når pierre overrasker meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY BOYFRIEND IS BETTER THAN YOURS

Jeg kan ikke få sagt det nok – jeg er lykkelig, jeg! Vet dere? Jeg føler meg så latterlig heldig som har en så fantastisk god kjæreste. Jeg kunne ikke bedt om en bedre, sånn helt seriøst. I går kveld overrasket han meg med hjemmelaget middag og en ordentlig kosekveld med favorittserien vår. Det er lite som slår Pierres matlagingskunnskaper, så hver gang han stiller seg på kjøkkenet, blir jeg overlykkelig! Gårsdagen var ikke et unntak. Vi hadde en super mysig kveld! Det var et lykkelig kjærestepar som storkoste seg i hverandres selskap fra start til slutt. Finnes det egentlig noe finere enn kjærlighet, dere? I think not.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi passer på å få klemt inn ekstra mange kjærestekvelder denne uken, for til helgen og neste uke er det fullt kjør igjen. Selv om vi bor og jobber sammen, er det ikke helt det samme å faktisk omgås uten kameraet og macen klistret til trynet. Det er viktig å koble ut, og bare være vi to. Prate om annet enn jobb og hverdagslige ting. Ja, rett og slett pleie kjærligheten og fokusere på hverandre! Det vil jeg for så vidt påstå at vi er veldig flinke til! 🙂

23 kommentarer

Siste innlegg