Dette trenger du i ditt liv

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.. nothing better than a bright smile

Nå er det på tide å bleke tennene igjen! Da jeg våknet i dag, var det det første jeg gjorde. Jeg bruker å bleke dem med jevne mellomrom, av den enkle grunn at jeg foretrekker å ha et perlehvitt smil. Det er lite som slår nettopp det! Jeg vet at jeg ikke er alene om å strebe etter det hvitest mulige smilet, så derfor tenkte jeg å tipse dere om min favoritt tannbleking fra Premium White. Jeg har skrevet om det på bloggen tidligere, da dette er det merket jeg har sverget til i flere måneder. Jeg har takket nei til mange annonsører da jeg helt enkelt ikke har kunnet gå god for deres produkter. Om det hjelper på troverdigheten så testet jeg denne tannblekingen allerede da jeg var i Mexico på PH-innspillingen. Dette uten å reklamere for det på noen som helst måte. Jeg ble overraskende fornøyd med resultatet det ga, og derfor takket jeg ja til å annonsere for det her på bloggen nå i ettertid. Dette tannblekingskitet er virkelig helt supert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DO IT AT HOME

Det som er så bra med dette kit-et er at det er et profesjonnelt tannblekingssett for hjemmebruk. Resultatet er akkurat det samme som du får om du utfører det hos tannlegen, bare at du får det til en myeeee rimeligere pris. Med Premium White får man dessuten et LED lys for blekingsprosessen som gir et supert hvitt resultat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

SLIK GJØR DU

Det følger med blekeskinner, som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Når det er gjort, går du over til neste steg som er å spraye den blå sprayen, nemlig aktiveringssprayen, tre ganger på tannbørsten din før du pusser tennene med den i ett minutt. Denne sprayen gjør blekingen mer effektiv, derfor er det viktig å huske dette steget! Deretter påføres blekegelen i skinnene, før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) å plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. ​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Akkurat nå kan du bestille kit-et hjem til kampanjeprisen 449,- kroner (før 1190,-). Bestill her og få det perfekte, hvite smilet! 🙂  Ps! Bestiller du nå, er du dessuten med i trekningen av å vinne to billetter til Justin Bieber konserten! Masse lykke til, alle sammen. 

25 kommentarer
    1. Hei, vet du hvilke produkter som ikke er testet på dyr. Jeg syntes det er viktig tema. Dyr fortjener ikke å bli plaget på den måten i laboratorier. Det finnes en lang liste over produkter som ikke mishandler dyr, får hva betyr ytre skjønnhet om man driter i viktige verdier. Jeg savner at dere bloggere bryr dere om dyrenesvelferd. Er det riktig at dyr skal få produkter som skader dem:)

    2. Oj det va billig no, man spare jo mye pænga me og kjøpe det no.. kanskje man sku ha prøv det.. hadde jo vært litt gøy 😀

    3. E maaaange som spis dyr, man kan ikje gå og tænke på den måten heller da.. det bli jo heilt feil 🙂 Mi meining.

    4. Hvor mye fikk du for å skrive dette innlegget egentlig? Nysgjerrig på hvor mye dere bloggere får for å gjøre denne type reklame 🙂 og om du ikke svarer; hvorfor ikke egentlig? Det er jo vi lesere som gir deg det livet du har nå mtp penger. Klem

    5. Kan gravide bruke dette? Måtte akkurat returnere tilbake smilelab etter jeg leste i brosjyren om at de ikke anbefale det. Håper på svar! Vil ha kvite tenner til permisjonen 😉

    6. Hvorfor drar du ikke heller til tannlegen og får filet tennene hvite istedenfor? Jeg gjør det innimellom, og da blir de skinnende hvite! Er de gule så er det pga bakterier, og da er det bare nasty å overlappe bakteriene med bleking.

    7. K.
      21.09.2016 kl.22:52
      E maaaange som spis dyr, man kan ikje gå og tænke på den måten heller da.. det bli jo heilt feil 🙂 Mi meining.
      Fantastisk ignorant kommentar. Så fordi om “maaaange” spiser dyr, betyr det at det er en menneskerett å drite i dyrevelferd? Med andre ord kan vi eksempelvis drepe folk, fordi mange andre gjør det? Eller er du av den oppfatning at mennesket har større leverett, enn dyr?
      Skulle hele verden tenkt som deg, hadde det nok gått rett vest med så mangt, deg selv inkludert. Det handler nemlig ikke så mye om akkurat det du sier, men mer om holdningen din.

    8. dette sårer meg. jeg liker egentlig bloggen din og syntes du virker som en fin og reflektert person. men hvorfor spiller du på det dårlige selvbilder mange av leseren dine har ved å si at “dette trenger du i ditt liv” mener du altså at alle sammen bør bleke tennene sine? Selvom de er fornøyd, selvom de er 12, syntes du lillesøsteren din bør bleke tennene sine? tenk på det før du skriver noe så drastisk.

    9. Den der har ikke funka særlig på meg ,men virke rart at alle tannbleke som kan gjøres hjemme fu ke på dere blogge men når me andre prøve det så funke det såvidt

    10. Hei! 🙂
      Jeg lurte bare på om du pusser tennene dine vanlig før eller etter du har brukt tannblekingen? Og tar du i mye gel i de skinnene?
      Prøvde dette selv for noen uker siden, 4 dager på rad, men følte egentlig ikke det hjalp så veldig mye.. og syntes det var så kjipt! Så hadde blitt veldig glad for svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg