange gøye planer fremover, alle jeg er glad i har det bra og ja.. Alt er bare suverent! Livet. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Jenta som kom med kommentaren til meg

Vi skal bli en familie på tre!

For fire år siden

21 kommentarer
    1. Fulgt bloggen din siden du startet og synes du virker som en utrolig sterk og snill jente! Jeg vet det kan være vanskelig å skal overse alt det negative som blir sakt, men prøv å tenk at du faktisk er over dem for en grunn. Bruker deg for å skape debatt og lesere for seg selv kanskje? Trist at man ikke kan godta å være forskjellige.
      Jeg har nettop flyttet til Oslo og lurer på om du kan lage et innlegg om dine yndlingsplasser å feste eller ta seg et glass vin her? Fyller 20 om 1 uke og har ikke peiling på hvor det er best å dra!

    2. Fine bilder. Ja du er heldig med fine Pierre og han er like heldig som har fine deg Dere er såå søte sammen. . Kos dere masse💏 kjærlighet Er det beste i verden og å ha masse gode folk rundt seg .

    3. Tror mye av grunnen til at du får masse dritt slengt mot deg er fordi du virker veldig lite ydmyk. Synes ikke det kommer så godt frem i bloggen i hvertfall, vet ikke hvordan du egentlig er, men som en litt “nyere” blogger tar det vel litt tid å bygge opp respekt, du burde prøve å være litt mer ydmyk og ikke leke helt “pro”fordi du har vært toppblogger i et år. Og btw, du er veldig usunn, sånn i forhold til kosthold og trening, just so u know! 😊

    4. Jeg har fulgt bloggen din en stund nå for å finne ut av hvordan en jente som deg tenker. Du er sikkert både hyggelig og snill, men jeg orker rett og slett ikke å følge mer på din overfladiske tankegang og mangel på selvinnsikt. Får rett og slett ingenting ut av det.
      Du får kalle meg hater, misunnelig eller whatever. Men sannheten er at jeg er overhodet ingen av delene. Bare bekymret for den trenden av overfladiskhet som du fremmer.
      Du er ung og har alle muligheter til å skifte retning. For din del så håper jeg at du finner ut av det, for å bli eldre for deg vil bli et mareritt. Lykke til videre.

    5. Hei! Elsker bloggen din! Leser den hver dag!
      Hvor er genseren din fra? Den fra det øverste/første bilde ? 😘 Lett etter lignende såå lenge.

    6. Kunne du tatt bilde med genseren fra Nelly på? 😀 Vurderer å kjøpe den selv fordi den så sinnsykt god ut, men lurer på fasongen..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg