uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Frokosten er inntatt, jeg er ferdig fikset og er straks klar for å løpe ut døren for dagens tusen møter og ærend. Ikke minst må jeg huske å kjøpe nye poser til støvsugeren. Haha, hør på denne voksne frøkna da! 😉 Ellers er jeg veldig glad for at det er mandag igjen! Jeg har fått med meg at de fleste har høstferie denne uken – jippi! 

UKENS OPPTUR

Her kan jeg jo ikke si annet enn at onsdag forrige uke var tidenes opptur. Pierre kom hjem igjen fra Barca-turen! Det var en lykkelig wifey som tok i mot kjæresten her hjemme. Det kan jeg forsikre dere om, hehe. Tenk å savne en person SÅÅÅ mye, dere. Det er jo ikke sunt, haha. 

UKENS HØYDEPUNKT

Det å få æren av å bli med på dokumentaren “Netthat/hatet på nett” som ble sendt på NRK 3, 29 sept var fantastisk gøy. Givende var det også! Leo var utrolig dyktig og behagelig å bli intervjuet av. Det er ikke ofte det føles sånn, men med han var jeg helt avslappet. Det liker jeg! 🙂

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Som jeg skrev i dette innlegget, synes jeg at det er veldig merkelig med mennesker som driver å finne på rykter om meg, og usanne historier. Det er sykt hva som florerer rundt både i Stavanger hvor mine venner bor, og i Tromsø hvor min søster studerer. De får høre litt av hvert, ass. Hvem gidder? Sånn helt seriøst, haha. For et kjipt og lite innholdsrikt liv man må ha da, tenker jeg.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / boots her / vest utsolgt – lignende her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / genser utsolgt – lignende her / støvletter her / bukser her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans Topshop – lignende her / heels her / veske lignende her / klokke her

UKENS TANKE

Vel.. Det eneste jeg virkelig funderer over, er hvordan enkelte mennesker presterer å lire så mye stygt ut av seg. Her er det noen kommentarer som har tikket inn de seneste dagene:

– Jeg tror nok tallene dine øker fordi flere vil inn å le litt av deg :p En mer uinteressant blogg skal man lete lenge etter.

– helt ærlig isabell, ikke for å være frekk så tror jeg folk leser bloggen din for å le. Du skriver så utrolig dårlig og kjedelig at det blir morsomt. Vi sitter å ler av deg liksom.

– Håper du skal fikse den neseoperasjonen som gikk galt..

– Hva ER det med panna di? Aldri lagt merke til hvor lav den er før nå. Ser jo ut som en neandertaler. LOL. Nen det er jo ikke så langt unna sannheten, når jeg tenker meg om.

– Ekle ekle ekle jævla kjerring! Håper så inderlig du får en eller annen sykdom. De pengang du kaster i hytt og pine fortjener du ikke. Jeg blir direkte kvalm av hele deg, egoistiske pakkis faen! Håper valpen pierre er utro, han fortjener ei med mer i mellom ørene. EKLE JÆVLA KJERRING.

– Til Pierre: Du er gull verdt, hva faen gjør du med plastikk? Du fortjener bedre.

– Du er så jævlig stygg, håper du vet det selv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her / skjørt her

UKENS NEDTUR

Jeg ble syyyyk. BLÆH! Det der er jo et evig ork.. Heldigvis er jeg veldig sjeldent syk, så jeg skal derfor ikke klage. Jeg tror helt seriøst det er et år siden jeg var syk sist, om ikke lenger.. 

UKENS HUMØR

Jeg har stort sett vært fornøyd og glad! Jeg har slitt litt med dårlig samvittighet den forrige uken på grunn av ting som har skjedd på familiefronten. Kjedelig når jeg vet at det ikke er noe jeg behøver å ha, men likevel sitte jeg med en stor, vond klump i magen som aldri vil forsvinne. Det er ordentlig irriterende..

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HE IS HOME!

UKENS SPØRSMÅL

JEG BLIR MOBBET PÅ DAGLIG BASIS

JEG HAR GLEMT HVORDAN DET ER Å IKKE VÆRE “NOEN”

 

37 kommentarer
    1. For noen utrolig stygge kommentarer du hadde fått, noen folk burde ikke fått lov til å være på internett.. Stå på videre, Isabel! Du gjør en kjempebra jobb <3

    2. Blir uvel av at noen kan spytte ut seg noe sånt om fineste deg! Huff.. Utenom det ser det ut som en ellers fin uke da 🙂 Håper dagen og resten av uka di også blir fin <3

    3. Jeg må bare si hvor utrolig lei jeg er av å lese sånne stygge kommentarer folk klarer å lirke ut av seg til andre på nettet. Dette gjelder ikke bare blogger, men også på facebook kommentarfelt spesielt. Jeg legger også merke til at mange av dem er av det man kaller den eldre generasjon, som tydeligvis vet bedre en alt og alle. Det er så utrolig ekkelt gjort, og jeg skjønner ikke hvordan enkelte mener dem har retten til å bruke ytringsfriheten sin til å mobbe andre, for det er akkurat det det er. Jeg syns verken du eller andre som tørr å stå frem i sosiale medier med meninger, bilder osv. skal få hets for dette. Det er sikkert vanskelig men du får bare tenke på at dette ikke er folk som kjenner deg, eller i det hele tatt har møtt deg, og bare gjør seg et bilde av det de leser og hører. Det er bare å syns synd på den som har et så forferdelig kjedelig liv at de må inn på bloggen til en blogger de tydeligvis ikke er fan av bare for å skrive hate. Blir ordentlig oppgitt, men er bare å tenke på hvor mye du har oppnådd og hvor lite dem kan ha oppnådd sånn som dem ser seg nødt til å få ut på sosiale medier via stygge ord. Stå på videre Isabell <3 Hilsen en som er dritt lei av at folk ikke kan holde kjeft hvis dem ikke har noe konstruktivt/pen å si

    4. Omg for noen frekke kommentarer, blir helt flau og ja jeg skjemmes på de som kommenterte det’s vegne! Du fortjener ikke noen av de fæle kommentarene! Jeg elsker virkelig bloggen din og selv om at jeg ikke har møtt deg så ser jeg på deg som en fantastisk person! Jeg føler jeg liksom er med deg i hverdagen! Du og Pierre er jo helt ærlig perfect match, så ALLE HATERS er bare så utrolig sjalue, og det skjønner jeg jo;) men stå på videre! Jeg DIGGER deg! Håper jeg får møte deg snart! Loveyou<3

    5. Vet du hva? Jeg syns faktisk du er mye penere uten sminke enn med. Tror du må være den første personen hvor jeg tenker det.. Haha. Vil bare at du du skal ta til deg det. Skikkelig naturlig pen er du! Dødsmissunnelig!

    6. Kan du ha en videoblogg der du leser hat kommentarer og kommenterer de? Andre bloggere har gjort det og det er veldig morsomt å se hva folk får seg til å skrive. Stå på videre!

    7. håper virkelig du ikke tar deg nær av det de skrev om Pierre! du er utrolig nydelig og så herlig! elsker bloggen din og leser den nesten hver eneste dag og vit at du gjør en fantastisk jobb!

    8. Du elsker jo drama, så føler på mange måter at du er med i gamet hva gjelder netthat. Du legger opp til det uten at du er klar over det selv kanskje. Jeg prøver liksom å tenke ut hva du kan gjøre for å unngå så mye hat. Har lagt merke til at du deler mye sensitiv informasjon, sånn som at du er nærmest avhengig av Pierre, at du er usikker på deg selv, at du stadig vil forandre deg, at du ikke har venner, at du shopper for å glemme onde tanker – det er INGENTING galt i det, det er helt normalt, men for de som føler seg bedre av å mobbe er det lett å bruke dette mot deg. Tror du kan vinne mye på å ikke vie oppmerksomhet til disse folka, og heller ikke dele dine svake sider med mindre det er noe viktig som du faktisk kan få sympati for. Skjønner du? Vil deg alt godt!

    9. Spyr av de kommentarene du får.. Faen til ufordragelig oppførsel på enkelte. Hvor i alle dager tok deres oppdragelse veien….? Blir helt matt.. At du holder ut dette her hver bidige dag er virkelig beundringsverdig(om man kan si det…?) Og jeg syns det er ekstremt synd at vi lever i et samfunn med så mange misfornøyde sjeler der ute, spesielt dem såkalte nett trollene som skjuler seg bak anonym, (hehe).. De bør få seg en hobby eller noe annet produktivt å bedrive tiden med så skal man se de får litt mer livsgnist.. Det er jo ikke tvil om at det er noe som mangler i livet deres, eller i topplokket dems for den saks skyld… Syns du er tøff jeg, Isabel 🙂

    10. Hei! Jeg skjønner godt at du er stolt over å ha fått vært med i en slik dokumentar på NRK, men er du fornøyd med måten du ble fremstilt på? Jeg synes at de bagatelliserte dine opplevelser, ettersom du har valgt det selv, og at de tok de andre mye mer på alvor. Visste du at det var sånn du skulle “brukes”?

    11. Hei! først nå ble jeg virkelig opprørt av hvor slem de komenterer var mot deg i tillegg til hvor jævlig lavt folk er villig til å gå bare for og uttrykke seg negativt om noen de ikke kjenner. jeg syntes veldig synd på dem! I tillegg så ser jeg ikke meningen med alt hate. Blir skikkelig beskymret over vår generasjon. Stå på

    12. Herregud.. Jeg syns synd på deg som får sånn slemme kommentarer av hatere!! Du er utrolig sterk som klarer å ignorer de! Stå på Isabell!! <33

    13. Du e rå Isabell, rå! Elsker at du er 100%!blir irritert og oppgitt når eg ser at folk skriver sånne kommentarer, de fortjener ingen. Lykke til videre!

    14. visst det er noe å le av innpå denne bloggen er det vell alle de dumme og frekke kommentarene du får hver dag:( <3

    15. “Til Pierre: Du er gull verdt, hva faen gjør du med plastikk? Du fortjener bedre.” Den var faktisk utrulig bra! Haha. Plastikkan, trur eg dør av latter!

    16. E ikje nåe fan av deg i det heila tatt. Men de kommentaren der.. fy faen for noen respektløse unger! Nå kjenne eg at eg blir forbanna, de eie ingen samvittighet. Du e sterk som fortsatt holde ud med blogg når du får sånn slengt i tryne!

    17. Hva noen folk klarer å skrive, er helt sykt.. Hvor slemme andre mennesker kan være over nettet, sjokkerer meg litt. Håper virkelig ikke du hører på hva de skriver Isabel! For de skriver ikke annet enn bullshit! Du er langt ifra stygg, hvor de får det fra skjønner ikke jeg.. Du er en utrolig nydelig jente og veldig mange av oss jenter ønsker vi kunne se ut som deg! Du er også søt, snill og jordnær og gjør en flott jobb med bloggen din. Din blogg er den eneste bloggen jeg har giddet å trykke meg innpå hverdag uten å gå lei, for jeg føler at bloggen din gir meg så mye!❤️❤️ Håper du ikke tar de stygge kommentarene til deg, for du fortjener så mye mer Isabel!❤️

    18. fy søren, noen vet bare ikke hva respekt er og det å være høflig ! Hvordan kan dere skrive noe sånt? Hvis dere liker så godt å skrive hat, skriv de til dere selv! Dere hadde ikke likt det selv! Hvordan har dere selvtillit når dere fint klarer å ødelegge noen andres? Hvis bloggen er så kjedelig, hvorfor lese den? Hun tjener faktisk penger på det. Så hvis dere vil at ho skal slutte å sløse bort penger på noe dere synes ikke ho fortjener, stopp! Hvis du synes neseoperasjonen gikk galt skriv d til de selv, ho trenger ikke å vite noe du synes! Hvis ho synes det ble fint, synes ho det, hvis du synes d ikke ble det, synes du ikke d . samme med den panna og det at ho tydelig vis ikke er pen, hold det for dere selv! Det med den sykdommen, det er det nok du som har, kan godt fikse deg litt terapi, for d trenger du! de ordene du skriver, burde ikke bli sagt i samme setning, egentlig burde det ikke bli sagt i det hele tatt!! Ja Pierre er verdt gull, sikkert derfor han har vært så heldig å få Isabel. Jeg tror Isabell er litt smartere enn deg, ho vet hvordan man er høflig og vise respekt.
      Alle deres kommentarer burde ha blitt skrevet til dere! så vær så snill stopp det sårer flere enn dere tror!!!

    19. Æ blir sjokkert over kor stygg nån kan vær på nætte😳 Æ syns nu at bloggen din e kjæmpebra, å koffer e det en så jævli big deal kordan du skriv, d e fuilt førståeli å mykje bedre enn d æ skriv😂 Håpa verkeli ikje du tar nån av kommentaran tell dæg førr du e sånn som æ ser dæ ei utruli grei jenta😘😘

    20. Åååååå herrehuuud så sykt folk skrive!!!! Hahaha lattis liksom😂😂 digge dg izzabella👌🏻👌🏻

    21. Haha, “jeg stort sett rundt i bare undertøy hjemme” 🙄
      Den har vi hørt før og vi kjøper den ikke! Du har på deg flere antrekk ila dagen og går også i koseklær, hvordan du da kan gå rundt i bare undertøy hele tiden virker mongo😂

    22. Haha! Forstår ikke hva de som slenger hat og dritt får ut av det, kanskje de føler seg bedre ved å si sånne ting til deg. Men hev deg bare over disse idiotene å tenk du er en toppblogger med god inntekt & har en super kjæreste! Du skal bare være stolt av deg selv! Du inspirerer meg mye å du er en kjempe flink blogger! Digger bloggen din ❤️ Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg