new in – del 1

adlinks

Juhu! Jeg mottok en stor bestilling fra Nelly forleden, og jeg er virkelig helt forelsket i alt jeg klikket hjem! Jeg tror faktisk dette må være den pakken jeg har vært mest fornøyd med gjennom tidene. Alt satt perfekt! Jeg velger å dele det opp i to deler – her kommer del én. 

· new additions to my wardrobe ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser-kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Armygreen kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sort genser-kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nude boots her

Sorte hæler her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knehøye støvletter her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hæler her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sandaler her
 

33 kommentarer
    1. har prøve å stille spørsmålet to ganger før uten svar, så prøver igjen haha: lot du øyebrynene dine gro helt ut før du begynte å dra til browrehab? siden de er blitt en del tykkere… de er utrolig fine, er derfor jeg spør 🙂

    2. Å wæo, skjønne godt at du e fornøyd 😀
      Kordan gikk bil greia ? 😀
      Håpe du kan svare kor længe du sitt på nætte på iphonen og om du dætt ut av internætte ofte ? 🙂
      Takk.

    3. Hey you! Kjempe mye fint på Nelly nå! 😀
      Men et spørsmål, du snakket noe om at du hadde et prosjekt på gang, finne ip adresser og møtte disse netttrolla. Typ sånn som haterne?
      Bare lurer på om du kan si noe mer om det? Uansett hva du legger ut eller sier så er folk stygge i munn. UANSETT. og jeg tror ikke du hadde mistet en eneste leser ved å stenge kommentarfeltet, hva med å prøve noen innlegg og se statistikken?
      Ingen mennesker har gått av å høre og få så mye dritt..

    4. I din posisjon burde du ta ansvar for å fremme gode holdninger, og ikke spre forbrukermentalitet på denne måten. Hva ligger ditt årlige utslipp CO2 på? Har du tenkt over hva du kan gjøre for å bidra – spesielt siden du har mulighet til å påvirke så mange? Finner det helt sykt provoserende at mange av oss gjennomfører små tiltak i hverdagen for å skape en felles kollektiv verdi, mens noen få har fått anledning til å forbruke på et helt vanvittig nivå.
      Og nei, dette er hverken hat eller sjalusi, som jeg ser du ofte avskriver kritikken din for å være. Dette handler om at alle har et ansvar. Også DU. Og hvem trenger virkelig alle disse klærne, produktene, turene etc?

    5. Lurer fortsatt på hvilke medier du sikter til som mobber deg? Har ikke sett noen medier omtale deg på hur lenge som helst.

    6. Hei
      Jeg lurte på om det var noen spesielle bher du brukte etter operasjonen til silikonpuppene, og om du eventuelt kunne vist dette på bloggen din?
      Hvor mye kostet frakten på kylie lip kit? bestilte du fra kyliecosmetic?
      Takk hvis du svarer! Du ser kjempe bra ut

    7. Ofrer du ikke det en tanke hvordan all denne shoppingen ødelegger miljøet? Ikke en smule dårlig samvittighet? Kanskje på tide å begynne å tenke på noe større enn deg selv. I alle fall litt. Ingen trenger nye klær hver uke. Men du gjør det kanskje til dels for å provosere?

    8. Utrolig synd at du ikke tenker på miljøet. Du er en ekstrem storforbruker til de grader.. Du burde se programmet til Live Nelvik på Nrk om hvordan bli mer miljøvennlig.

    9. Hei! Så på snapchatten din her om dagen at du kastet et isbeger på gaten. Dette er absolutt ikke for å være pirkete eller å kritisere uten grunn, men miljøet er en av mine hjertesaker, og forsøpling er aldri greit! Det er faktisk en straffbar handling. Vet selvfølgelig ikke hva du gjorde med isbegeret etterpå, kan godt hende du kastet det i søpla likevel, men synes ikke det er en spesielt smart ting å filme og legge ut. Jeg kunne ikke brydd meg mindre med operasjoner eller hva du velger å gjøre med egen kropp – for det skader ingen – men miljøet er noe vi alle har et ansvar for, og med tanke på ditt noe høye forbruk av klær, kosmetikk, utenlandsreiser o.l., så vil du kanskje gjøre det du kan for å spare miljøet på andre områder?:)

    10. Dere^^ bare innse det! Hun har nok penger til å kjøpe nye klær. Hun har en blogg, hun vil ha variasjon på outfits bilder osv, ikke bare det samme hele veien. Alle lever en gang, hvorfor ikke leve livet rett og slett?man kan ikke hele tiden tenke på hvordan andre har det, ikke missforstå meg nå. Men visst man bare hadde tenkt sånn, da kunne man ikke unnet seg noe? Yolo😅Stå på Isabel

    11. Hei! Jeg lurer på hvordan du klarer å fungere med så lange negler til hverdags? Jeg har nettopp tatt gelenegler, å føler meg seriøst helt hjelpesløs😅 Bare å gjøre helt hverdagslige ting er jo så stress med lange negler.. Noen tips? Eller er dette bare en vanesak? Håper du vil svare på dette 🙂 jeg har ca samme lengde å form som dine negler.

    12. Oi så mye fint🙂 er selv stor handler hos Nelly:-) så mye fint!! Kjøpte akkurat en sykt fin vinter jakke der som jeg gleder meg til og hente på postkontoret :))

    13. Helt enig med deg Julie..det er ikke kult at du kaster et isbeger ute i naturen Isabel, så håper du kan slutte med det?? For hvis alle hadde kastet ting ute midt på gata og i naturen da hadde det jo sett hent fryktelig ut, så håper du heretter kan kaste søpla der den holder hjemme, nemlig i søppeldunkene som er overalt omtrent:) og noe burde du da
      Klare å gjøre for miljøet, siden du ikke er så flink når det gjelder andre ting, sånn som at du kjøper og kaster klær like ofte som oss andre bytter undertøy, litt overdrevent kanskje, men det er da nesten sant..så skjerpings på miljøet Isabel!👍

    14. 15.09.2016 kl.18:56
      Dere^^ bare innse det! Hun har nok penger til å kjøpe nye klær. Hun har en blogg, hun vil ha variasjon på outfits bilder osv, ikke bare det samme hele veien. Alle lever en gang, hvorfor ikke leve livet rett og slett?man kan ikke hele tiden tenke på hvordan andre har det, ikke missforstå meg nå. Men visst man bare hadde tenkt sånn, da kunne man ikke unnet seg noe? Yolo😅Stå på Isabel
      —-
      Så jævlig enig !!! 😀 Denne kommentarn gjorde mæ glad og håpe mange tænke på den deln 🙂 Man dør en gang og det kan skje katti som helst.. så bare shopp i vei 😀

    15. Hvor høy (lav hihi) er du? Vil kjøpe den genser-kjolen, ser kjempe comfy ut! Men er 168cm. og vet ikke helt hvilken størrelse jeg burde ta for å få den like loose som den er på deg.. Takk om du svarer 🙂

    16. Dette er nedturen med silikon pupper.. Man ser svær ut med gensere/kjoler opp til halsen.. store genserere. Jeg kunne bare gå i stramme klær eller utringa klær med silikon. Jeg har nettopp fjernet de og føler meg slankere å penere. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg