du er et stakkarslig menneske

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag er ingen bra dag. Som oftest er jeg en livsglad, positiv og fornøyd frøken, som står opp med et smil om munnen. Men ikke i dag. Jeg tror det er en grei blanding av at jeg skulle hatt mensen (går på p-piller, så jeg hopper over), og at det helt enkelt bare er en av de der tunge dagene vi alle har i blant.. Samme hva det er – en drittdag er det uansett.

Det som ikke akkurat hjelper på humøret, er når man våkner og sjekker mailen som vanlig, og det man møter ikke er noe spesielt hyggelig. For blant alle jobbrelaterte mailer, var det en “fan mail” (trodde jeg). Jeg åpnet den, og begynte å lese. Det viste seg å være langt i fra en hyggelig fan mail.. Det er trolig den fæleste meldingen jeg noensinne har fått tilsendt. Jeg tuller ikke når jeg sier at den var milelaaang. Med andre ord har denne personen brukt god tid på å skrive stygge og direkte nedlatende ord til meg. Jeg lurer på hva det er som får denne personen til å hate meg så innmari mye? Hva er det jeg gjør, som tydeligvis er så forbanna fælt? Er jeg virkelig et så tragisk menneske, at du frivillig tar i bruk din verdifulle tid, for å prøve å dra meg ned? Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor lei jeg er av å hele tiden føle at jeg har noe å bevise. At jeg må motbevise at, jo – jeg er faktisk et alright menneske! Jeg er så latterlig lei.. Spesielt på dager som denne.

Som regel bruker ikke hatfulle og negative mennesker å lykkes i å få meg til å kjenne meg liten. Men i dag? I dag fikk du det faen meg til. Du er et jævla stakkarslig menneske, som har ødelagt dagen til noen du ikke en gang kjenner.

55 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg tror ikke du gjør noe som får folk til å hate deg eller noe som helst, men folk er bare misunnelig og sjalu på deg!
      Du må bare la de mene og skrive hva de vil og leve livet! Folk som driver og sender deg eller andre sånne meldinger, har det ikke bra med seg selv, rett og slett! No life!!

    2. Bayb, håper all vår POSITIVE kmt veier seg over all forventning! DU ER EN FUCKINGS BRA MENNESKE!!!! JÄG HADDE IKKE BRUKT TIDEN MIN FOR Å SKRIVE NOKO JEG IKKE MENER,, JEG FØLER ATT DU FORTJENER DETTE FRA MEG, som jobber dag ut og dag inn kun for oss😘😍 Utrolig snilt
      Vet faen ikke hva dei vill oppnå ved å skrive bullshit til ein feilfri menneske! I love you❤️
      HUSK AT DU HAR OSS #BELLAFAN, som faktisk ikke ser noko feil med deg.. det er oss du trenger å bry deg om i livet ditt! Ikke la andre bullshit mennesker ta over smilet ditt kun for at de ikke har den deilige muligheten som du har, å være kjent blogger❤️❤️

    3. Jeg lover deg Isabel, det er ikke vits i å bry seg. Så lenge du har god selvtillit kan bsolutt ingen få deg til å ødelegge dagen din. Du må ha troa
      På deg selv!!!! Se på de beste sidene ved deg selv, prøv å vær positiv. Vet at det er såå ufattelig vanskelig, men man klarer det litt etter litt!! Stå på Isabel<3

    4. Ikke la sånne folk trekke deg ned! Det er bare folk som ikke har noe annet å gjøre så barnslige. Du er sterk stå på!! <3 elsker bloggen din! Du er rå!<33

    5. Vedkommede kan tydeligvis ikke ha det bra med seg selv når h*n har behov for å trekke andre folk ned på sitt nivå. Lavmål rett og slett. Slike mennesker er ikke verd å bruke tid og energi på. Rist det av deg! Du er unik <3 Heldigvis er ikke alle mennesker like 🙂

    6. hvem bryr seg om meningen til disse personene som sender disse mailene. Du har et bedre liv enn alle dem. Bare le av dem og tenk på hva du har og hvem de må være for at de har tid til å sende sånt.

    7. Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem! ❤️
      Du er en vakker vakker jente! Med garantert ett hjerte av gull – det virker slik!
      Vi lever i en verden hvor ikke alle kan unne andre noe godt. Derfor reagerer noen med hat og sjalusi, kun for å rakke ned på andre.
      Kom deg ut i solen, hør på god musikk og kjøp en kaffe.
      Ønsker deg en så fin dag du kan få! 🌸

    8. Nei Isabel, jeg kommenterer sjeldent men får lyst til å si noe. Vær så snill å ikke la denne personen trekke deg ned, du er mye bedre enn det! Hvem er det som bruker tiden sin på å sende hatfulle lange emailer til et annet menneske, det er ikke du, ikke sant? Kun det beviser at du er bedre enn det. Helt ærlig, du er bare et menneske du også så det er fullt lov til å ha slike dritt dager men prøv å ikke ta deg nær av sånne personer, de er ikke verdt tiden din, ikke et innlegg om dem engang. Prøv å tenke at den personen har ingen innvirkning på livet ditt, du trenger aldri å møte den personen og h*n kjenner deg ikke. Hva er det med folk som dømmer en person de aldri har møtt før men tror de “kjenner” utifrå et reality show og en blogg? Nei altså fyfaen jeg blir irritert! Stå på nydelige Isabel, fortsett med hva du gjør babe!! Du er SÅÅÅ utrolig bra

    9. Bare vit at du er verdt så mye mer nydelige deg!!❤ Slike personer har store problemer med seg selv!! De er ondskapen selv og burde straffes for slik trakassering! Sender deg en god klem!🤗

    10. Du må absolutt ikke føle at du er nødt til å motbevise det som blir sagt om deg! Jeg tror du vet veldig godt selv hvem du er, og på bloggen din framstår du som veldig ekte. Jeg vet det er vanskelig å ikke la en slik mail gå innpå deg, men ikke føl at du trenger å motbevise det som blir sagt. De som ikke er overbevist om at du er mer enn en alright person, betyr ingenting. Livet er for kort til å bry seg om folk som ikke bryr seg om deg. Jeg fatter at det er hardt men vit at du er god, og aldri tvil på det.

    11. Herregud jeg håper det går bra med deg Isabel jeg kommer aldri i livet til å forstå mennsker som kan være så utrolig slemme mot andre bare for at de skal føle seg bra og at de som blir plaget skal føle seg dårlig.Lykke til ❤️❤️❤️❤️ Videre

    12. Herregud jeg håper det går bra med deg Isabel jeg kommer aldri i livet til å forstå mennsker som kan være så utrolig slemme mot andre bare for at de skal føle seg bra og at due som blir plaget skal føle seg dårlig.Lykke til ❤️❤️❤️❤️ Videre

    13. Uansett om personen mente det eller bare var sjalu, folk som har behov for å lire av seg slikt har det ikke godt med seg selv! Vit det 🙂
      Ikke godt å ha en kjip dag. Kan trøste deg med at jeg har bare kjipe dager.

    14. Jeg skal innrømme at jeg kanskje ikke er din største fan, men det kunne ALDRI falt meg inn å gå inn og kommentere stygge ting verken hos deg eller noen andre, uansett hvor sterkt jeg hadde mislikt dem. Når jeg går gjennom kommentarfeltet til deg og andre bloggere blir jeg faktisk overrasket over hvor mange idioter det faktisk finnes der ute. Ikke bry deg om stakkarslige mennesker som åpenbart ikke har noe liv når de må bruke fritiden sin på å rakke ned på andre. Jeg har en fin regel som går slik: du blir ikke smartere av å kalle noen dum, og du blir ikke penere av å kalle noen stygg. Ha en fin dag, og stå på videre, Isabel!

    15. Du trenger ikke bevise at du er et fantastisk menneske for oss, for vi, vi som leser bloggen din vet at du er det<3

    16. Isabel, jeg vil bare si at jeg beundrer deg sikkelig mye! Syns du er et fantastisk menneske som gjør hva du vil, uten å tenke på hva alle andre mener. Kan tenke meg at det er vanskelig på dager som dette, men det beste er bare å heve deg over det. Fortsett med det som gjør DEG lykkelig og hva som gjør at DU føler deg bedre. For hva sitter egentlig disse menneskene som kritiserer andre igjen med? Absolutt ingenting. Håper du du får en super kveld videre. Stå på Isabell!

    17. Når jeg begynnte å lese bloggen din så fikk jeg litt sjokk over hvor overfladisk det går an til å være.
      Men etter å ha sammenlignet deg med alle andre rosa bloggere og rike pappajenter så er dere veldig like. De gjør heller ingen nytte for samfunnet, bortsett fra å betale skatt og støtte økonomien ved å spise ute og kjøpe klær og mat fra norske butikker. Greit at du følger strømmen og på en måte reklamerer for plastiske operasjoner, men de andre bloggere driver ikke akkurat og kurrerer kreft.
      Så da tenkte jeg at det virker sånn at du får mest hate, og det er urettferdig..

    18. Uff får vondt av deg 🙁 skjønner ikke hvordan et annet menneske kan ha samvittighet til å skrive / si noe som de tydeligvis vil skal såre en annen . Du er kjempefin og virker så god og snill . Sende deg en stor klem 🙂

    19. Du trenger ikke bevise noe som helst <3 Vi ser at du er et genuint godt menneske med hjertet og hjernen på rett plass! De som bruker tid på å skrive dritt, har alt for mye fritid og har det vondt med seg selv. De er bare utrolig misunnelige, det er forsåvidt jeg og, men folk med noe mellom øra utrykker det heller ved å hylle og løfte deg opp over hva du har oppnådd! For det er akkurat det du fortjener, bli hyllet 🙂 Du er en fantastisk blogger, og mange skulle nok ønske de kunne få det livet du har! (Helst ved å sitte på ræva å få det på sølvfat, tenker jeg..) men du har klart dette ved å jobbe beinhardt, og det er mange som ikke orker/vil klare det på den måten du har jobbet så hardt for. Derfor hater de, i form av misunnelse.
      Stå på! Jeg heier så enormt på deg <3 og veit jeg ikke er den eneste som gjør det!

    20. Du er drålig på å svare på kommentarer som støtte deg ,hvorfor gidde folk å skrive kor søt og snill isabell er når dere bare får korte fjortis svar med hjertef ? Lame

    21. Noen gang tenkt over den drastiske neseoperasjonen kanskje kan påvirke dine fremtidige barn? Hva hvis barnet får den gamle nesen din? Hvordan vil du formidle operasjonen din og grunnen til operasjonen for barnet?

    22. Sånn serr Isabell, ikke gidd å godkjenn de slemme kommentarene. Det er virkelig ikke verdt det, for du trenger ikke å bevise noe som helst for folk som ikke har annet å gjøre enn å rakke ned på andre. Kvinnefrigjøring er å få frem stemmer som betyr noe, og ytringsfriheten til ondskapsfulle mennesker bør ikke få meningene sine postet i offentligheten

    23. Det er trist å høre at folk faktisk bruker tiden sin til å såre og rakke ned på andre💔 Du er en vakker person både på utsiden og innsiden, Pierre og familien din er heldig som har deg💗
      Og husk når du føler deg alene så har du alltid oss bellafans som digger deg til 1000😄✌🏼️

    24. Kjære isabel! Så mye ufortjent hat du får! Vil bare klikke meg inn for å gjøre dagen din litt bedre med tanke på hvordan den startet <3 du er en god person! Vær snill med deg selv! ❤️

    25. Hvordan en person kan gidde å bruke tiden sin på å skrive negative kommentarer eller mailer er vell den samme grunnen som positive personer skriver positive kommentarer eller mailer. Folk som ønsker deg godt går inn og skrive positive kommentarer men de som ikke ønsker deg så godt skriver ikke så fine kommentarer. De bruker tid på samme person uavhengig hva de skriver..

    26. Det at personen tok seg tid til å sette seg ned å skrive en lang mail til deg som bare inneholder hat, det sier ingenting om deg og alt om denne person.
      Ingen mennesker som har det helt godt med seg selv tar seg tid til å skrive hat mails, eller i det hele tatt er fæl nok til å finne på noe sånn.
      Jeg skal ikke rope “sjalusi” som alle bestandig gjør, men hvis dette er en voksen person så kan de umulig være fornøyd med det lived de selv har.

    27. Men du er til tider veldig provoserende og lite reflektert.
      Jeg kjenner ikke innholdet i mailen, men vet at du kan dra den veldig langt.’

    28. Ikke godt å høre.. Men vil bare si at, selv om det ikke er det samme, så ikke skriv “Jævlig stakkarslig menneske”. Blir litt dobbelt moralsk. Men uansett ikke like nedlatende som den mailen du fikk. Men jeg føler bare at hvis du vil at folk skal vise deg respekt, så må du slutte å skrive nedlatende ord om andre, sånn om denne personen, og alt det andre du legger ut på snap “bitch” osv. Bare ikke vær frekk tilbake, bare skriv noe annet sånn at det ikke virker som du og er en som kaller ett menneske du ikke kjenner “jævlig stakkarslig”.

    29. Isabel da
      Du VET jo at folk har forskjellige meninger og synes mye av det du gjør og skriver om er provoserende. Så hvilken verden lever du i? Tenker du at du skal bare få fine kommentarer? Du tror helt seriøst at det er mulig for en offentlig person å kun bli likt eller elsket av folk?
      DA ER DU VELDIG NAIV!
      Jeg sier ikke at du skal svelge kameler og finne dæ i stygge kommentarer, men du må lære deg å ikke bry deg. For dritt for vi ALLE. ALLE får dritt på en eller annen måte. Så hvis du ikke tåler det, foreslår jeg at du enten stenger kommentarfeltet eller skaffer deg mer bein i nesa. Sjekk opp med andre bloggere hvor mye de får 😉
      Til og med jeg som ikke er kjent får dritt ofte fordi jeg er pen. Men jeg gidder ikke tvinge alle de hjernene til å akseptere meg, for reptilhjernen overstyrer oss noen ganger, men da velger jeg å heve meg over det og kanskje til og med være litt hah-arrogant 😉
      Men å sippe hjemme og lure på hvorfor ikke folk elsker meg og kun elsker meg, det er waste of time

    30. Folk e jævlig sjalu rætt og slætt fordi du e den du e 🙂
      1 – Du har en blogg.
      2 – Du e kjendis.
      3 – Du tjæne høyt.
      4 – Du e pen.
      5 – Du shoppe ækstremt.
      6 – Du har en pærfækt kjæreste.
      💖💖💖💖💖💖

    31. Hej! Tänkte bara skriva en sak angående p-piller och att du gråter helt plötsligt (som du skrivit om). Jag var ett NERVVRAK när jag gick på p-piller. Kunde gråta för ingenting och fick extrema aggressions utbrott utan någon särskil grund 🙁 speciellt vid ägglossning.
      Nu när jag slutat med p-piller så inser jag ännu mer hur förändrad jag var. Tycker synd om min käraste som fick utså en hel del, men jag kunde faktiskt inte rå för det… Anbefaller dig att snacka med din lege och prova på något annat alternativ för preventivmedel. Själv har jag slutat helt och hållet, vill aldrig mer äta hormoner! Håller koll i en app när jag ikke kan ha oskyddat sex och använder kondom de dagarna. Men det finns även andra bra alternativ. Kram <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg