jeg slo på stortromma

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld babes! Håper virkelig dagen deres har vært suveren. Jeg vil bare starte med å takke for alle lykkeønskninger tidligere i dag! Kjøretimen gikk faktisk over all forventning, det gir meg litt håp haha. Jeg går forresten til Bryn og Brynseng trafikkskole til dere som lurer. Uten tvil den beste kjøreskolen i Oslo! Uten om det har det ikke skjedd så veldig mye spennende i dag, foruten om en avtale jeg måtte på. En avslappende dag med bittelitt farting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kremt! Se her da! Se hva denne frøkna fant på i kveld, da?? Haha, altså det er så pinlig å observere hvor ekstremt stolt jeg blir av meg selv hver gang jeg presterer å få til et spiselig måltid. Det er ikke barebare for meg, ass. Flaut, men sant.. Jeg slo på stortromma og tryllet frem en hjemmelaga (hehe, neida nå lyver jeg) lasagne. Det smakte fortreffelig med hvitløksbrød som tilbehør. Disse var dog hjemmelaget, UTEN Å LYVE. Ikke brødet da, men smøret og sånn… 😉

Resten av kvelden skal jeg slappe av foran tv-skjermen og ta igjen alle episodene jeg har gått glipp av denne uken. Kan ikke vente med å se det nye av The Real Housewives. Jeg LEVER for den serien! Mine favoritter er New Jersey og Orange County, forresten. Lenge leve hjernedød underholdning. God natt når den tid kommer. Xx.

33 kommentarer

Siste innlegg