dårlig stemning

affiliateslink

Fredag! Velkommen skal du være. Har dere hatt en fin dag så langt? Det håper jeg. Jeg vil starte dagen med å takke for all støtte og kjærlighet dere viste meg i går etter dette innlegget. Jeg er så vanvittig heldig som har så godhjertede og snille lesere! Dere skal vite at jeg leser hver eneste ord dere legger igjen til meg, og jeg setter SÅ stor pris på hver og en av dere. Det ønsker jeg at dere skal vite ♥ Når det er sagt, vil jeg også unnskylde for litt dårlig stemning her i går, men det er tross alt viktig å sette lys på netthets. Det er aldri OK å trykke et annet menneske ned – uansett hvem man er. Basta!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her

Her er dagen i full sving, lunsjen er inntatt og jeg er fikset og klar for dagens planer. Jeg skal straks i et møte, og etter det blir det cafédate i byen. Det skjer så masse spennende om dagen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Livet er fantastisk for tiden! Hvem skulle trodd at høsten skulle bli årets høydepunkt? Ikke jeg, det er sikkert og visst. 

40 kommentarer

Siste innlegg