-70% på nelly!

affiliateslenker

Sunday = funday! Nelly slutter jo aldri å overraske – nå har de enda et salg! Denne gangen er det enda bedre enn sist, for nå får vi opptil 70% rabatt på utvalget. Dette er ikke bra for meg, dere. Haha! Når man endelig har overtalt seg selv om at man ikke trenger mer nye klær, så kommer dette mega salget. Vel vel! Bra forsøk iallefall. 😉 Når jeg fikk mail om dette, kunne jeg ikke annet enn å fortelle dere om det også – i tilfelle dere har gått glipp av det. Du finner salget her, og med rabattkoden «VIP70» får dere opptil 70% på dette utvalget.

· Her er mine favoritter fra salget! ·


1. her (disse har jeg! SÅ fine!) / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her (disse har jeg!) / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. topp her og bukser her / 2. her (denne har jeg, super fin på!) / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her
 

17 kommentarer

Siste innlegg