pinlige spørsmål & svar

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LET´S BE SILLY TOGETHER ·

__________

TATT SMERTESTILLENDE? Ja, når jeg har operert meg.

HATT SEX UTENDØRS? Yes. Gøy med spenning, haha.

BITET NOEN I TÅEN? Ewwww, nei! Dere vet vel hva som er min største fobi?!

LAGET SUGEMERKE PÅ NOEN? Hmm. Det vet jeg ikke, tror ikke det.

ELSKET NOEN SÅ MYE AT DU HAR GRÅTET? Oh yes.. Den følelsen er skummel.. Skummel, men fin.

SPIST PAPIR? Haha, say what. Nei. 

TATOVERT DEG? Ikke enda, men snart! Gleder meg – tror den blir veldig fin.

KLINT MED EN AV SAMME KJØNN? Ja, det er vel en liten fjortisgreie vi alle har gjort, eller? Haha. Det er egentlig ganske pinlig å bevitne.

ROTET MED EN SOM HAR KJÆRESTE? Vel, nå er det nok mange som tenker “Pierre og martine, blablaaaa”, men nei. De var ikke sammen, og Pierre var 100% singel da vi var med hverandre. Punktum.

TATT NOEN FORM AV MORFIN? Ja, heeele tidne. Neida! Jeg har fått det av leger, da jeg har operert meg. Jeg hater det, reagerer alltid med å spy i typ 5 timer. Blæh!

TATT ANIDEPRESSIVE TABLETTER? Ja, da jeg var 17 år.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VÆRT UTRO? Nei, aldri. Det kunne ikke falt meg inn. Hadde andre gutter interessert meg, hadde jeg heller blitt singel, enn å være utro. 

SLÅTT NOEN DU ELSKER? Jepp, jeg har slått Pierre når jeg har vært drit forbanna og såret.. Jeg fikk et nokså stort rage, men man kan vel ikke akkurat bli så veldig skadet eller skremt av mine små, ynkelige slag. Haha.

TREFFET NOEN FRA NETTET? Ja, det har jeg vel! Man blir jo ofte kjent over nett nå i 2016, hehe. Det var den der teknologien da, dere!

HVOR RAR ER DU? Nokså rar, vil jeg tørre å påstå. Jeg innrømmer det gledelig selv, haha.

HVA ER DINE TANKER OM SJELEVENNER? I’m all for it.

NÅR GRÅT DU SIST? I går.. En hel foss, faktisk. 

DIAMANTER ELLER PERLER? Both! Eller, kanskje diamanter.. 

SOLOPPGANG ELLER SOLNEDGANG? Det spørs.. Om vi snakker om Rhodos, er svaret definitivt solnedgang. Der er den sååå latterlig fin!!

HVA ER DET MEST ROMANTISKE DU VET? Hmm.. Når gutten virkelig viser at han elsker meg, og kanskje har planlagt en hel aften. Ellers blir jeg veldig smigret dersom gutten faktisk har baller nok til å fortelle meg hva han føler for meg.. Det er så fint.

HVA ER DET FØRSTE DU LEGGER MERKE TIL VED DET MOTSATTE KJØNN? Utstrålingen! 

HVILKET RÅD ER DET BESTE DU HAR FÅTT? At jeg ikke kan forandre andre mennesker, uansett hvor mye jeg skulle ønske det.

 

27 kommentarer
    1. Du er så utrolig vakker, naturlig.
      Elsker ansiktet ditt uten sminke, og at man ser at det er uten sminke. En naturlig vakker kvinne.
      Mange tar bilder og skriver #noMakeup å har falske vipper. Men du, du trenger ikke det. #noMakeup4Real #RealBeauty :*

    2. Morsomt innlegg!❤️ Du skriver på en bra måte, jeg leser bare 1 blogg og det er denne. Du skriver på en bra å spennende måte og personligheten din virker til å vere bare utrolig bra, nå kjenne ikke jeg deg men du ser ut som en gojertet person som bryr deg om alle. Du jobber virkelig mye å står på og jeg tror at de som sitter og hater ikke skjønner hvor mye du jobber. Jeg håper du driter i haters. Fordi du fortjener så mye bedre enn å sitte å lese dritt om deg selv hver eneste dag. Jeg digger deg Isabel, stå på å ha en fin dag vidre❤️

    3. Hvor jobber Pierre egentlig og tjener han noe penger? Er det du som forsørger han? Ser ikke at han jobber men han har penger så antar at det er du som gir han

    4. Synes virkelig ikke antidepressive fortjente en plass blandt pinlige spørsmål! Det er jo mange som tar dette for å få et fullverdig liv akkurat som alle andre medisiner! Det er ikke noe man trenger skjule, eller skjemmes over!
      Veldig trist at du har hatt sånn rage at du ikke klarte styre deg og måtte slå den du elsker mest.. Men det hender jo altfor ofte. Det kan også være partneren som trigger situasjonen, så man er ikke alltid skyld i det alene. Men fysisk vold er aldri løsningen! Nå var det kanskje ikke så alvorlig, men det er aldri gøy med rage..

    5. Ser flere andre som har spurt om det samme, hva jobber Pierre med? Han sa jo på paradise at han hadde opplevd å ha lite penger, og folk rundt om på nettet lurer på om han bruker deg siden du har penger… Håper for begges skyld at dere betaler 50-50 på husleie og forbruk
      Digger looken du har gått for i det siste, du kler den virkelig!

    6. Høres ikke akkurat ut som om dere takler å være sammen når han kan såre deg så mye og du slår tilbake…
      Doomed

    7. Du slo Pierre?🙄
      Så sexy med kvinner som slår ass..
      Hahaha… rart han ikke har dumpa den slappe ræva di😂

    8. Elsker sånne spørsmål&svar innlegg 😀 Du er så flink!
      Altså, vold? Come on. Hu slår ikke fordi hu hater han og vil komme seg vekk akkurat. Noe som faktisk heter lekeslåssing f.eks. Andre ganger så slår man bare (ikke så hardt at armen knekker eller slår en vase i hue på han lol), og jeg trooor Pierre tåler det 😉

    9. Hvorfor fremstiller du det på Snapchat som om du har skrevet utfyllende svar på pinlige spørsmål, når du basically bare svarer ja eller nei? Dette her er vel ting som de fleste allerede vet.

    10. Silje: Ta på dæ øya. Hu slo han da de krangla også babler du om lekeslåssing. Blir litt dumt. Man skal aldri ty til vold samme om man er mann eller kvinne 😉

    11. Det mest pinlige med dette innlegget er vel alle skrivefeilene? Altså de i spørsmålene som stilles…

    12. Sykt så folk e opptatt av om pierre betale leia… So what? Eg kjenne så alt for mange jente så bare bor hos typen sin, og ingen komentere det?
      Og sikkert gutter og, men så lenge alle bidrar så godt de kan så e vel det det samma?
      Nei off, alt ska hakkas på! Syns du e tøffe så takle alt dette her, kan virkelig ikkje ver lett!

    13. Kjære fine Isabel. Det gjør meg så godt i hjertet å lese din blogg! Har selv strever med deprisjon å angst, å kjenner meg igjen. Det å lese bloggen din gjør at alt føles mindre håpløst. Tusen takk for at du er den du er, virkelig et godt forbilde å ikke minst menneske! Du er vakker!

    14. Koffør gråt du og va lei dæ, vænnen? 🙁
      Håpe du kan svare mæ på det. Kanskje vi læsera kan trøst dæ. Det e derfor vi e hær, skjønne du.
      Klæm. 🙂

    15. Joda, gi alle som gir deg dårlig PR enda mer ammo ved å le og spøke med å slå sin partner. Det er ikke riktig å slå noen, uansett om du er mann eller dame. Likestilling går begge veier, og vi damer må slutte å påberope oss retten til å behandle menn som dritt, det er ikke rett. Enten er vi det svakere kjønn, også er det ok at vi slår, eller så er vi likestilt, og tar slag fra eller mot en mann nøyaktig like særriøst. Skjerp deg.

    16. Omg! Du har innrømt at dere hooket når de var sammen, nå har du blitt så eiesyk at du endrer historien. Haha

    17. Linda: Nei, det har jeg ikke. Det du prater om er da jeg sa at jeg burde sagt det til M etter at det skjedde, og de ble sammen ETTER jeg og Pierre hadde vært med hverandre. Det er en stor forskjell der 🙂

    18. Det er ikke pinlig å ta sterke smertestillende dersom man har behov for det, ei heller å ta antidepressiva. Tenk litt på signalene du sender.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg