det omtalte bildet

Jeg er så redusert at halvparten kunne vært nok. Gårskveldens festligheter var så latterlig gøy! Det er lenge siden jeg har kost meg så mye, og ikke minst er det lenge siden jeg har vært så full. Haha. Er det mulig.. Det viktigste er at vi hadde det gøy, og det kan jeg skrive under på at vi hadde! Kanskje litt for gøy, hehe. Jeg ble kjent med to super søte jenter også i går, som jeg virkelig klikket med. Jeg hadde ikke forventet noe annet da de er gode venninner av Raija, hehe. Hele gjengen er en smule reduserte i dag som resultat, men det er helt ok. Det er jo tross alt søndag, da kan man jo ligge strak ut på sofaen med god samvittighet. 

· PHOTOBOMB ·

Jeg la ut dette bildet på Instagram i går kveld, og da jeg våknet i dag merket jeg kjapt at det hadde blitt mye omtalt. Tydeligvis er det veldig drøyt og krise at jeg har på meg det jeg har på meg, men vet dere? Jeg synes jumpsuiten er fantastisk sexy! Jeg bestilte den da jeg så Kylie Jenner ha på seg den samme nylig, da jeg syntes den var så ekstremt fin. If king Kylie can, I can! 😉



Takk for en super kveld! Den var amaze 

56 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt å høre at du hadde en så fantastisk fin kveld, og ble kjent med to så hyggelige og vakre jenter! 🙂
      Eemm, den jumpsuiten var rålekker, og i utgangspunktet kunne den nok vært perfekt til deg, men jeg vet ikke om du har satt den på slik med vilje hehe ;)) For det er bare snakk om en mm så viser brystvorta di, og det blir for vulgært etter min smak. Men så lenge du liker den er det jo det som teller, bare et tips. Jeg hadde ikke følt meg comfy, og heller veldig tacky for å si det sånn.

    2. Jumpsuiten var rålekker 😍 Men er det meningen at den skal være så langt opp? Det ser litt rart ut at puppene skvises nedover 🙈

    3. KJEMPE FIN jumpsuit! Og med litt innabords har jo klær en tendens til å skli litt ut av hvordan den egentlig skal sitte uansett 🙂 haha, litt pupp har ingen skade av!

    4. Synes jumpsuiten sitter finere på deg enn kylie. Selv hadde jeg aldri kunnet gått med en slik jumpsuit selv on jeg har pupper. Hadde bare følt meg ukomfortabel, men st du hsr nokk selvtillit til å gå med den er jo ikke noe annet ett rått! Den er som du selv sier super sexy. Ikke rart så mange jenter klager, de er sjalu, men det vet du :*

    5. Altså, du er RÅlekker! Og så lenge man selv trives så er det bare å kjøre på, vi har vel alle hver vår stil og smak, har vi ikke? 😉
      Hvor er jumpsuiten fra? 😀 Blir nok ikke aktuell for meg da, får vente til jeg tar silikon isåfall, hihi!
      Kos deg videre i dag<3 at man er redusert er bare et veldig godt tegn på at kvelden var super!

    6. Fin var den, problemet er vel bare at puppen din nesten faller ut, eller det ser sånn ut på bildet.
      Men den så finere ut på det bildet hvor du sitter for da ser det ut som den sitter som den skal 🙂

    7. Herregud Janne over her, du snakker som om Pierre EIER kroppen hennes. Tror du passer bedre til å leve i fortiden.. Jeg ville ikke gått sånn men jeg synes det er kult når folk gjør som de vil og DRITER i hva andre mener. Du så bare drithot ut!

    8. Kylie kan fordi hun har små pupper,’ man må tilpasse seg kroppen sin, hater folk som ikke kan kle seg etter fasong..

    9. “hater folk som ikke kan kle seg etter fasong”
      LOL, hater folk som ikkje kan respektere at folk kler seg AKKURATT som dei vil, UAVHENGIG av puppestørrelse, rumpestørrelse, osv.
      Du såg fantastisk ut, Isabel!

    10. Du har en rå kropp ikke tvil om at du er ei nydelig jente 🙂 men den var virkelig ikke kledelig. Ikke mye som blir overlatt til fantasien her 🙂

    11. Jeg likte faktisk kjolen, om det hadde vært 1 år tilbake i tid. Nå er jeg gift og har barn (25år) og det ville rett og slett ikke passet seg.
      Beklager å måtte break it down to you, men en mann som ikke blir en smule sjalu om dama hans går slikt kledd uten han på byen, veell, det låter ikke bra i mine ører. Hvor seriøs han er i forhold til deg er det nok bare han som vet, men en mann blir sjalu om han virkelig elsker jenta 🙂

    12. Du er nydelig, Isabel!
      Vær kjempestolt over seg selv! Du er en supersøt jente å du kler alt du går med! Haha. Bare tenk at de som er negative er faktisk kun jævli sjalu😅❤️

    13. Du har for store pupper til den, det er det som er problemet. Å si st den skal sitte slik, over puppene, er tull. Du ser vel selv at halve puppene henger ut under. Ta en titt på superstjernene, som du sammenligner deg med, og bildet av den på HOCB, så ser du! prøv med tape neste gang, det vil nok hjelpe. Og, det kommer aldri til å bli samme svuuuung over antrekkene dine vs Kylie Jenner’s. Men for all det, keep on trying!

    14. Uff dette var grusomt ..
      Har fulgt med på bloggen din lenge nå Isabel, og alltid syntes du har vært en nydelig jente. Men har sklidd veldig uttafor med deg nå. Du har gått fra å være en ganske eksklusiv fin jente, men dette har jo bare tatt helt av og gått downhill herfra. Leppene dine og egentlig alt ser rett og slett veldig billig ut. Og huske det å kle seg etter fasong er kanskje ikke så ille tips, for dette var grusomt.
      Stå på videre!!

    15. SMASHING!
      Selvfølgelig skal man få gå i samme klær, uansett puppestørrelse! Og til deg Miii, det viser bare at han stoler på hende, og er akkurat det man trenger i et godt forhold! Virker som om du trenger litt ekstra love på hjemmefronten..

    16. Så lenge du føler deg bra i de klærne du har, så har det jo ikke noe å si hva vi andre syns. Alle må få lov å ha sin egen stil!
      Det kan jo du kanskje tenke på også, når du ser andre og deres klesstil.

    17. Det er ikke et godt tegn om du ikke får liv å kle deg som du vil av kjæresten altså. Det er ikke et tegn på hvor mye han elsker deg, kjærlighet måles ikke i sjalusi. Hvis dere tror det kommer dere ikke til å finne kjærligheten. Faktisk, jo mer sjalu han er jo mer usikker er han og jo større er sjansen for at han er utro mot deg. Finn dere en mann som godtar dere for den dere er og som lar dere kle dere som dere selv ønsker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg