uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / choker her

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat kastet i meg thaimat fra Rice Bolle. Jeg er en sucker for take away, dere.. Ikke bra! Birgitte driver å surrer rundt i leiligheten mens hun pakker bagasjen sin, for nå er det straks tid for hjemreise for hennes del. Det blir trist å se henne dra, men vi får helt enkelt bare se til å få planlagt noe i nærmeste fremtid. Percy ligger ved siden av meg, og er egentlig ganske furt over å ikke få være med å spise thaimat. Haha. Så fort jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg finne frem litt godis til han, slik at jeg blir favoritt tanten igjen 😉

UKENS OPPTUR

Definitivt at det har blitt massevis av venninne-tid denne uken. Det har vært veldig koselig å se de fine jentene mine igjen! Jo, og så var jo Justin Bieber konserten fabelaktig. Herre, jeg blir så fascinert av han. Tenk hvordan det må være å være han, dere? Jeg gir han all creds for å holde ut, og klare å leve det livet han gjør, mens hele verden dømmer. Kudos! En annen ting som har vært fab denne uken, er at jeg fikk spille inn litt TV igjen! Dere blir å se meg på NRK 29. sept! Jippiii.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har for mye klær, som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Altså, det flyter over her hjemme.. Jeg prøver å organisere garderoben min så godt det lar seg gjøre, men jeg har helt enkelt for lite plass. Noe MÅ gjøres snarest, for jeg holder på å gå på veggen snart. Blæ!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / boots her / solbriller her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans Topshop – lik her / topp utsolgt – lignende her / sneakers her / solbriller her / på leppene: denne og denne

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her

UKENS TANKE

Som dere allerede vet er Pierre i Barcelona med sin bror. I forkant av turen var jeg noe urolig, for han er tross alt en latterlig kjekk fyr haha. Det er hans første tur utenlands uten meg, siden vi ble sammen. Jeg var redd for at jeg skulle gå rundt å være urolig, men før han reiste satte vi oss ned og pratet lenge. Han forsikret meg om at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for, og at alt kom til å gå fint. Den praten gjorde veldig mye, for etter det forsvant klumpen i magen og smilet var tilbake på plass. Det er SÅ viktig å kommunisere med sin partner, spesielt for oss jenter. Vi har en tendens til å lage opp våres egne tanker og stressfaktorer i hodet, som egentlig ikke er realistiske overhodet. Og jammen hadde han rett, også. De storkoser seg på guttetur, og jeg koser meg her hjemme. Jeg skal dog ikke legge skjul på at jeg storgleder meg til å få han tilbake! Hihi 

UKENS HUMØR

Jeg har vært veldig glad og fornøyd denne uken! Bedre enn forventet, i og med at P er bortreist. Savnet er selvsagt stort, men jeg er blid likevel. Jeg har jo tross alt tilbrakt mye tid med andre som står meg nært, og ikke minst har Percy spredd glede. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

DE ANDRE BLOGGERNES DRAMA

JEG HAR IKKE LENGER ET VALG

JEG ER TILBAKE PÅ TV-SKJERMEN!

21 kommentarer
    1. Viktig med venninnetid 🙂 Det er kos!
      Synd det med klær er et irritasjonsmoment da. Hva med å forsøke sette sammen klærne du har på nye måter? 🙂 Husker jeg så slike artikler i magasiner før: “Et skjørt, seks antrekk” og lignende, hehe. Du får ha klessalg snart igjen 🙂

    2. Er det ikke veldig dårlig å bruke vennene dine på denne måten? At du plutselig begynner å henge med de bare fordi typen din reiser på ferie? Du er jo nesten aldri med de ellers…..

    3. Så du bekymrer deg iiingenting for at Pierre er med den single broren sin på tur? Du bekymrer deg ikke for at de kikker på jenter, småflørter i baren, kanskje finner seg et bord med noen jenter på byen og sitter å snakker tett i tett, munn mot øre med dem? Eller at de har blitt kjent med jenter og henger med dem på både kveldstid og dagtid, som feks på stranda osv? At de har lagt til hverandre på snap og snapper mye og alt dt der. Isåfall creds til deg, for deeet hadde jeg bekymra meg for! Spesielt om typen min hadde vært så festglad og jentefutt som det Pierre er

    4. Kunne du kanskje ha skrevet en liten guide om steder å spise i oslo? Du er jo tross alt mye ute og spiser og tror du har virkelig peiling! Både på mat, priser, service osv. Er så mange restauranter i Oslo at man drukner haha 😀

    5. haha du over her men den lange kommentaren om hva hun liksom bør være redd for, isabel er sikkert en av de nydeligste jentene jeg har sett og de elsker sikkert hverandre, hvorfor skal han cheate, hvem skal han cheate med ? sjønner ikke hvordan man kan tenke d da han ikke finner noen penere enn isabel uansett

    6. Til kommentar over her: Hvorfor må ofte jenter så tvil hos andre jenter når det gjelder kjæresten, utseende osv? Det er så undøvendig iom at jeg regner med at du ikke en gang kjenner dem! Om du er så usikker selv må du se å skaffe hjelp!

    7. Så stoler ikke blindt på Pierre allikevel siden dere var nødt til å få han til å forsikre deg. Du hadde klump i magen fordi han skulle på guttetur. Du stoler ikke på han. Hadde du gjort det så hadde ikke det vært nødvendig.
      Klumpen kommer ikke grunn.

    8. Det er nok ikke Pierre i seg selv hu beskymrer seg over, er nok mest jentene rundt! Jentegjeng på sydentur er jo helt idioter! Haha. Kjenner igjen følelsen, stoler på kjæresten, men mange jenter er så tilbakestående atte hjelp :p haha. 90% av de tar jo ikke nei for et nei.. Men er nok ingen fare, Pierre vet at han har kapra den vakreste jenta i verden <3

    9. Synes det har blitt altfor mye clickbaits på snapen din og bloggen. Du og mammatilmichelle eier jo ikke skam når det kommer til det.. Ikke bruk energi på å irritere deg over ting som å ha for mye klær. Se ting i perspektiv, det blir for dumt å irritere seg over et luksusproblem som det. *Storgleder er ikke et ord.. Egentlig liker jeg bloggen din, men jeg tror fint du kan holde lesertallene oppe uten å bruke sleipe metoder for å få folk til å trykke seg inn. Prøv også å les igjennom teksten din før du publiserer med tanke på språk. Bare et par tips som du kan velge å ta med deg eller ikke. Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg