I oktober skal jeg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LET´S GO OCTOBER

_________

1. Denne måneden SKAL jeg selge nesten alt jeg eier i form av klær og sko. Jeg er så lei av alt jeg eier og har, at det ikke er noe hensikt i å bare la det støve ned i garderoben min. Jeg vet jo at dere venter på klessalget, og nå folkens? Nå er jeg klar! I løpet av denne måneden skal jeg få lagt ut alt for salg. JIPPI!

2. Fokusere mer på meg selv og min velvære. Jeg bruker så mye energi på å passe på og se til at alle rundt meg har det bra og er fornøyde, men midt oppi alt har jeg en tendens til å glemme bort meg selv. Jeg har begynt å få noen emosjonelle “knekker”, hvor jeg bare bryter ut i fullstendig panikk og gråt. Jeg har det jo i utgangspunktet helt fantastisk, og det er lite som tilsier at jeg skal være nedfor og lei meg, men det viser seg at jeg er det likevel. Heldigvis bare en gang i blant, for for det meste er jeg veldig glad og lykkelig. Jeg vil bare se til at jeg ikke har dette tomrommet innenbords, og virkelig setter meg selv i fokus, også.

3. Spille inn et nytt program med TV2. Det blir veldig spennende! Innspilling er allerede booket inn, og jeg gleder meg til å gjøre enda mer TV. Det vet dere jo at jeg elsker!

4. Reise. Nå kjenner jeg virkelig at rastløsheten har kicket inn for real, så det spørs hvor lenge jeg klarer å oppholde meg her hjemme. Jeg MÅ reise. Helst i går! 

5. … A big secret. Jeg skal på en “reise” i slutten av måneden, som jeg gruer meg veldig til. Jeg kan ikke si så mye mer om det foreløpig, men det kommer etterhvert.

6. Tilbringe mer tid med søsknene mine. Jeg jobber konstant, og har derfor ikke alltid så mye tid til overs når det kommer til å møte venner og familie. Søsknene mine vokser og vokser for hver dag som går, og jeg kjenner bare hvor viktig det er for meg å være tilstede. Jeg er jo der for dem – det vet de veldig godt, men jeg ønsker å finne på mer sammen med dem. Bare det å tilbringe kvalitetstid med dem gjør livet mitt tusen ganger bedre. Det er ingen som får meg til å le så mye som det de gjør. Mine hjerter!

7. Kjøpe en ordentlig varm og god høstjakke. Jeg fryser jo i hjel, dere! Det er jo ikke litt morsomt en gang, haha. BRRR! 

8. Spise mer grønnsaker! Kremt, jeg lurer vel ingen.. Jeg er ikke så glad i grønnsaker, men noen få liker jeg jo! Med andre ord skal jeg bli flinkere til å spise mer brokkoli og gulrøtter.

9. Farge håret. Jeg vet ikke om jeg trives i denne hårfargen.. Eller, jo. Jeg gjør jo eeegentlig det, men når sant skal sies trives jeg definitivt best i svart hår. Da følte jeg meg fierce! Sminken ble så mye finere, det var lettere å sette sammen antrekk og jeg synes generelt at jeg ser mye bedre ut med sort. Jeg bruker faktisk å se tilbake på bilder hvor jeg hadde helt svart hår, og tenke at jeg var så fin, haha. Narsisistisk much?

10. Unne meg en ny designerveske. Jeg har holdt meg selv i skinnet nokså lenge nå, så det synes jeg at jeg har gjort meg fortjent. Jeg har tross alt jobbet hardt og stått på dette året, så det å gi meg selv en liten (dyr) klapp på skulderen gjør ingen skade. Mihi!

39 kommentarer
    1. Jeg synes absolutt du skal kjøpe deg ny veske, det er jo så gøy! Jeg elsker vesker og får aldri nok, jeg kunne ha åpnet egen veskebutikk faktisk. Nesten:)
      Hvor har du kjøpt den toppen du har på bildet, den MÅ jeg ha. Elsker den svarte og hvite halsen…
      Ha en fin dag!:)

    2. Siden du er såpass rik! Har du nokon gang lurt på kor mye ein ting kostar? Elr kjøper du det hvis du har lyst på ein ting utenom å vite prisen på det i ein viss grad?? ilu❤️

    3. Hve med den hunden dere skulle få dere? Og hva er dine tanker om mannegruppa Ottar? Fint om du kan være litt aktuell med ting som skjer i media noen ganger.

    4. Ja farg det svart igjen!❤️😍 Du kler alt men svart hår ga deg en edge som er super hot! Neste stopp BOND GIRL👌

    5. Digger bloggen din, du er så ærlig og sier akkurat det du mener 🙂 kjøper akkurat det du har lyst på! Sånn skal det være da man har råd til det 🙂 hadde ikke vært tøft å prøve no sånn lilla/rød/blå aktig hår da? Tenk på det :-p hihi, tror du hadde blitt smashing da 🙂 ha en kjempe flott dag videre !

    6. Off topic… Men vet du hvor mangen som kommer til 1.intervju i Oslo (paradise)? Husker du hvor mangen det var når du meldte deg på? Nå i år er det ca 4000 søkere. Skal dit neste uke. Håper du kan ta deg tid til å svare.. Evnt noen tips som kan være lurt å ta med seg til intervjuet.. 🙂

    7. Herregud lei av hva du eier av klær? Du har jo nettopp kjøpt 0182764 forskjellig plagg også skal du selge? Hahah fyfader jeg ler høyt

    8. Hadde ikke du og Pierre skaffet dere hund?
      Dere annonserte så veldig at dere skulle bli en familie,
      Men kan ikke se noe hund

    9. Jeg har ett forslag! Når du skal ha det klesalget. Hva med å donere noen av pengene til kreftforeningen? Oktober er jo mnd med fokus på brystkreft 🙂

    10. Hei Isabell 🙂 Hva pleier du å gjøre med pengene du får for klessalg? Vet at flere bloggere gir de bort til organisasjoner osv, siden de får det meste av klær sponset gratis. Hva pleier du å gjøre? Har aldri sett deg skrive noe om det, så jeg bare lurer! 🙂 Klem

    11. Har håret ditt blitt tynnere siden du satt i extensions? Plis farg håret svart igjen og LA DET VÆRE svart. Passet deg mye bedre og du fikk mye finere glød i ansiktet av svart. Fargen du har nå var kjedelig..

    12. Hadde det ikke vært artig å prøve helt blond, nå som du først er i gang med å bleike? Jeg synes svart er litt kjedelig.
      Uansett! Kjenner meg igjen i det meste her. Har akkurat solgt/gitt bort mesteparten av klærne mine selv. Det gir meg ro i sjela. Less is more! Og ikke kjøp masse masse nytt igjen, da. Unn deg heller noe du har veldig lyst på isteden, sånn som, tja, ei designerveske!
      Ha en goo dag

    13. Veldig, veldig enig i det over her med at du burde donere pengene fra klessalget til Kreftforeningen! Det hadde vært sikkelig fint gjort av deg. Tenk for en fin følelse du må få av å faktisk gi pengene dine til noen som virkelig trenger det, en å bruke det opp på flere tonn med plagg igjen – som du aldri bruker og så selger igjen.
      Hvis du ikke vil donere alt, fordi jeg vet ikke, kanskje du rett og slett ikke vil føle du taper så mye penger (selvom du tjener mer en nok, så du har fint råd til å donere) så kan du vell eventuelt donere 50% av inntekten fra klessalget 🙂 Stå på videre, klem

    14. Ååå jeg syns hårfargen du har nå er Så SYKT fin! Syns du ser så frisk ut i fjese iforhold te ka du gjør me heilt svart!:-) men du e nå fine uansett da Isabell:-)! Heldige så har det livet du har! Her går d bare i bekymringer å elendigheter fortiden så misunner deg! Haha!:) STÅ PÅ!!:-)

    15. hvorfor har du bare begynt å gjennta deg selv i innlegg? Hva skjedde med de spennende postene dine daaaa =(

    16. Jeg syns du er sååå fin på håret nå! Du får en fin glød i ansiktet med en litt varmere hårfarge. Du er veldig fin med svart hår også, men syns du er finere nå :O)

    17. Til dere over her som mener at Isabel burde donere pengene etter klessalget.
      Denne bloggen er jobben til Isabel, og hun liker å kjøpe nye klær og selge de etter hun bare har brukt de et par ganger. Hvorfor skal hun bruke penger fra sin månedslønn som hun har brukt på å kjøpe klærne til å donere til kreftforeningen? Tror ikke akkurat at dere donerer en månedslønn til kreftforeningen.

    18. Jeg grubler å grubler over hva det neste du skal operere er? Siden sånn som jeg ser det nå så er det jo ikke mer å gjøre… Synes du ser driitbra ut, nesen er perf, du har en flott bootay, skinny thighs, big boobs, hvordan kan du ville endre på noe mer nå? Ikke ta dette som kritikk fordi jeg synes du er nydelig, men jeg vil ikke at du ska gå helt i fellen med å miste alt av deg selv og dine fine særtrekk..<3

    19. Svart hår kler deg best – uten tvil 👌😘
      Jeg har også sett på gamle bilder av deg og faavorittbildet er ett du står foran kjøkkenvifta – der har du sort hår og blå linser 😍
      Myket vakker !!!

    20. Jeg synes også den hårfargen du har nå er syyykt fin! 😀 alltid fint med en litt lysere farge når vinteren kommer og huden blir litt blekere! Er den reisen forresten du har skrevet om når du skal operere? og blir resultatet av operasjonen synlig? slik at folk legger merke til det liksom :)?

    21. jeg elsker looken din med lyst hår, jeg! Men om du føler deg best i svart så må du ofc bare go for it 🙂 kan jeg gjette på punkt nr 5? jeg trooor at du skal til istanbul og ta enda en rompeoperasjon siden den du tok er såpass naturlig? men vi får vente og se:)

    22. Du burde absolutt farge håret ditt sort igjen! ! Med en gang du snakket om å farge håret lysere da du hadde det sorte tenkte jeg NOOOOO😛 Du kler det sorte utrolig bra og sort hår er ekstremt fint på de som kler det☺har det selv og vil aldri farge håret lysere igjen. Kjør på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg