brødrene louis

Da er dagen offisielt kommet. Dagen hvor Pierre og hans bror, Daniel, drar på guttetur til Barcelona. Daniel hadde nettopp bursdag, hvor han fikk denne turen i gave av P. Noe så gøy! Det varmer hjertet mitt å se hvor godt forhold de to har til hverandre, og for å være helt ærlig – jeg lærer mye av dem. De viser meg hvor viktig det er å ta vare på familien sin, og ikke minst hvordan man skal behandle sitt søsken. Søskenkjærligheten deres er til å ta og føle på – det er noe av det fineste jeg ser.

Det var trist å si ha det, for det å ikke se min kjære på en hel uke er ikke barebare. Haha. ÅH, jeg kommer til å savne han så latterlig mye. Jeg får trøste meg selv med det faktum at de skal få komme seg bort litt og få kvalitetstid sammen, kun de to. Det fortjener de søren meg. Jeg vet ikke hvor lenge siden de har vært på ferie sammen, så dette her unner jeg dem av hele mitt hjerte. 

God tur gutter, pass på hverandre og ha det kult som f*en! 

38 kommentarer
    1. Så hyggelig at bare de to får drar på guttetur 😀 Det har de nok veldig godt av. Blir spennede å lese bloggen din enuke i framover nå :p

    2. hvilke størrelse har du i den strikkede kjolen? er den stor i størrelsen? sitter fast om jeg skal bestille s eller xs:(

    3. Dette har ikke noe med innlegget og gjøre, men til alle som komenterer ang puppene hennes. Dere er klar over at det faktisk er veldig vanlig at det er forskjell på puppene? Det er høyst vanlig at det ene brystet er større enn det andre selv for de med små pupper.
      Og til deg bella, Jeg bare lurer på hvorfor du føler at det og vise deg selv på nett i string-bikini ikke er privat, men da flere har spurt hvilken bh-strl du bruker så svarer du at det er for privat? Jeg skjønner ikke helt den logikken da og vise seg med rumpa bar og fortelle når man skal ha sex faktisk er mye mer privat enn og si hven strl man har i bh 🙂

    4. Hei! Hvor mye farger du utenfor leppene? Kan du ikke vise i video, eller underveisbilder? 😀
      Det er greit å se hva andre gjør, slik at det blir fint på meg også!

    5. Ntaww! Bella<3 Du ska få all støtten og kjærligheiten som pierreh viste deg, fra alle oss leisere:)
      Håper att du veit at hviss det er no, så kan du si det til oss, så er vi der for deg, gjennom bloggen alltså, og hjelper deg! EIN STOOR KLEM<333333

    6. nei det er ikke bare bare å se kjæresten reise vekk uten å skrike nei! ikke faen! hehe, men det gå nok bra det 🙂 Som regel når vi tror at kjæresten gjør noe han ikke burde gjøre så er det bare i hode ditt.

    7. Nei, Isabel burde ikke forlenge vippene, for nå er der naturlig og fint:) og hvis hun hadde hatt kunstige vipper så
      Hadde det bare sett fake ut, og hadde blitt litt ” for mye” i tillegg til andre ting Isabel har gjort..

    8. Til M: Hvordan resultatet på leppene blir er utrolig individuelt, selv om du gjør det på nøyaktig samme måten som Isabel gjør det, vil det alltids bli annerledes fordi alle har ulik form på leppene. Det varierer også etter hvor tykke leppene dine er, hvor sårbare de er og om kroppen i det hele tatt “tillater” at du sprøyter inn noe som ikke er naturlig for den. Jeg er ikke imot restylane, jeg planlegger å ta det selv, men alles kropp reagerer annerledes og selv om Isabel ikke har hatt noe problem med det kan kroppen din reagere på at noe fremmed kommer inn i kroppen. Slik er det dessverre, så det er bedre å snakke med en kosmetisk sykepleier eller de som jobber der du planlegger å ta det, slik de kan fortelle deg hva de anbefaler ut ifra din situasjon med dine lepper osv. 🙂

    9. Hei! Vi e er en jentegjeng som skal til Oslo i helga, så jeg lurte på om du hadde noen gode tips til shopping? Hvor det ikke er masse turister (typ karl johan). Og noen bra utesteder med id18? 🙂
      Takk for svar!

    10. Herregud. Hvor gamle er dere som kommenterer ? Gud jeg blir flau på deres vegne. Går inn og leser ett blogg innlegg og bare slenger dritt, hva er poenget? Ta og skjerp dere!! Jeg har barn og har selv operert pumpene mine 2 ganger for min egen selvtillit.. hva så? Jeg skal ihvertfall lære dattera mi og aldri skrive sånn til ett annet menneske som noen her gjør!!forbilde ditt og forbilde datt.. dere som sitter og skriver ting dere gjør er ihvertfall ikke noe godt forbilde for noen! Håper uka di blir fin uten din kjære og de koser seg på tur 😊 Marie

    11. Hva som skjer i Barca, blir i Barca. La gutten fin være fri i en uke uten at du maser på han. Gutteturen blir ødelagt om du ringer og maser hele tiden

    12. Til anonym kl 16.19. Hvorfor vil du at Pierre skal finne seg en ny jente? Er du dum og misunnelig? Stakkars deg

    13. God tur til Pierre! Skjønner at du vil savne han, men LITT alenetid vil nok være litt godt også 🙂 Kjenne på savn og bare gleede seg til han kommer hjem igjen er en så god følelse <3

    14. Herreguud, jeg blir så oppgitt og irritert av folk som alltid bare må skrive noe stygt og nedlatende!! Hva får dere ut av det liksom?? Føler folk seg seriøst bedre av å trykke andre ned!?
      På hvert jævla innlegg Isabel skriver så finner folk noe negativt å skrive!
      Vet godt hvordan det er når kjæresten er borte 1 uke, Hehe det er så fælt! Men tenk hvor koselig det blir å se hverandre igjen!<3 husker når kjæresten min var borte 10 dager i fjord sommer, jeg telte seriøst timer og minutter til han kom hjem igjen, hehe<3 du får slappe av og nyte deg selv denne uken, og kun tenke på deg selv! Du fortjener det også Isabel! <3 ha en fin kveld og god natt! klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg