SÅÅÅÅ FAIL!

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God formiddag! Jeg er ikke helt innstilt på å sette meg ned for å skrive til dere akkurat nå, for egentlig skulle jeg lagt ut en ny vlogg her på bloggen for rundt en time siden. Pierre satt oppe hele natten for å klippe den ferdig, slik at det skulle være klart til dagens første innlegg. Da han endelig var ferdig, la han den på opplastning. Tror dere det var vellykket, eller? Nope. Videoen ble kansellert av en eller annen teit grunn, så det ble ingen video da vi stod opp i dag. Nedtur! Nå driver den hvert fall å lastes opp (igjen), så vi får håpe at det blir en suksess denne gangen. Hehe! Jeg som var så glad da jeg stod opp i dag, for denne vloggen er sinnsykt bra! Dere får heller glede dere til å se den litt senere i dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her / choker her

Jeg sov så latterlig dårlig i natt. For hver gang jeg endelig sovnet, våknet jeg opp igjen av meg selv. Det er så irriterende, spesielt når man er døds trøtt. Jeg lurer på hva det kommer av? For mye stress og tanker oppe i topplokket? Muligens. Inntaket av Red Bull blir hvert fall høyt i dag – det er det ingen tvil om. 

7 kommentarer
    1. Hei! Ka syns du om dyremisshandlig? Har det vært noe å skrive på bloggen?
      Ordnet så folk kunne støttet noen f.eks noah (hvis jeg skrev det rett) 😂😂

    2. Blir det ikke litt kjedelig å lengden å ikke ha en jobb å gå til? Jeg vet at du sier bloggen er jobben din, men det blir jo som å ha hjemmekontor hver dag.. jeg hadde gått på veggene. Man trenger jo litt variasjon i kulissene. Har du tenkt tanken på å leie deg en kontorplass?

    3. Du ser bedre ut på header bildet enn dei nye bildene ,du ser så oversminka ut at det ikke blir fint på de nye bildene

    4. Åå bare og glede sæ 😀 Håpe den kommer ut og ikje bli stoppa 🙂
      Slitsomt og ikje få tel og sov og når man har sovna, så våkna man igjæn.. hoff :-/

    5. Når du linker til ting du har på deg, og det ikke er nøyaktig det samme, kan du heller skrive “lignende HER”? Får alltid forhåpninger om at det er samme, så er det ikke det, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg