uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Jeg har så vondt i magemusklene etter å hatt latteranfall den siste timen. Vi har akkurat spilt inn en challenge til Youtube kanalen vår, og HERREGUD så morsomt det ble. Gled dere til den kommer ut, haha! Jeg kan garantere dere at dere kommer til å bli underholdt 😉 Uten om det er Percy på besøk, og vi skal straks ut en tur med han. Energinivået hans er på topp, mens vårt er på bunn etter en lang arbeidsdag. Stakkaren må få lufte seg litt og få utløp for sin rastløshet uansett! 🙂 Søtnosen som koser seg hos tante Isabel og onkel Pierre!

UKENS OPPTUR

Hammerfest i helgen var nok ukens opptur. Vi fikk opplevd en ny by, nye mennesker og ikke minst fikk vi festet en hel del. En fartsfylt og morsom helg! Foruten om det er selvsagt det spektakulære salget på Nelly en real opptur. Dere finner salget her!

UKENS HØYDEPUNKT

Å komme hjem til en strøken leilighet. Fikk dere med dere hva min bestevenninne Michelle gjorde da de lånte leiligheten mens vi var bortreiste? Hun har ryddet ALT som finnes av rot i hver eneste krok av leiligheten. For en fin ting å gjøre for en annen person. Shit så glad og takknemlig jeg ble! Hun er en av dem som elsker det å gjøre andre glade, og nettopp det fikk hun fanken meg til denne gangen også. Beste Michelle!

UKENS VIDEO

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Flyet som skulle ta oss med til Oslo ble innstilt, og det kan jeg love dere at var noe som trigget meg i gang. Vi var SÅ slitne og bakfulle i går, at det å endelig få reise hjem var virkelig på tide. Heldigvis slapp vi å bli en natt ekstra, istedenfor fikk vi et nytt fly som gikk 6 timer senere. Bedre enn ingenting!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / body – lignende her / jakke her / sneakers her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / body her / skjørt her / sko her / skinnhansker her 

UKENS TANKE

Hvorfor er det slik at enkelte forventer seg at jeg skal svare på absolutt alt andre mennesker stiller av spørsmål? Og dessuten blir sure, dersom jeg ikke gir et svar? For vet dere? Faktumet er det at jeg faktisk ikke ønsker å svare på, eller fortelle om absolutt alt alltid. Jeg har også mine privatsaker som jeg ikke vil dele med 30.000 mennesker. Det håper jeg å få litt mer forståelse på. Du vil vel ikke heller åpne deg om alt vedrørende ditt liv? Jeg lar ikke være å svare for å være frekk eller uhyggelig, men rett og slett fordi at jeg muligens ikke vil svare på det du lurer på. Og det er helt lov!

UKENS NEDTUR

Husker dere da jeg fortalte at jeg, Pierre, Michelle og Elias skulle reise på ferie denne uken? Det har vi måttet avlyse 🙁 Så utrolig kjedelig – jeg hadde jo gledet meg så enormt mye! Men men, slik er det av og til – uansett hvor kjipt det enn måtte være. Vi får ha det til gode, for en ting er sikkert; vi SKAL på ferie sammen snarest!

UKENS INNKJØP


rosa her / hvite her / sort her

UKENS HUMØR

Stort sett glad, men også veldig emosjonell. Jeg skulle nemlig hatt mensen denne uken (hopper over), så jeg har nok grått en hel elv i løpet av forrige uke.. Haha, livet som jente er ikke alltid like lett. Hvem er enig?

UKENS MEST LESTE INNLEGG

TIL DEG SOM FRØS MEG UT PÅ VGS

DU ER ET STAKKARSLIG MENNESKE

KJENDISER SOM SPILLER NOE DE IKKE ER

10 kommentarer
    1. Hei! Kanskje du skulle hatt ukens kommentar? Så hadde du hatt litt fokus på en av de veldig fine kommentarene du får også. Og for å vise hvor mye hate du får kunne du jo også hatt uken negative kommentar der du viser hvor stygge folk kan være.

    2. Det er faktisk helt normalt, Hanne. Du setter hormonene i ubalanse ved å hoppe over, og da er det naturlig å bli unormalt emosjonell.

    3. Hei! Hopper du over mensen hver gang? Det er ikke så smart, mensen er en naturlig ting som kroppen trenger for å skille ut giftstoffer og sånn.

    4. Det er den fortykkede slimhinnen som blør ut ved mensen, og når en går på p-piller kontinuerlig (hoppe over), så blir ikke slimhinnen tykk og kroppen har derfor ikke noe å “kvitte seg med”, så at den renser kroppen for giftstoffer er bare tull! Gynekologene på jobben min sier alltid til pasienter at de bare kan hoppe over mensen hvis de vil, men at det kan være smart å ha det en gang i blant bare!

    5. Visste dere at man egentlig ikke trenger å ha mensen så ofte?
      Å hoppe over er faktisk bedre enn å ha den hver eneste gang.
      Mensen renser ikke ut stoffer som dere tror. Men det kan faktisk være kreftfremkallende.
      Før i tiden brukte de ikke prevensjon. Men de fikk opp til 12 barn hver. Og det var helt normalt, for man trengte mange barn for å ha nok hjelp i hjemmet og med gårdsdriftene.
      Men dette resulterte jo i mye mindre mensen over mange år.
      Tenkte at dere som kommenterer med feil fakta burde lese litt mer 🙂

    6. Ja det er faktisk ikke noe som tilsier at man må ha mensen! Dette er forsket på! Jeg hoppet over 1 år en gang gikk helt fint. Gikk å sjekket meg regelmessig. Det er over 10 år siden nå da. Nå har jeg så lite mens, ofte bare en dag at jeg såklart ikke ser vitsen med å hoppe over lenger. Jeg er en av de heldige som har gått på pilla i over 10 år og ikke hatt noen som helst bivirkninger. Men alt sånn er jo helt individuelt fra person til person. 🙂

    7. Er 21 år og gått på p-piller i syv år, har alltid hoppet over fordi jeg får så mye smerter når jeg har det. Har kanskje mensen et par ganger i året for å slippe å få mellomblødninger som noen får om de alltid hopper over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg