uken som gikk

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ:

I dag er jeg super glad og giret! Det er ikke hvilken dag som helst, det er nemlig en liten frøken som har bursdag i dag. Herlighet som jeg gleder meg til å feire senere. Akkurat nå når jeg skriver dette innlegget, gjør jeg noe veldig spennende. Jeg sitter ikke i min egen sofa som vanlig, men i frisørstolen. Når jeg er ferdig her, skal jeg kjappe meg hjem å gjøre de siste forberedelsene innfor kvelden. Jeg kjenner at magen rumler, for jeg har enda ikke fått i meg en eneste matbit.. Slik går det når man stresser seg i hjel, og ting går i glemmeboksen..

UKENS OPPTUR

At jeg har startet med kjøretimer igjen! Nå er det full gass fremover, slik at jeg forhåpentligvis endelig kan bestå oppkjøringen. Jeg har hatt alt av obligatoriske timer, bestått teorien og hele greia. Det er visstnok bare denne j*vla oppkjøringen som skal være umulig for meg da jeg allerede har strøket to ganger. Third time is a charm? 😉

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp utsolgt, lignende her og her / jeans Topshop, lignende her / caps her / sko her / solbriller her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans Topshop, lignende her og her / genser her / sko Adidas her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / bukser her / sko utsolgt, lignende her / jakke House Of CB, lignende her og her / veske her / øredobber lignende her

UKENS TANKE

Jeg har tenkt en del på at jeg må bli flinkere til å sosialisere meg. Jeg er altfor opphengt i å jobbe, og ikke kose meg fullt så mye. Det går utover min egen trivsel i hverdagen, for når sant skal sies – jobb kan bli kjedelig for oss alle i blant. Spesielt med mitt yrke, hvor jeg jobber for meg selv, og som oftest hjemme i mitt eget hjem. Heldigvis fikk jeg klemt inn litt venninne-tid denne uken, og deilig var det. 🙂  

UKENS BESTE INNKJØP

Jeg har shoppet en hel del. Jeg viste dere mange av innkjøpene mine i dette innlegget. I tillegg til det klikket jeg hjem det på bildet under her.

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg kjenner at jeg begynner å bli mektig lei av å komme over parodier av meg selv rundt på nettet. Det er svært lite hyggelig, og noe jeg helst ikke vil få med meg. Jeg ser at mange av følgerne mine på Instagram bruker å tagge meg i videoene, men det ønsker jeg ikke for å være helt ærlig. Jeg vil la det gå hus forbi, for disse parodiene gjør meg ingenting godt. Jeg blir oppriktig trist av å se på det, så jeg prøver å la være å få de med meg. Jeg skjønner virkelig ikke at enkelte mennesker har så lite å gjøre..

UKENS HUMØR

Jeg har stortsett vært blid og glad! Det har vært en fin uke alt i alt, med mange oppturer som har resultert i et usedvanlig godt humør. Det å ha en så fin samboer å dele hverdagen med gjør ikke akkurat saken verre. Jeg er en lykkelig og heldig jente, og det er jeg SÅ klar over selv. Livet er fint! 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

SLIK HAR DERE ALDRI SETT MEG FØR

Å VÅKNE OPP TIL DRAMA

UKENS SPØRSMÅL

ISABEL LOUIS

 

37 kommentarer
    1. Gratulere så mye med dagen 🙂 jeg har også bursdag i dag, hurra for oss 🙂
      Håper du får en fin dag med masse kjærlighet og feiring 🙂

    2. Ser ut som du har gått fra å se ung og søt ut til å se ut som en oversminka 30 åring på et år :p

    3. Det er gøy når du har ukens spørsmål! 🤓
      Eg vet at du ikke har spm runde, men eg har noen spm til deg😊
      Hvis du ikke hadde hatt bloggen som jobb, hvilken jobb kunne du ha tenkt deg å ha?
      Vil du og Pierre noen gang gifte dere?
      Hvis du fikk en jente hva ville du ha kalt henne?
      Håper på svar!
      Ha en fin dag videre😊❤️

    4. Hvem er det som paradoider deg? 🙁 Det er ikke greit om det blir gjort på en stygg måte!
      Hurra for fineste Sidra <3

    5. Til du som skriver at en blogger må tåle å bli parodiert: HALLO? hvorfor skal NOEN måtte tåle å bli gjort narr av. Du trenger å få et annet syn på ting, se å voks opp!
      Stå på Isabel!

    6. Herregud ass…
      Du er ikke den eneste det blir laga parodier på! Dreier seg ikke bare om DEG hele tiden vettu😅Bare la vær å lese det. La være å blogge så himla patetisk! Parodiene er on point, det stemmer liksom 😉
      Presenter deg selv på en bedre måte med tiden så kanskje folk ser den lille hjernen din bak alt det fake.

    7. Kjipt at du tar det å bli parodiert på en negativt måte. Istedetfor å bare ha litt selvironi og ta det med et smil. Ja, selv om det kanskje kan være litt sårt, og parodien går litt over streken, så tror jeg du hadde fått det bedre med deg selv om du heller bare lo av den – og ikke lot det gå innpå deg. Det virker oppriktig som du tar ting veldig tungt, ikke se alt det negative i situasjon alltid Isabel. Hadde noen giddet å ta seg tid til å parodiere meg så hadde jeg tatt det som et kompliment. Tenk at noen faktisk har tatt seg tid til å lage en parodi på deg!! Det skaper mer snakkis om deg. Noe som igjen fører til at DU, som blogger, tjener enda mer penger? Får enda flere klikk? Postivt 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    8. Tenk alle skuespillere som blir parodiert. De tar det som et kompliment. Og til anonym som sier HALLO?-se å? voks opp. Tror nok jeg er eldre enn deg.

    9. Om du prøver å se mer nordisk ut med tanke på operasjonene(nesa) og om du skulle bli blond nå om jeg har hengt med rett(?) du er så vakker fra før med trekkene dine! Syntes du var så pen på paradise! Er trist å lese at du syntes det omvendte om deg før

    10. Når folk lager parodier så drar de jo ut trekkene til en person for å vise hvordan en person er, så om du ikke like parodiene av deg, da er det et hint til deg selv eller? Haha

    11. Hei! Jeg strøyk på oppkjøring 3 ganger. Til slutt så tokk jeg opplkjøring i lillehammernog bestod med gode tilbakemeldinger! Og mine 4 veninner gjorde det samme og bestod! Så anbefaler deg og ta det der. Liten, fin og lett by og kjøre i.

    12. Når man begynner å bli en person i offentlig media hadde det lønnet deg at du tok parodiene med en neve selvironi! Kjentfolk blir parodiert hele tiden, er absolutt ikke noe nytt fenomen og folk har måttet tåle det i alle år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg