DEN STØRSTE DAGEN I MITT LIV!

IT´S THURSDAY, YOU GUYS .. 

Throwback Thursday! Ny uke, nytt tilbakeblikk.. Denne ukens throwback tenkte jeg å ta dere med på en liten mimre-runde tilbake til noe som trolig er den beste dagen i mitt liv. Eller, kanskje den dagen jeg føler jeg har oppnådd mest hittil i livet mitt? Jeg prater selvsagt om dagen jeg skrev under på kontrakten med Nettavisen/Side2. Dagen hvor min blogg ble tatt til neste nivå. Dagen hvor mitt største ønske ble oppfylt. Jeg husker enda hvor sinnsykt æret jeg følte meg. Tenk at lille jeg, fikk kontrakt med Norges største mediehus? Hvor surrealistisk? 

Nå, nesten 9 måneder senere, er jeg fortsatt like stolt over mitt eget arbeid, og jeg føler meg ekstremt æret. Jeg skrev et langt innlegg hvor jeg slapp nyheten, som du kan lese her. Jeg får gåsehud av å lese det, jeg. Så cheesy, men fy! Det lov å være stolt over seg selv! 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg