1. Du er bra tett ass😂
      Du burde kanskje prøve å vise litt mer forståelse istedenfor å virke som en arrogant bitch. Jeg har blitt så jævlig mobba at du aner ikke, men jeg hater ikke mobberne mine for det! Den ene var barn av rusmisbruker, den andre hadde adhd, den tredje var barn av alkoholiker osv. Det er en grunn til at barn og ungdommer oppfører seg dårlig. Så du burde heller være litt jævla imøtekommende, alle kan forandre seg!
      Og alle kan gå videre.
      Du sitter jo fast i fortiden din med den ræva oppførselen der

    2. Noen mennesker trenger man bare ikke i livet sitt, “Isabel” ^
      Jeg ville flekka finger’n til de som mobba meg på barneskolen, for eksempel! Det finnes ingen unnskyldninger for å være en mobber, spør du meg. Stå på, Isabel 🙂

    3. Enig med Isabell her oppe amen😄 Vgs er vgs folk forandrer seg blir voksne og tenker annerledes. På tide at du og gjør det snart. Vil si at du oppfører deg så en 14 åring.

    4. herregud hvor frekk du er? du er godt voksen å henger ut andre! Du er mye verre du enn de som prøver å kontakte deg! for et forbilde…

    5. Jeg føler hvertfall med deg!! En gang bitches alltid!! Ikke tro at jeg glemmer så lett nei, med sånne som var ovenpå på skolen, de kan bare glemme å ha kontakt med meg! Jeg har ingen behov for å ha noe med lowlife fra skolen å gjøre, de som ikke kunne oppføre seg da, og ikke skjønner det, mangler noen skruer! Jeg har alltid vært snill og lojal mot alle, og vet hvordan man oppfører seg, så their loss enkelt og greit!

    6. Og derfor skal du være like ille med å henge ut andre? Du er jo ikke skiten likere! Og du virker som ei arrogant bitch, beklager. Jeg har blitt mobba på det groveste, men kunne aldri falt meg inn å oppføre meg slik

    7. Kaja: i 3. klasse på VGS er man søren meg 18/19 år. Da vet man å oppføre seg, og ikke mobbe andre! Ingen unnskyldninger er gode nok mot mobbing. Det er ALDRI okei!

    8. Isabel: Forståelse? Forståelse for HVA? At man ble utstøtt? Er du seriøs med meg? Hun her kom fra en helt oppegående familie, så det er ikke samme tilfelle som i din situasjon.

    9. Enig 👍 Men lurer på hvilke filter du brukte på snap Igårda dumsnakket i senga? Det var så kult da ansikte ble sånn inneklemt spiss og lang, har ikke fått den filteret på min snap enda 🙁

    10. Haha elska når jeg så det her på snap! Var så bra ansiktsutrykk og hele settinga 😅 Stå på du! Jeg ble selv mobba, og heldigvis har ingen kontakta meg for å si “unnskyld” eller whatever. For enten hadde jeg bare rynka på nesa og vært frekk, eller vært som jeg alltid er og tilgi folk! Skal ikke være lett dette med mobbing og tilgivelse altså.
      Syns du takla det HELT innafor 🙂 sa verken navn eller noe så!

    11. Get over it! Er det mulig å synke så lavt Isabel? Når noen tar kontakt med deg og prøver å være hyggelig, har tanken slått deg at hun ønsker å gjøre opp for seg? Jeg synes du er utrolig barnslig som reagerer på denne måten. Hvordan tror du hun føler seg når hun ser deg rakke ned på henne? Føler du så sterkt behov for å “hevne” deg? Det er stor forskjell å være 18 og 22 , hvor man er langt mer reflektert som 22-åring (burde være det i alle fall). Jeg støtter ikke mobbing, men snakk om å slå hånda av en angrende person..

    12. Hvordan kan dere skrive at hun støter noen? Hun legger jo ikke ut bilder med navn… Poenget med dette innlegget er at de som har mobbet henne kontakter henne nå! Kan hun ikke bare få lov å skrive et kort og enkelt innlegg. Bilde med ord sier jo mye! Og for de som ikke er interessert å lese bloggen så ikke gå inn å les eller kommenter… Få dere et liv!

    13. Og jeg utfordrer nettmobberene til å legge ut full navn og tlf nr her og se hvor tøffere dere er bak PC/iPad/mob…. Dere ser hun men hun ser ikke dere!! Stå frem da… og vis hvem dere er….

    14. Enig med hun over. Umodent av deg
      Men vet mange utenlandske får feil fødselsdato 🙂 kan jo hende at det også har skjedd Isabell, så ikke vær så nedlatende mot hun før vi vet 100% at hun faktisk eer 93

    15. Hahahah dævver av den kommentaren om at utenlandske får utdelt feil alder når di kommer hit, vet noen gjør det, men hva er det for no å si 😂 Men ja Isabel oppfører seg alltid som en fjortis, så dette er vel ikke no nytt..

    16. Du legger deg på samme nivå som de som har mobbet deg.
      Du er virkelig ikke noe bedre. På tide å legge fortiden bak seg. Og hvis du seriøst har så lite å blogge om så er det bedre å la være. Om du ikke har hørt det før så er det noe som heter kvalitet fremfor kvantitet. Blir kanskje for komplisert for deg?

    17. Alle som skriver at hun burde vokse opp, rlly? Your kidding with me.. right ? Alle har en gang i livet blitt mobbet på en elr annen måte, uavhengig av alder. Alle reagerer forskjellig på det i ettertid. I dette tilfellet er alt jeg tenker – people will love you & support you when it’s beneficial. Altså, det er jo litt merkelig da, at denne jenta det er snakk om helt plutselig skal kontakte Isabel nå i senere tid som hun er kjent. Så man kan jo lure da, er den “angrende” jenta virkelig så angrende? Elr ser hun fordeler ved å ha Isabel som en venn?
      Det er jo klart, man kan ikke alltid tenke som det, men om jenta angrer – da kunne hun ha beklaget seg før as.

    18. Jeg skjønner det sinnsykt godt! Fy å irriternde det må være når folk har mobbet deg og plutselig blir du bra nok for de pga den nye statusen du har. Personlig syns jeg det er bra du reagerer slik du gjør med tanken på at personen var 18 år. Men hvis personen vil ordne opp å unnskylde seg så burde du vise omtanke for det. Alle kan gjøre noe de angrer på.

    19. Blir jo litt som å henge ut noen. For personen du skriver om forstår godt det er henne du ymter til. Skulle man ikke løfte hverandre opp, istede for å rakke ned? Har man ikke noe fint og si- så lar man det være?
      Synd når man har blitt utstøtt, absolute. Du har ikke plutselig blitt bra nok. Du var bra på VGs også. Hun var vel en sjalu 18-19 åring. Som hennes forelskelse forelsket seg i deg. Men hun har kanskje vokst av seg den sjalusien. Angrer Og vil være venn… det er iallefall slik jeg tenker. Du er jo så søt og morsom. ikke la bitterhet ta igjen det<3

    20. – kan vel være at denne jenta ville tatt kontakt uavhengig av status? Man kan ikke gå rundt og tenkte sånn. Da kan man jo bli helt paranoid.
      vet at Isabel tidligere har sakt at hun vil løsne opp litt. Da er det best og være ydmyk, tilgivende og positiv. ‘Man er ikke dum av den grunn:-)

    21. Fortid e fortid, og det kan faktisk godt hende at den her personen ville gjøre opp for seg. Mye skjer inni hodet på en person mellom alderen 18-22. Man veks opp:-) ikke tru det verste hver gang, og æ synes det faktisk blir litt dumt å publisere et sånt innlegg. Det inntrykket æ får e at du ikke e så veldig mye bedre, og det gjør nok ikke nåkka særlig godt inni hjertan til den her jenta det her handle opp. Mobbing e fælt, opplevd det sjøl også. Men en vakker dag må man faktisk våkne opp å innse at man må gå videre og takle det at kanskje de her personan har skjerpa seg og tadd seg sjøl litt i nakkeskinnet:-)

    22. Kult innlegg, skjønner deg godt! Pass bare på å anonymisere og ikke heng ut noen. Du klarer deg så godt nå at du har råd til å vise storsinn fremover. Og husk at tilgivelse er den aller beste hevn… 😈

    23. Hvor mange seere har du på snap? Og hva er rekorden på screens av dine snap posts ca? Dette er jeg sååå spent på

    24. Du prater mot deg selv. Forrige uke var på TV pga netthets, absolutt et viktig tema å ta opp. Men når du kommer med et innlegg som dette, så vitner det om lite voksen oppførsel.
      Jeg har støttet deg og lagt igjen fine tilbakemeldinger i kommentarfeltet tidligere, men dette innlegget kunne du spart deg for. Det er MIN mening 😊

    25. Isabel henger ikke ut noen, grow up!!!
      For meg ligger det så mye sinne fra skoletida bygget opp, fra 12 års skolegang, at man skal slippe å ha noe med sånne folk å gjøre! Det kalles virkelig ikke å være like ille som mobberne, kjenner det koker over for meg her! Vil man ikke ha noe med disse å gjøre så har man sin fulleste rett til det!!!

    26. La jenta gjøre hva f hu vil. Det er hennes blogg og hennes liv, hun vet best. Hvis dere ikke liker måten hu er på så slutt å les bloggen hennes. Haters🙄

    27. ja du trenger ikke ha sympati for folk, men du kan godt la vær å snakke om hvordan andre mennesker har det bak lukkede dører, fordi det vet du ikke med mindre du ikke bor der selv. Er som at jeg skulle snakke om hvordan du hadde det hjemme. Ting jeg vet ingenting for.
      Men jeg er glad på dine vegne og hvor langt du har kommet og at du ikke lot noe stoppe deg. 🙂 Stå på vidre!

    28. Når jeg leser Anonym som har blitt mobbet (som er forferdelig trist) så syntes jeg det er rart h*n kan bruke så mye språk mot Sraad 😉 Syntes vedkommende skal ta seg sammen å lese blogg innlegget på nytt og forstå det litt bedre.
      Ikke lange ut hvor arrogant bitch +++ Sraad er……
      Stå på frøken!
      Hatt samme oppgjøret med fler etter tøff skolegang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg