prinsessa fyller år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var det prinsesse Sidras bursdag! Lille jenta mi fylte hele 11 år. Jeg kan ikke tro det – tiden går så latterlig fort! Det er ikke lenge siden jeg passet på henne, og vi lekte med hennes Baby Born.. Hun var mammaen, og jeg var bestemor. Herlighet, jeg vil ikke innse at hun blir eldre og eldre. Kan vi please stoppe tiden?! Hun er jo tross alt min lille dukke, som jeg alltid behandler som en liten prinsesse. Det er nok ikke lenge før nettopp “prinsesse” blir for barnslig i hennes ører, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Feiringen i går var vellykket! Vi feiret i trampolineparken Rush, etter hennes eget ønske. Jeg fikset en super bursdagsfest der, med alle hennes venninner. Faktisk var det veldig gøy for oss voksne også! Trampoliner er jo ikke bare for barn, ikke sant? Hehe. Det viktigste er at Sidra storkoste seg, og det har hun bekreftet at hun gjorde. Det var mitt største ønske, noe som heldigvis viste seg å være oppfylt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratulerer med dagen nok en gang fine, snille og gode Sidra! Jeg er så takknemlig over å ha nettopp deg til lillesøster. Jeg kunne ikke bedt om en mer godhjerta og omsorgsfull liten frøken. Jeg elsker deg! 

38 kommentarer

Siste innlegg