å leve som en eskortepike

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg var i tenårene, likte jeg å lese bøker. Faktisk så elsket jeg å bedrive tiden min med å lese gode bøker. Jeg husker da vi dro på hytta i alle fellesferier, og da gjorde jeg ikke annet enn å lese, lese og atter lese. Dessverre ble det til at interessen for bøker sakte, men sikkert forsvant. Men som dere har skjønt – leselysten er tilbake! Hver gang vi drar på ferie, bruker jeg å lese en god bok ved bassengkanten mens jeg soler meg. Jeg er så glad for at lysten er tilbake, for når sant skal sies finnes det lite som slår en dundrene god bok!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dersom dere har vært i en bokhandel de siste månedene, har dere garantert fått med dere serien “Calendar Girl” som nå har ligget som nummer én på bestselgerlistene. Det er tidenes bokfenomen som åpenbart har tatt hele verden med storm – til og med meg! Det er en serie på fire bøker, hvor tre av dem allerede har kommet ut. Jeg har lest alle, og shit så underholdene og avhengighetsskapende de er. Spesielt den siste, altså nummer 3, som heter «Besatt». Hele bokserien handler om et liv i Mia Saunders liv, hvor hver bok tar for seg tre måneder om gangen. Selve serien kan minne om Fifty Shades, bare at denne er ti tusen ganger bedre. Og det kommer fra en frøken som virkelig elsket Fifty Shades bøkene Calendar Girl er hetere, mer sexy og ti hakk mer spennende. I den første boken får vi introdusert Mias livssituasjon, hvor hun er i en ordentlig knipe. Hun er nødt til å hjelpe faren ut av en stor økonomisk krise. Det er ikke snakk om hvilken sum som helst, men hele 100 000 dollar. Dersom faren ikke betaler gjelden sin i løpet av et år, blir han drept. Mia ser ingen annen utvei enn å takke ja til jobben som eskortepike. Det fører til litt av hvert… Blant annen en forelskelse.

I boken «Besatt», altså nummer 3. i rekken, blir Mia først sendt til Miami hvor hun får en rolle i en sexy musikkvideo til hiphopartisten «Latin Lov-ah». Han er råkjekk, danser som en Gud og har en latterlig fin utstråling. Hennes neste oppdrag blir hun sendt til Texas hvor hun skal fremstå som den forsvunne søsteren til styrtrike Maxwell. Oppdraget burde være enkelt, men hemmeligheter fra fortiden avsløres og forandrer hele Mias liv. I slutten av boken reiser hun i full fart tilbake til Las Vegas hvor faren ligger for døden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vil ikke fortelle for mye, dette er en bok dere er nødt til å lese og oppleve selv. Jeg er helt besatt av denne serien, så dere kan tro jeg hoppet i taket da bok nummer tre endelig kom ut. Jeg har jo ventet i evigheter føles det ut som, haha. Jeg hadde ikke sjanse å la boken ligge, jeg leste gjennom den på tre dager. En mer spennende bok skal man lete lenge etter! Jeg elsker denne serien, og vil anbefale den på det sterkeste videre til dere.

Calendar Girl – Besatt er i salg fra 10. oktober, altså i morgen! Boken kan også bestilles HER.

Forresten! Om dere blir like avhengig av disse bøkene som det jeg er, så kommer altså den siste boken ut allerede 21.november. Ikke så alt for lenge til altså. JIPPI!


var axel = Math.random() + “”;
var a = axel * 10000000000000;
document.write(”);


!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘102640016869945’); // Insert your pixel ID here.
fbq(‘track’, ‘PageView’);

25 kommentarer
    1. Jeg var veldig glad i å lese bøker før, mest selvbiografer! Men en innlevende(?) God bok er det ikke mye som slår altså! Får håpe lesehesten i meg dukker opp snart 🙂 veldig lyst til å bli avhengig av det igjen! Haha

    2. Jeg selv har begge de 2 første calendar girl bøkene, og de er kjempebra synes jeg, så helt enig med deg Isabel..👍Har aldri lest bedre bøker enn disse, da de er skikkelig fengende..:) så nå skal jeg få kjøpt meg den siste av bøkene som heter: “besatt” så fort den kommer i bokhandelen..gleder meg allerede til å begynne på den boka..og de 2 første bøkene i den serien brukte jeg 2-3
      Dager på selv å lese ut..og det sier litt hvor bra de er, når jeg brukte flere timer daglig på å lese bøkene helt ut..

    3. Jeg tenker faktisk på deg når jeg leser disse bøkene, Isabel! Mia Saunders minner meg om deg, både personlighet og måten utseende hennes blir beskrevet på. Så jeg ser for meg deg hele tiden når jeg leser bøkene 😂

    4. Jeg har ikke fått startet å lese disse bøkene enda! Men hver gang jeg ser noen skrive om dem, får jeg skikkelig lyst!
      Så nå er det vel bare å hove seg i det? 😄👏

    5. Nå lo jeg godt! “Ser du deg selv som en prostituert?”
      Elsker bøkene! Leste første på en dag, inkludert på flyet. Det skal jeg si var ekstremt pinlig da de to eldre kvinnene jeg hadde på hver min side drev å tittet ned i boken og prøvde å lese. Her var jeg tilfeldigvis på noen av de mest heavy sex-sidene. Haha jaja
      Hvis du har lyst til å lese en litt tyngre bok, så burde du hoppe ut i det og lese “frihet og fangenskap”. Skrevet av en veldig dyktig forfatter og tar for seg en viktig handling. Les om den på nettet, du vil ikke angre. Jeg har lest mye bra, men den er uten tvil den beste.
      Klem

    6. Har lest de 2 første bøkene og kommer nok til å lese de to siste også men å si de er bedre en 50shades er tull. Jeg ble såå skuffet over disse bøkene og angret på at jeg brukte så mye penger på de. Men jeg har ikke stort annet å gjøre enn å lese de to siste også

    7. My bad ,syns jeg så at du skreiv at du så deg selv i boka ,skjønner ikke helt hvorfor eg trodde det stod det :p

    8. Den boka ser veldig tykk ut .tar sikkert evighet å bli ferdig ,men sånne bøker høres interessante ut å lese uansett jeg aldri gidde å lese

    9. Jeg elsker å lese bøker! Spesielt fra virkeligheten! Biografier og. Men nå er det år og dag siden jeg har lest! Normalt når jeg leser, så blir jeg så oppslukt at de leses ut på en dag eller to! Dette virker som en spennende serie som jeg burde få med meg. Leser faktisk oftest bøkene på engelsk. Se om jeg får lesedilla igjen! 😉

    10. Det er vel 1 million dollar faren skylder. Og ikke 100000 :p
      Synes det er litt rart at det bare er bloggere som roser denne boken. Alle andre slakter den jo.
      Tjener dere ikke penger hvis dere ikke elsker et produkt?

    11. Lest halve første, da gadd jeg ikke mer. Veldig veldig uenig at den er bra! Skikkelig kjedelig! Haha! Men godt man har forskjellige smaker da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg