det verste som kunne skje, har skjedd

adlink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Goood kveld, babes! Hatt en super søndag håper jeg? Vel, I wish I could say the same! Vanligvis er jeg en veldig sprudlende, livsglad og happy jente. Men ikke i dag. Jeg har kaldsvettet i hele natt, og frem til nå. Øyelokkene er ekstra tunge, nesen renner, jeg har dundrende hodepine og halsen verker. Heldigvis er jeg sjelden syk (faktisk er dette første gangen på nesten et år), men når jeg først blir det – da pleier det som oftest å treffe meg hardt. Og nå har sykdom jammen inntruffet… Jeg ligger som et slakt i sengen. 

Det er forferdelig dårlig timeing, for i morgen (og hele den kommende uken generelt) er jeg fullbooket, og planene er mange. Jeg har jeg prøvd noen få triks i håp om å komme meg kjappere på beina igjen. Halspastiller, paracet og detox te har blitt inntatt til den store gullmedalje. Vi får håpe at det hjelper! I morgen er det no mercy – jeg får komme meg avgårde på avtalene som er booket uansett hva formen tilsier. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens “snacks”. Smaker drit, men forhåpentligvis funker den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· WHERE YOU´LL FIND ME ·

WATCHING SERIES IN BED

72 kommentarer
    1. God bedring, Isabel! Alltid gøy å lese bloggen din, men dette var ingen god nyhet 🙁 Håper du kommer deg på beina raskt :**

    2. Sov med mye og tjukke klær i natt, og slå på ovnen, da svetter du som faen og det gjør deg fortere frisk. Ta også to Paracet før du legger deg og drikk noe varmt ved det. God bedring

    3. For oss som faktisk HAR opplevd det aller verste, så synes jeg virkelig du kunne ha spart deg for slike tragiske overskrifter… Du mangler tydeligvis litt perspektiv på livet når det verste som kan skje er å bli forkjøla liksom. Tragisk, sorry meg. Men du taper mye på å skrive slikt tull.

    4. kok opp varmt vann i en kjele. ta den vekk i en varmende del, putt ansikte ditt inni kjela i et par minutter, og da må du puste i mens du har hodet i kjela, heilt tel nesa di begynn å renne, for da har du fått ut all snørret baiby. God bedring

    5. alltså du som sleng stygg kommentar, og til dere som kommer til å slenge stygg kommentar til Isabel: Kan dere i det minste la vær å kommenteire i det heile tatt? det e flaut for dokk som faktisk sleng stygg kommentarar, for at dokk gidd å leise bloggen hvis meininga er å hate henne(ikke frekt ment isabel)for hu er faktisk voldsomt syk? Ingen vet hvor ille det er å være syk, heilt till man er det sjølv, og det e fra oss leisare hu kan få støtte nå, fordi att pierre er bortreist.

    6. la isabel være i fred slik at støtten vår måler seg opp, og hun ikkje lenger tenker over att hu e forkjøla.

    7. For Isabel var det forkjølelsen hun har nå som er det verste som kunne skje, og da får hun jo selvsagt lov til å skrive det!!!(?) bare vent deg til du også har forkjølelse. da håper jeeg jo på en “det beste som kunne skje” overskrift fra deg, anonym;) For det kan ha hendt masse ting rundt i verden som kn virke verre, men dette skal altså handle om isabel sitt liv/meninger. Du vet ikke hvor ille det er, før du selv har det!!!!!
      Støtter deg isabel<3

    8. Om du syns at det å bli forkjölet er det värste du kunne få,hva hadde du sagt om å få brystkreft som jag har. Da kan vi snakke!

    9. Enig med anonym over her. Virker som det verste som skjer Isabel er at hun ikke kan bli blond eller er forkjøla. Hva med de som virkelig har opplevd det verste som kan skje, Isabel? Hva med de som har omkommet eller blitt invalid, eller har mistet noen? Liker bloggen din men hadde vært fint om du kunne tenkt litt mer over hva du skriver for du kan virkelig såre noen sånn som du holder på. Og dette er ikke hate, men konstruktiv kritikk. Og blir litt feil å kalle anonym sin kommentar tragikomisk, det viser jo bare at du ikke bryr deg om lesere blir såret av det du skriver? Liker deg egentlig for all del, men hadde vært veldig bra om du kunne tenkt deg litt om med de overskriftene dine og ikke bare tenke clickbait. Uansett så får du ha god bedring! Forkjølelse er noe dritt men absolutt ikke det værste som kan skje ☺️

    10. Ta en hel sitron og ta ut juicen drikk det. Så kan du enten ta te med honning og sitorn eller ingefær te, det hjelper så sykt! God bedring, Bella!

    11. Anonym: Men kjære vene. Dette er MIN blogg hvor jeg skriver om MINE opplevelser, ikke andres. Om jeg skal ta hensyn til absolutt alle andre her i verden, kan jeg jo ikke skrive noe som helst. Det er klart at jeg også har opplevd mye verre enn en forbanna forskjølelse! Det er da ikke poenget? Men akkurat NÅ er dette det verste som kunne skjedd i og med at jeg har en vanvittig travel uke fremfor meg. Ikke ta alt så bokstavelig, da er det ikke rart du tar ting feil.

    12. Åh, det er så forferdelig å være forkjølet! Heldigvis er jeg som deg og er syk veeldig sjeldent 🙂 men da er jo helvette løs når jeg først blir det. Haha!
      God bedring da, fining <3

    13. Zyx, er et av få halspastiller som faktisk funker! Så nettopp en test hvor de kom klart best ut. De bedøver halsen og er smertelindrende. Kjøpes på apoteket. Den med sitron-smak synes jeg er best! Ellers er jo varm melk med honning noe som også kan lindre litt:-)

    14. Hver gang Isabel legger ut et innlegg er det en eller flere som bare må rakke ned på det du skriver på et eller annet vis.Det er så irriterende, er virkelig lei av det. Lurer på om enkelte har som hobby å gå inn på blogger og finne et eller annet å vri og vrenge på,bare for å ha noe å kritisere. Skjønner ikke hvordan det kan føles godt å si stygge ting bevisst for å såre andre.
      Håper du blir raskt bedre Isabel,så dagene fremover ikke blir helt ille for deg. God bedring kjære deg!

    15. Folk må roe ned med dritt slenging her. Jeg lever selv meg en alvorlig kronisk diagnose som kalles ME, hvor jeg ofte ligger uker av gangen på et mørkt rom. Klarer med så vidt selv, jeg er bare 24 år og ofte pleietrengende, selvfølgelig er det vanskelig takle. Men det betyr ikke jeg tar meg nær av innleggene til Isabel eller andre folk som skriver/sier sånne ting. Folk må jo ikke ta dette personlig fordi de opplever andre ting som sykdom og tap. Man må tåle folk sier ting er kjipt når de syns ting er kjipt, uten at man skal få hets for det vell? Hun skriver om sitt liv, sin hverdag, sine tanker og følelser.
      Vil hun skrive om hvor kjipt det er ikke bli blond eller hvor dårlig det passer bli syk nå, la hun gjøre det! Det er ting som faktisk er kjipt, så hvorfor skal hun måtte legge lokk på det pga hva andre folk går igjennom?
      Og det Isabel, det har du all rett og lov til, sykt å mye dritt du må takle for ingenting, men er også godt å se folk tar seg tid til å støtte litt også! Stå på videre!:)

    16. æ komentere aldri her. men nu vil æ si båt. at en forkjølelse e det værste som kan skje dæj.hallo isabell. en forkjølelse e bare peace of cake.å du skriv at du har sykdom nu.forkjølelse e ikke en sykd8m.å æ syns det e respektløs å dårlig gjort å ha en sånn overskrift når du e en kjent person å faktisk prøve å være så go kjærlig å et forbilde for verden som du skjøl sir. å da va det her ganske trasig for OSS SOM VIRKELIG har opplevd det værste som kan skje….. hallo kor e jernen din lillevenn. tenk å nåtte domme sæj ut for hele værden for å få en bra overskrift

    17. Sorry mange kommentarer.. men æ glømte nåkka 😀
      Disse e kanon bra og de hjælpe 🙂
      Søk opp detta på apoteke –
      467727
      570068
      853759
      878013 – vil du bli fort frisk så er dette virkelig det du trenger 😀 ble frisk etter 7 dager med den 😀 Anbefales ♡

    18. matilde
      26.09.2016 kl.01:45

      Næj no må du ta dæ sammen.. hærregud nordlænding.. skjærp dæ.. du drit dæ ut 🙂 Haha flaut.

    19. Isabel må nå få skrive det hun vil, men enig i at det er litt irriterende med alle de rare, missledende overskriftende til tider.

    20. Håper du har nok energi til å ta med Lille Percy ut på tur så han får mosjonen han trenger, viktig å sette hunden forran seg selv når det gjelder slike situasjoner også! Ellers masse god bedring <3 stor klem

    21. Jeg var skikkelig syk en gang rett før julaften og det som ‘kurerte’ meg over natta da var å ta en kopp vann og klem ut juicen av 3 sitroner oppi og drikk alt på en gang.
      Drikk 3-4 slike kopper om dagen 😊 masse c vitamin I sitron som du burde få I deg mye av nå.
      God mandag og masse god bedring til deg😊

    22. Zyx er en halsbastil som bedhøver der du har vondt i halsen å funker utrolig bra! Det er den som får meg igjennom forelesninger når jeg er syk! Fåes på alle apoteker uten respet😃 God bedring❤️

    23. Til K: Ble frisk etter 7 dager etter å ha tatt ” denne “. Etter 7 dager hadde man jo vært frisk uten å ta noen ting som helst

    24. Stå på! Jeg er forkjølt og går på jobb og har det egentlig helt topp. Hører bare litt mindre hva andre sier pga tett hode, og bruker nesespray som funker fjell! 🙂

    25. Nå må dere slutte å ha helt av i kommentarfeltet. Blogg er en business. De har ofte clickbait-overskrifter for å få inn mer penger. Det mener jeg ikke slemt mot Isabel, men slik ER det på de fleste blogger og nyhetsider. Jeg tviler på at det bokstavelig talt er det verste som har skjedd henne, så slapp av folkens.

    26. Zyx er den eneste halstabletten som har smertestillende i seg, den hjelper!! Kjøpes på apoteket. Sitronsmaken er favoritten

    27. Man klager på overdramatiske overskrifter samtidig som man klager på at andre har det værre, og at man ikke kan klage når man bare er forkjøla. Alle skjønner vel da at en forkjøelse eller at håret ikke kan bli blondt er det værste Isabell har opplevd eller kommer til å oppleve.
      Hun hadde jo ikke skrevet slik, om det var noe riktig alvorlig som hadde skjedd. Isabell er jo ikke helt skamløs. Selvom enkelte prøver fremstille henne som det.
      God bedring ;-*

    28. 26.09.2016 kl.09:01
      Til K: Ble frisk etter 7 dager etter å ha tatt ” denne “. Etter 7 dager hadde man jo vært frisk uten å ta noen ting som helst

      Næi det tar 3-5 uke når man e sjuk.. lol.

    29. Jeg må bare si at jeg er imponert over hvor flink du er blitt til å svare på negative kommentarer. Fortsett slik og stå på videre! You go girl!😁

    30. Skjønner selvfølgelig at det er noe dritt å bli syk når man har det travelt, det er klart! Tror det folk reagerer på er at å omtale en forkjølelse som det “verste som kan skje” er å overdrive, og du bruker det helt opplagt som clickbait. Du har ikke kommet lengre enn at slike ting er det verste i verden. Hadde du kalt innlegget noe mindre dramatisk og nevnt at: æsj, nå er jeg blitt forkjøla, så hadde ikke reaksjonene vært det samme. Det finnes verre ting i livet, men er man for materialistisk og aldri har opplevd virkelig fæle ting i livet kommer man aldri dit at man skjønner det.

    31. Omg! Her skriver lesere at det er clickbait- samtidig som “du har ikke kommet lenger enn at slike ting er det verste i verden” !
      Altså- ja, det er clickbait. Og NEI- det er selvsakt ikke det verste Isabell har opplevd eller kommer til å oppleve. —Derav: clickbait… Så mer enn det bør man jo nødvendigvis ikke klage på.For da skjønner man vel at det ikke er så ille som hun sier.
      Det er kjipt å ligge med feber, det er kjipt og våkne uten å føle seg bedre. Med full booket uke… Thats it. Hun synes det er kjipt.
      God bedring:-*

    32. Verste som kunne skje ja. Her ligger folk med kreft og beskjed om at de nesten ikke får leve lenger eller ikke får mat. vet du hva. perspektiv. du ser bare deg selv kjære deg:( Huff, ellers virker du oppegående men

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg