til dere som gikk glipp av det

Da jeg var med i dokumentaren “P3 Tar saken – Netthat”, var det mange som ikke fikk det med seg da det ble sendt på TV. Gladnyheeeet! Jeg har nemlig fått linken til episoden, som nå ligger på nett. Nå kan dere som ikke hadde mulighet til å se det live, se det på nett!
 
Dere finner dokumentaren her.
 



Som jeg har sagt tidligere – jeg synes det er helt fantastisk at det blir lagt mer fokus på nettmobbing og netthets. Jeg har troen på at det vil få enkelte til å tenke seg om en ekstra gang etter at man ser denne dokumentaren. For husk – selv om vi er kjente ansikt, har vi fortsatt følelser, og er akkurat like menneskelig som det du er. Det er aldri greit med mobbing.
 

12 kommentarer
    1. Hei kjære vakre du!
      Jeg er helt sjokkert over hvor stygt folk skriver til deg, og jeg føler at du ikke fortjener det i det hele tatt. Som vi ser i enden av episoden her finnes det mennesker uten noen form for samvittighet eller medfølelse for andres liv.
      Enkelte burde virkelig skaffe seg hjelp med å takle egne problemer, i stede for å la det gå utover uskyldige mennesker som virkelig ikke fortjener det, eller som har gjort noe galt.
      Jeg kjenner deg ikke, for jeg får bare med meg en liten del av hvordan du er og ditt liv. Jeg er innom bloggen din daglig, og følger deg på Snapchat. Det jeg har fått med meg er at du er utrolig snill, morsom (du er ikke vanskelig å få til å le), er sta og har en ståpå vilje som få. Du gjør det du vil, og driter i hva andre og samfunnet mener om deg, og det må du aldri slutte med 🙂 Det ser ut som du har det veldig bra, og det er så godt å se til tross for det du må gjennomgå hver eneste dag.
      Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere, men når jeg ser hvor mye unødvendig hat du får ville jeg legge i fra meg en positiv kommentar <3 Og du, husk at det er lettere å gi en konstruktiv kommentar istede for å fokusere på det negative, og det kan være derfor du har så mye hat dessverre... :-/
      Du er en flink blogger, og ikke alle klikk her inne kommer av dårlige innlegg, men fordi det er interessant, bra og fint. Du er vakker, på utsiden og innsiden. Stor klem! <3

    2. Du er veldig pen , har fin kropp, fint ansikt , fint hår . Pierre er heldig som har en sånn nydelig jente som deg han bør sette pris på deg. Kjempe fin blogg du har med varierte innlegg og bilder . Liker godt videoene du spiller inn .

    3. Det er ganske rart at du sier i programmet at alle de negative kommentarene er verdt det, fordi da får du mer penger. Mens du i neste øyeblikk får dagen ødelagt av stygge kommentarer. Er ikke det litt selvmotsigende? Misforstå meg rett! Jeg syns ikke du fortjener så mye dritt.

    4. Likte ikke helt måten programmet var strukturert på. Det hadde vært så mye bedre hvis de valgte å fokusere på ett offer for netthat hver episode, fremfor å trø så mange inn i en episode. Det gjor det bare rotete, og gjor at episoden opplevdes litt overfladisk.
      Litt dumt, da jeg syns NRK har skapt mye bra i det siste med SKAM og doku serien Ut Av Skapet

    5. syns det er gøy at han sier at folk skal ta ansvar for sine egne handlinger. hadde vært utrolig gøy om politet sto på utsiden av rommet å tokk han for det han hadde gjort å sett om det var like gøy å ta ansvaret for det han driver med…

    6. Altså, du og alle Rosabloggere får stå for den dere sier dere er… Vi er nok mange som kan skrive under på at dere er dårlige forbilder for unge!!
      Vi har alle delte formeninger, å da må dere virkelig tåle å høre sannheten når dere provoserer å lever i en boble !!!!
      Eier ikke sympati for noen av dere…… SKAM DERE!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg