JEG SELGER GARDEROBEN MIN!

Nå er det klessalg på gang her, folkens! Jeg selger bort 1/2 av garderoben min nå, det er masse fint til salgs 🙂 Jeg har valgt å legge ut litt her på nettbutikken, og selge resten på pop up-shopen jeg skal ha her i Oslo. Jeg skal ha klessalg på MOODstudio i løpet av kort tid, hvor dere som bor i nærheten av Oslo kan komme å shoppe. For at det ikke skal bli urettferdig for dere andre som bor langt unna, tenkte jeg å kjøre en liten runde på bloggen også. På det viset får alle muligheten til å kjøpe mine klær! Håper dere synes det høres bra ut. Etterspørselen har jo vært enorm, så nå tenkte jeg at dere skal få slippe å vente lenger. 

DU FINNER NETTBUTIKKEN MIN HER!

36 kommentarer
    1. Fine klær men skulle ønske du hadde litt mer vanlige hverdagslige klær og, som gensere osv nå som vinteren kommer 🙁

    2. Kunne du lagt ut innkjøpspris og merke, samt condition på klærne ( dersom alle er som nye, så er jo det også greit å vite) På forhånd takk 🙂

    3. Hei! Urelevant til innlegget, men jeg lurer på om du skal fortelle om operasjonen du skal ta/ hva du skal gjøre slik som før? 🙂 klem

    4. Veldig mye fint Isabel. Men syns plaggene er litt dyre med tanke på at de er brukt :/
      Du ser smashing ut btw 😍

    5. synd du er xs, jeg er s så klærne passer ikke meg! 🙁 men skoa derimot hadde passet, synd jeg er blakk!

    6. Synd du er XS, så klærne passer ikke for meg hemmer:( da jeg er størrelse M..hadde ville kjøpt flere av klærne hvis det ikke var for at jeg er større og høyere enn deg..da jeg selv er 175 høy..:)

    7. Åå gøy 🙂
      Men æ kjæm mæ ikje inn på nættbutikken din og veit om flere som slit dær… :-/ Litt trist før man vil jo se ka du sælg.. men men :-/

    8. Hei! Må bare få sakt dette til deg på eit vis. Det du tok opp på snapchat igår kveld er så jævli bra tema! Syns du burde skrive om det i eit innlegg på bloggen. Jeg mener også at alle (uansett størrelse) skal være fornøyd med seg selv å kunne legge ut bilde av kroppen sin. Men føler at med ein gang ein tynn/trent jente legger ut bilde av seg selv, er du eit dårlig forbilde osv å 90% er negative kommentarer. Men når ein “+ size”, eller ein med strekkmerker legge ut bilder, så blir hun hyllet av sosiale media, DA er da låv å være legge ut bilde. Da er du fin uansett som du er. Alle kropper er fine, å alle burde “hylles”.. Snakk om dobbelt moralsk..

    9. Det du snakket om på snapchat i går, om hvor feil utviklingen med tanke på hva som er greit å legge ut av kroppsbilder har blitt, kanskje du skulle ha skrevet et innlegg om det? Bare et forslag. For temaet du var inne på er veldig viktig, og jeg syntes tankegangen din er helt riktig. Som du sa så får du så mye god respons og positive kommentarer når du legger ut bilder av en overvektig kropp, men det er mindre greit å legge ut et bildet av en trent og sunn kropp. De sier at alle er fine som de er, men det de egentlig sier er at alle som har endel ekstra er fine som de er. For hvis du legger ut et bildet av slank, veltrent, tynn kropp, da danner du et kroppspress.
      Det ble kanskje litt dårlig formulert, men håper du forstod hva jeg ville frem til. Tror du kunne ha skrevet et godt formulert innlegg om dette temaet. Noe som også er viktig når det kommer til dette temaet, er jo at vi i dagens samfunn skal heie frem de som er overvektige, fortelle dem hvor fantastiske de ser ut, men det som er viktig å tenke på i denne situasjonen er jo at det faktisk er ekstremt helsefarlig. Det er like helsefarlig å være overvektig som undervektig, men det er mer tabubelagt å fortelle en person som er overvektig at det er helsefarlig. Dette er selvfølgelig bare et forslag, men tror du hadde startet en god og ikke minst viktig debatt om du hadde valgt og skrive om temaet.
      Stor klem

    10. Kan du legge ut på klessalg siden hvor du har kjøpt de forskjellige plaggene?
      Nesten alt er utsolgt men vil veldig gjerna ha mye av det uansett
      Stilen din er såå inspirerende

    11. Hei. Hvor går pengene fra salget til?
      Jeg antar at mye av klærne har du fått sponset eller kjøpt med penger fra sponsorer.
      Det er jo derfor en forventning at dette går til en veldedig organisasjon, spesielt når du reklamerer så mye for salget.

    12. Mia: Hei Mia. Disse klærne er kjøpt og betalt fra egen lomme 🙂 Som jeg har sagt tidligere – jeg selger ut garderoben min, og fornyer med nytt. Veldedighet donerer jeg til jevnlig foruten om.

    13. Så enig med Rose og Sofie! Jeg ble så glad når jeg så snapchatten og det du tok opp. Jeg er selv ganske trent (typ Marit Bjørgen med litt mer fett på kroppen ) og alle vet at å spise sunt+trening er en STOR helsegevinst. Men likevel blir vi sett på som “stygge, mannlige og lite sexy” whatever. Overvekt hylles, slanke/trente blir trykt ned. Vi går en så feil vei, Norge blir bare feitere og feitere PLUSS at vi nå skal begynne å hylle overvektige? Nei det er skremmende. Vi har fått tildelt ÉN kropp, og den burde vi jaggu ta vare på.
      Sant skal sies at man kan for all del ha en sunn livsstil og ha kjempe bra organer som overvektig, men det er fåtall nå i dag 🙂 Det samme gjelder undervektig! Jeg studerer noe ala dette og syns det er såå viktig å få det frem! Sorry for en lang og klussete kommentar :p Haha ivrig

    14. Hei 🙂
      Jeg lurte på hvor du har kjøpt den grå “skinnkjolen” som det er bilde av sammen med de skoene du selger? Den var bare heeelt nydelig 🙂

    15. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser selv, og desverre endt opp på en vekt jeg ikke er fornøyd med ;( jeg er str L og skulle gjerne vært en S/M som jeg var før jeg ble syk. Jeg er frisk nå, men vil aldri komme til å godta vekten min, at jeg ikke er blandt de “tynne” lengre. Jeg er heller ikke overvektig, og noen ville kanskje kallt meg tynn. Jeg er 170, og skulle gjerne vært minst 10-15 kg lettere.. Men i mine øyne vil jeg aldri være tynn før jeg er som jeg var før. Derfor synes jeg på en måte det kan være litt farlig at Isabel tar dette opp og, med tanke på å støte noen, slanke eller overvektige! Det er et såpass sårbart tema, etter min mening! Man må trø utrolig varsomt!

    16. Får du ingen sponset klær?
      Selvom du donerer til veldedighet hvorfor kan du ikke selge klærne til inntekt for en god sak? Da vil jo de som kjøper de også kunne bidra.
      Du legger jo mye vekt på hvor mange penger du har i blogginnleggene dine, dersom du uansett ikke skal bruke klærene ser jeg ikke problemet.
      Siden du sier du gir til veldedighet er jeg nysgjerrig på hvilken organisasjon. Kanskje du kan skrive mer om dette og samtidig motivere leserne dine.

    17. Hei!
      Får bare opp følgende når jeg trykket på linken;
      “Sraad klessalg
      We’re working on our Tictail store, follow us to get updates:”
      Er det bare jeg som får opp den beskjeden? Eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg