tjen penger på å si din mening

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fininger! Dagen i dag har vært veldig produktiv. I tillegg til vanlig prosedyre med jobb her på bloggen, har jeg også tjent ekstra kroner på å dele mine meninger. Jeg har fortalt dere om Meningstorget.no en gang tidligere, faktisk allerede da jeg ble introdusert for det for første gang. Siden den gang har jeg fortsatt å klikke meg inn, og svart på spørreundersøkelser som gir meg betalt. For dere som ikke vet hva det er, så er det kort fortalt en nettside hvor du blir belønnet av ulike brands som ønsker din tilbakemelding på produktene eller tjenestene sine. Hvor fantastisk?

Det hele er veldig enkelt. Alt du behøver å gjøre er å registrere deg på Meningstorget.no, og sette i gang! Det er helt gratis å registrere seg, i tillegg til at det er superduper enkelt å bruke. Jeg synes at dette er en genial måte å kunne tjene ekstra penger på. Ikke bare er det lettvint, men også gøyalt! Det beste av alt er at når man registrerer seg, får man mulighet til å si din mening om ulike produkter, før de i det hele tatt kommer ut på markedet! Akkurat det synes jeg er drit kult! På den måten får man på en måte være med på å utvikle forskjellige produkter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Konseptet er da lettvint og greit – du kan tjene opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til det du selv ønsker. Du kan bruke dem til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet, få pengene overført direkte til din konto eller få gavekort hos for eksempel Zalando, Amazon, H&M, Billettportalen og Kicks. Dette er jo helt genialt, eller hva? Neste gang du kjeder deg, kan du klikke deg inn her og tjene litt ekstra cash! På det viset kan du kanskje unne deg de buksene du sikler etter, eller en middagsdate med en venninne? 

Selv liker jeg å fordrive tiden med dette. Spesielt når jeg kjeder meg i taxien, når det er reklame på TV, eller generelt når jeg har lite å finne på. Det er det mest geniale tidsfordrivet ever, jo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Registrer deg her!

Ps! Du må være 18 år eller eldre for å kunne registrere deg.

29 kommentarer
    1. Den er brukt opp. Alle bloggere poster den og det funker minimalt..
      Tar opp masse tid og du får sånn typ 3 kr for masse jobb og de får du aldri tatt ut en gang? Kjære isabell du må ikke poste så kjedelig bare fordi du har en dårlig dag da mister du mange

    2. Høres jo litt for godt ut til å være sant.., og da er det gjerne det! Som at du havner i deres register og at du senere blir spammet ned i postkassa eller på telefonen! Hører noen sier man tjener så lite som 3kr per undersøkelse?? Da synes hvertfall ikke jeg det er verdt det! Har hørt om det tidligere fra andre firma, men det er aldri stort å tjene desverre.

    3. Anonym: Hei! Vel, det er naturligvis ikke noe man bli millionær av, men en super måte å tjene noen ekstra kroner på 🙂 Det synes hvert fall jeg, og derfor tipser jeg mine lesere om det også. Veldig lettvinte og kjappe penger!

    4. kunne du lagd deg ein “ask”bruker slik at vi einklere kan få svar og et oversiktlig sted å lese svarene sine på.. sånn at vi kan forventa svar på dei spm vi lurar på. isåfall lurer eg på hva du pleier å gjøre på macbooken din hvis du kjeder deg. hvis det er serier som er svaret ditt, så lurer eg på hvilke serier du ser på, og hvor:)))

    5. Du som tjener så mye på bloggen gidder helt sikkert å sitte å bruke tid på dette. Ingen som tror et sekund på dette:) 3 usle kroner for så mye jobb?

    6. Åååå Isabell! Jeg elsker bloggen din. Har fulgt med leeenge, og vil bare si at du ikke skal bry deg om alle de stygge kommentarene. Du er best <3 Vi som støtter deg er her uansett. KLEM fra Maja

    7. Sigrid: kommer an på. Noen gir poeng, andre lodd. De som gir poeng er rundt 10 på en undersøkelse på 20 min. Lettjent du liksom….

    8. Sendte deg en lang melding på facebook ang hund/hundekjøp for ett par uker siden, ser at du ikke har lest den :p

    9. Vet du hvordan man får poeng og ikke lodd? :)) jeg er medlem av en annen sånn nettside også men den er håpløs :p brukte halvt år på og tjene 100 kr.. Så tenkte og prøve ut denne men skjønte ikke hvordan jeg får poeng! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg