SNEAKPEAK

Dere vet den følelsen når du tror at du kommer med en bra idè, som du snart innser at virkelig skal få angre? Forestill dere det ansiktsuttrykket man sitter igjen med da. Jepp, that´s Pierre! Alt han gjør for deres skyld, hahaha! Jeg tror neppe at jeg har ledd så mye i hele mitt liv. Vi byr på oss selv i den neste challengen som kommer ut her i løpet av uken. For Pierres del er det nok fem hakk flauere enn hva det er for meg. Stakkaren, haha!

· EN LITEN SNEAKPEAK ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fra det ene til det andre.. Hvordan går det med dere? Har dere høstferie nå, eller er den over? Etter hva jeg har fått med meg varierer det utifra hvor i landet man bor. Jeg husker da jeg gikk på skolen, og det endelig var tid for en etterlengtet ferie hvor man kunne sove lenge, koble av og drite i skolearbeid. Flashback. Det er lenge siden nå, ass. Føler meg gammel, men hey – jeg er bare 22. Litt gammel, men ikke så altfor ille. 😉 Her i hus er vi klar for en koselig myskveld i sofaen med film rullende på skjermen. Hvilken film er vi ikke helt sikre på enda, da vi aldri kommer overens. Har dere en anbefaling som passer begge kjønn? Jeg er lite giret på skyting og pengefilm, og han går ikke med på Mean Girls. Dere skjønner, vi har et stort dilemma her.. Tips tas i mot med takk!

25 kommentarer
    1. Haha gleder meg til videoen!;Jeg har høstferie denne uken og gleder eg til å slappe av i ferien! Kose meg med familie og venner og å lese bloggen din! Elsker å lese den! Nesten alltid litt humor i hvert innleg hihi:)

    2. HAHAHA! Så gøy!!
      Å velge film er alltid problemet her også… så bruker vi såå lang tid på å finne film at det blir sent og vi dropper hele greiene… haha!
      Håper dere finner film da:-)

    3. FOCUS!!!! Eeeelakeer den filmen!!! Jeg er sikker på at dere kommer til å like den! Deg er både penger og romtisk og komedie, og på toppen av alt så er det Will smith OG Margot Robbie som er de to hovedpersonene!! Denne filmen burde dere virkeli se en gang!! Den ligger på netflix:) kos dere ❤️❤️

    4. Haha gleder meg sykt til å se videon!
      Jeg har ikke noen filmtips, da jeg ser fryktelig lite film! Men har dere sett serien Nobel? Den er helt sinnssykt bra! Jeg personlig liker vanligvis ikke krig/politikk serier, men denne er absolutt ikke avansert og passer alle uansett interesse 🙂 Syns nå jeg da! Ligger 3 episoder ute på NRK!

    5. Hahhah dær døde æ litt 😂😊
      Men du ? – Æ lure på en ting.. ka e bæst av Mac Pro eller Mac Air ? 🙂 Hadde ikje du bægge dela ? – Bli dæm vældi varm når de står i sænga ? ♡

    6. Du skriver stadigvekk at du er i møter med dine samarbeidspartnere.. hvorfor kan du ikke svare på hvem det er? Er det fordi du ikke har noen men later som? Høres ikke ut som du er en veldig god teammate når du ikke kan gi noe som helst cred til de du jobber med.

    7. Omg hahaha!!!😅😅😅 stakkar Pierre!!!
      Jeg vil anbefale Blood Diamond med Leonardo DiCaprio! Elsker den filmen for den har så sterkt et budskap! Hulker like mye på slutten hver gang! Ellers er jo Hangover filmene råe! Ler så jeg griner!!

    8. Dersom dere liker “helt perfekt” med Thomas Giertsen så se Klovn the movie! Kanskje se serien først. Utrolig morsomt og flaut på en gang!

    9. kan du lage en kategori med antrekkene dine og?:-) er så vanskelig å bla tilbake heletiden for å finne det 🙂

    10. Her er ett tips til en film for en annen gang. FIGHT CLUB! Du kan sitte å se på Brad Pitt (jeg selv satt å så på Ed Norton), den filmen er jævla bra.

    11. The other women, eller en som heter tomorow when the war begun, romantisk/drama/action 😉 ellers kan jo dere se burlesqe (eller hvordan de skrivs) lettkledde damer for han, romantisk fort deg, best of both World 😉 kos derre masse søta, en annen ting, blir litt “fornærmet når du sier du føler deg gammel, jeg er 27 såååe, Dust :p haha 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg