merkelige sider ved meg

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her 

Det er lenge siden jeg hadde et veldig personlig innlegg hvor dere får muligheten til å bli bedre kjent med meg. Jeg vet at jeg har fått mange nye lesere som kanskje ikke kjenner meg like godt som mine tidligere lesere, så derfor tenkte jeg at det kunne være en god idé med et innlegg hvor jeg forteller litt rare fakta om meg selv. Det er så vanskelig å komme på saker på kommando, haha. Jeg gjorde så godt jeg kunne, da! Om dere vil ha en del to, er det bare til å skrike ut. 

· GET TO KNOW ME EVEN BETTER ·

________

1. Jeg er ikke et morgen menneske. Jeg avskyr det å stå opp for tidlig.. Vanligvis bruker det å gå rundt 1-2 timer før jeg i det hele tatt får lyst på frokost. Jeg er avhengig av at morgenen starter avslappende, og rolig. Blir det en stressende morgen, blir humøret resten av dagen deretter.

2. Jeg er født og oppvokst i Stavanger. fra jeg var 11-17 år bodde jeg i en fosterfamilie på Jæren. I tillegg til det har jeg også bodd et år i beredskapshjem og 7 uker på instutisjon. Med andre ord har min oppvekst vært veldig turbulent, og ikke minst vanskelig. 

3. Nå som jeg har lært meg å vaske klær på ordentlig, har jeg blitt veldig glad i å gjøre nettopp det. Jeg får en slik mestringsfølelse av en annen dimensjon når jeg har satt på en ny vask. Haha, det er så rart! 

4. Det jeg hater mest på denne jord er mennesker som lyver. Jeg blir direkte forbanna dersom jeg merker at personen jeg prater med lyver. Det er veldig lett å gjennomskue noens bullshit, og vet dere? Det skjer ofte. Latterlig ofte. Jeg har en kompis som jeg vil tørre å påstå er en lystløgner. Jeg tror faktisk han til og med tror på sine egne løgner – så ille er det.

5. En av mine dårlige egenskaper, er min samvittighet. Jeg får utrolig fort dårlig samvittighet – selv om jeg ikke burde det i enkelte sammenhenger. Du kan for eksempel gjøre noe veldig stygt mot meg, men likevel ender det opp med at JEG får en klump i magen. Sist gang det skjedde var for to dager siden. Det endte opp med at jeg gråt i armene til Pierre da vi la oss, fordi at jeg følte stor skyldfølelse ovenfor familietrøbbelen som er tilstedet. Det er et perfekt eksempel, for i dette tilfelle har jeg ingen grunn til å ha dårlig samvittighet overhode. Men likevel har jeg det. Konstant.

6. Du hadde kanskje ikke trodd det, men jeg er veldig beskjeden og tilbaketrukken. Jeg liker ikke å være festens midtpunkt, og er ei heller hun som står og danser og hyler. Jeg er en veldig laidback og avslappende person.

7. Jeg haaaater tær. Det er det ekleste jeg vet om! Jeg tror typ at jeg har en fobi.. Det gjelder ikke bare andres, men mine egne også. Det er så sinnsykt ufyselig! Usch, får frysninger av bare tanken på tær. NEXT!

8. BH-størrelsen min er 70F.

9. Jeg er en veldig seksuell person. Jeg elsker kropp, sex.. Her hjemme spankulerer jeg alltid rundt i undertøy da jeg synes det er så fint. Apropos det – jeg har latterlig mye sexy undertøy. Det flyter over i skuffen min. Det er kanskje det jeg liker best å shoppe. 

10. Før likte jeg å være alene og trivdes veldig godt i eget selskap. Jeg bodde jo tross alt alene i 2 år! Men nå, det siste året, har det blitt helt motsatt. Dersom jeg er alene, blir jeg helt stresset. Det er nesten slik at jeg føler jeg får angst.. Ikke bra! Det tror jeg har noe med det at jeg har vært veldig lite alene de siste 15 månedene at jeg har blitt veldig vandt med å ha mennesker rundt meg. Jeg mener, siden Paradise Hotel-innspillingen i fjor, har det jo vært full fres hver eneste dag. Kanskje ikke så rart at det har blitt slik, da.

53 kommentarer
    1. Hva skjedde med den modellkarrieren som du og Pierre snakket så mye om? Det er jo blitt helt stille om det og jeg har ikke sett dere noe sted?

    2. Hvis du lett for dårlig samvittighet, hvorfor får du ikke dårlig samvittighet over det su gjorde mot Martine?

    3. Henriette: Vi har fått noen oppdrag, men ikke store greiene. Det er min tidligere manager sitt modelopplegg, og vi har avsluttet samarbeidet med henne. Derfor blir det ikke mer av det med det første 🙂

    4. Og DER kom innlegget som var interessant, personlig og verdt å lese. 🙂
      Bravo!
      Nå digger jeg deg som før. Du kan jo hvis du vil. 🙂
      Klem. 🙂

    5. Jeg har samme Bh-størrelse som deg, men sliter skikkelig med å finne fine bher i den størrelsen:( hvor kjøper du dine, for jeg ser du har så mange fine?<3
      Morsomt innlegg forresten, du burde ha flere av disse<3

    6. Åå kor artig 😀
      Veste mye av detta fra før, ænkelte ting lærte æ mæ no 🙂 Du e en fin pærson <3

    7. Et lite tips: : det ser gankse amatørmessig og hjemmesnekra når det står management og booking: også din egen Hotmailadresse.. det vil jo si at du ikke har et management?

    8. Du er fantastisk isabel❤️Håper du fortsetter med alt du gjør, du har oppnådd sinnsykt mye!!! Du burde være stolt

    9. Du er så pen i deg selv så vær så snill, ikke prøv å være så perfekt og pen hver gang du snakker på Snap. Bare snakk helt vanlig og naturlig. Og ikke rot oppi håret HELE tiden.
      Men ingen ser sånn ut når de snakker, det er stivt og unaturlig. Vil ha deg helt som deg selv ☺️

    10. Så fint og spennende innlegg ! Du har så fint hår til å dø for ! Hvis du fletter håret i en flette før du legger deg så tar ut fletten på morgningen får du fine bølger/krøller 👍🏼

    11. Du ser tydelig sliten ut og hvordan du har det inni deg skinner så utrolig godt igjennom på bildene dine.. Det er rett og slett litt.. Trist. Håper du finner en indre ro en gang. Klem <3

    12. Jeg har selv 70G/70F (kommer an på BHen), så jeg skjønner ikke hvordan du kan kjøpe klær på Nelly?
      INGEN av bh’ene, bikinilivene eller toppene passer.
      Helt ærlig, tror jeg ikke helt på at det er den faktisk str din :o)

    13. Spennende innlegg! Visste det meste fra før av da, hihi 🙂
      Du virker som en fantastisk jente! Stå på videre, og ha en fin kveld<3
      Skulle vært flere som deg:-)

    14. Jeg ser av måten du skriver på at du er en skjønn person, Isabel, med et godt og ydmykt hjerte. Møtte deg på en bursdag en gang og kan bekrefte at det stemmer. Og jeg skjønner at du er stolt over deg selv og bloggen din, og har lyst til å vise det fram. Bare det at du har vært så tøff å gå gjennom en drastisk neseoperasjon synes jeg gjør at du fortjener alt det du har fått – for det er faktisk tøft gjort! Er sikker på at “haters’ene” dine ville likt deg om de møtte deg, for du er som sagt ikke bare “Pierres knulledukke”. Du er en selvstendig person som står for de valgene du gjør, og det respekterer jeg. Man skal være forsiktig med å dømme bare etter hva man har sett på internett 🙂

    15. Hvordan er forholdet ditt til Daniel? Er dere gode venner? Hvordan er forholdet mellom Pierre og Daniel? Er de skikkelig bestevenner? 🙂

    16. Fant dette da jeg leste litt gjennom bloggen din, og synes det var MEGA bra skrevet!!👏 Så du kan være litt samfunnsengasjert også! Synes akkurat dette er så viktig med folk som enten flytter eller samme hvordan de kommer inn i Norge at de integrerer seg! De kan ikke forvente at de kan oppføre seg likt eller gå likt kledd som i sitt hjemland! De må følge kulturen slik det er i det landet de kommer til! Ble så glad over at du ser på dette likt, og man er ikke rasist av den grunn! Det er bare normal folkeskikk!🤗❤
      Isabel: Selv om trekkene mine tilsier noe annet, føler jeg meg 100% norsk. Jeg er født og oppvokst i Norge, og har faktisk aldri besøkt hjemlandet mitt. Jeg har også hatt norske foreldre, og bodd i et norskt hjem halve barndommen/ungdomstiden min. Det er kanskje litt rart og si, men jeg har et litt spesielt syn på utlendinger i Norge og kan skjønne hvorfor folk har sterke meninger om de som kommer og tar seg til rette her. Jeg mener… Er du fra Afrika, for eksempel, og kommer hit for og senere begynne og klage på at du ikke kan bruke burka dersom du vil bli politi, snylter på skatten og generelt ikke bidrar med noe i samfunnet og heller ikke aksepterer hvordan samfunnet faktisk er her, så synes jeg ikke at det er noe hensikt til og få lov til å bo her heller. Jeg synes at alle må kunne innfårstå seg med de norske lovene, normene og akseptere at Norge ikke er likt deres hjemland. Hvis jeg eksempelvis drar til Iran og kler meg slik som jeg hadde kledd meg når jeg skal en tur ut på byen, hadde det blitt bråk. Jeg kunne blitt arrestert. Jeg hadde blitt sett ned på. Jeg hadde blitt stemplet som hore. Jeg hadde ikke fått kommet inn på kjøpesentre. Bare for å sette det litt i perspektiv…

    17. Hehe allerede i barndommen din så måtte du reise/flytte/flykte fra sted til sted om du ville det eller ei, også har du den fortsettelsen nå også ,bare at du egentlig vill det da.. reiser altså. sååå allerede fra barndommen din måtte du utforske nye steder, og gjør det fortsatt. i love youuuuuuuuu<33333

    18. Har Isabel virkelig skrevet det over i kommentaren her?
      Så utrolig lite reflektert og kunnskapsløst utsagn.

    19. På hvilke nettsider og butikker kjøper du bh? synes det er veldig vanskelig å finne bh’er som passer..

    20. Random spørsmål, men hvorfor bruker du ikke vippeekstensions? synes det er så mange bloggere som bruker det, men ikke du? Ha en fin dag:)

    21. Kjersti: Jeg kom tilfeldigvis over tidligere på bloggen at Isabel har prøvd vippe ekstensions! Kanskje hun har funnet ut som meg at det faktisk ikke er så fantastisk som alle vil ha det til! Jeg var selv obsessed i nesten 3 år inntil jeg ikke klarte mer og utviklet fryktelig allergi til limen! Enda hun jeg gikk til var super proff og hadde bestilt lim av ypperste kvalitet! Mine vipper tok heldigvis ingen skade! Men det kan veldig fort skje!
      Noe jeg kan tenke meg å prøve istedenfor som er det nye store i Hollywood er keratin lift av dine egne vipper!

    22. Veldig gøy å bli bedre kjent med deg! Selv bodde jeg 4 mnd (16 uker) på institusjon, men har heldig vis ikke måttet flytte fra moren min. Alltid veldig inspirerende å se andre som har vært gjennom noe lignende, som klarer seg så bra som deg, på alle måter! 🙂

    23. Dra på change å få målt deg der (ofte forskjellige størrelser i de forskjellige kjedene). De har såå mange fine undertøysett og bher som sitter som støpt, tror du hadde likt den butikken 😃❤️❤️ Kjempefin blogg, stå på videre! 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg