it’s lunch o’clock

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Morning babes! Ny uke – det har aldri føltes bedre. Vi kickstartet dagen med et lite møte, og lunsjpause. Jeg er litt stresset i skrivende øyeblikk, for om noen timer kommer det et filmteam hjem til meg! Det tror jeg blir veldig gøy. Ville i grunn bare titte innom kjapt å ønske dere en super mandag. Nå skal jeg prøve å finne ut hvilket antrekk jeg skal gå for. Alltid like vanskelig, spesielt når det er innspilling. Blæ! Wish me luck.. 

12 kommentarer
    1. Til “K.” Hvorfor spør du Isabel om ting ang iphone? Det kan mest sannsynlig en som selger tlf svare deg på. Å hvorfor spør du alltid om iphone å tlf tid? Rar ting å lure på…

    2. ^ “K.” spurte en gang Isabel om den nye iphone’ hennes ramla ofte ut av nett 😀 WTF, det handler jo om hvor stabilt nett man har, og ikke tlf. liksom. Ellers burde jo IPhonen straka vegen til reparasjon. Spesielt:)

    3. Til Anonym – Svare ikje anonyme dritt folk, så du får ikje svar fra mæ 🙂 Kom me navn, så kanskje 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg