stor forandring

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TIME FOR A CHANGE

LET´S DO THIS

Da er frøkna tilbake i frisørstolen igjen, gitt! Jeg klarer jo aldri bestemme meg, vet dere. Helt krise, haha. Jeg elsker forandringer, spesielt når det kommer til utseendet (som dere garantert har merket). I dag gjør Ann Beate en stor forandring på meg – jeg er så spent! Det er en stooor forandring, og det elsker jeg. Lets do this! Viser dere selvsagt senere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens møte gikk over all forventning, forresten! Elsker når jeg ser fremgang, og ikke minst når arbeidet jeg gjør for samarbeidspartnerne mine blir sett, og fremfor alt blir satt pris på. Det gjør jeg veldig glad, og ikke minst motivert. Jeg har sagt det før,  og jeg sier det igjen – jeg ELSKER jobben min.

19 kommentarer
    1. Synes jeg stadig vekk hører om “store prosjekter” og “viktige møter”. Men hva skjer egentlig med alle disse prosjektene ?

    2. Anonym: Viktig møte har jeg da ikke sagt at det er? Eller et stort prosjekt? Som blogger er man ofte i møter med samarbeidspartnere, intervjuer og andre ting som skjer bak fasaden. Ikke alt er så veldig spennende for dere som lesere, da 🙂

    3. Gleder meg veldig til å se resultatet! Er frisør selv, og forandringer er alltid gøy:-D
      Ha en super helg fine<3

    4. Hvorfor henger du deg opp i PANNA hennes, Kristin? Omg, jeg får magesår av sånne som deg. Det er ingenting galt med panna til Isabel. Skaff deg et liv, taper.
      Ønsker deg en god helg, Isabel! Gleder meg til å se forandringen 😀

    5. Herregud, hun har da en helt normal panne!!! Mye verre å ha for lang panne uansett, men det er ikke noe man sier!! Forbanna drittfolk!! Pleier ikke snakke sånn normalt, men makan!!!😡😡😡

    6. Du mene vel “Det gjør meg veldig glad” håper jeg, hihi 😀
      Blir artig og se resultatet 😀
      Glede mæææ 😀
      ♡♡♡

    7. STOR forandring… Nå er jeg spent på om du faktisk mener det, eller om det bare er å farge det svart igjen eller bare stripe det en runde til, for det ville ikke vært mye STOR forandring.

    8. enten så har man for stor panne, eller så har man for liten panne. Folk klarer og legge merke til de lameste tingene, hva er vits egentlig folkens?^ Har du ikke noe finr og si, ikke si noe i det hele tatt 😉
      Pannen din er fin Isabel, og tro meg mange som skullee ønske å ha ditt utseendet 🙂

    9. Folk bare: “herregud du operer deg hele tiden! Hvorfor har du så dårlig selvtillit?”
      Også folk: “herregud HVOR er panna de?”
      Hvis du ikke ser panna hennes, er det deg (les: synet dditt) det er noe galt med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg