Søt og uskyldig

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her / topp Zara – lignende her / sko Tiger Of Sweden – lignende her / veske her / solbriller her

.   .   .

Sugarsweet.. Følte meg veldig søt og uskyldig i dette antrekket, hehe. Jeg har akkurat landet i sofaen etter en lang, men utrolig gøy dag! Det er lenge siden jeg har vært sånn her produktiv, og det føles jammen deilig. P og jeg skal straks ut å gå en liten powerwalk, før vi kjøper med oss litt mat hjem. Jeg er SÅ sulten! Hvorfor kjører plutselig ikke Foodora ut resten av kvelden? BLÆH. 

Forresten! Klikk dere inn her igjen om ikke så alt for lenge, for da kommer det mer ut om innspillingen fra tidligere i dag. Klem enn så lenge. <3

36 kommentarer

Siste innlegg