reunited

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se hvem som er her, da! Mathias er endelig i byen igjen, noe både jeg og Pierre er glade for. Det er lenge siden vi har hengt sammen nå, så det var på tide. Når han melder sin ankomst, er det bare til å forberede seg på at ølen skal sprettes – uansett klokkeslett. Haha! Det er super godt å se han igjen, en større gledespreder skal man lete lenge etter. Det skjønner dere nok etter å ha sett han på TV-skjermen, tenker jeg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har akkurat inntatt en sen lunsj bestående av både omelett og bacon. SÅ godt. Det er klart at juicen ble byttet ut med vin og øl. Er det mulig, haha. Når Mathias er i byen, så er Mathias i byen. Sånn er det bare! 😉 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Planene resten av dagen er enda litt uklare. Først og fremst skal vi til Creperiet og spise crepes (obviously), og etter det skal det shoppes litt. I kveld blir det muuuligens en tur på byen – vi får se. Jeg er forresten å se på NRK 21:00 i kveld. Jeg forteller mer om det senere. Klem enn så lenge. <3

11 kommentarer
    1. Så hyggelig, kos dere masse! 🙂 Du har sikkert svart på det før, men var du og Mathias noen gang ordentlig kjærester / holdt på eller var det bare tull hehe? Eventuelt hva skjedde?
      Stor klem!

    2. Er det dine brente rundstykker som serveres?😅 jeg kunne ikke dy meg, hehe!! Fort gjort! Ellers så det veldig godt ut!! Ønsker dere en fantastisk kveld!🙌💃🤗

    3. Neeii, så koselig at Mathias kom på besøk! Kos dere glugg ihjel i kveld 😀 <3 Og gleder meg forresten villt til å se deg på tv-skjermen igjen!

    4. Haha. Elsker Mathias. Traff han og noen av dere andre fra Paradise Hotel for litt 1 1/2 år siden, og Mathias var den som jeg likte best hehe.Har dere noe kontakt med Harald?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg