NEW IN

affiliateslinker

Jeg har klikket hjem en hel del fra Nelly den siste tiden! I dette innlegget viser jeg frem mine desidert største favoritter. Jeg har inkludert både koseklær, kjoler, pynteklær, bikinier, sko og BH-er. Litt av alt! 

.     .    .

MY FAVOURITES RIGHT NOW

I <3 SHOPPING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adias topp her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas tights her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp utsolgt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poncho her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini topp her / truser her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini topp her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verdens beste BH! Denne sverger jeg til, jeg mener det virkelig når jeg sier denne er den beste på markedet. Jeg brukte forøvrig samme før jeg tok silikon også. Den holder alt på plass + den gir et lite løft! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blanke boots her / semsket boots her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Boots her / hæler her
 

39 kommentarer
    1. Det er faktisk ikke alle som er interessert i å redde verden tro det eller ei! Spesielt mange av oss som velger og ikke få barn, og oss som har en sterk kristen tro. Det er kanskje lett å forstå hvorfor om man tenker litt etter. 🙂 Dessuten gjør man verden en stor tjeneste med og ikke skaffe flere mennesker for det klarer den faktisk ikke. Nettopp det er det aller største man kan gjøre for miljøet!

    2. Herregud, for en idiotisk kommentar 18:51. Man kan ikke forvente at folk skal gi opp å få barn for å redde miljøet, da er det mye lettere å kjøpe litt mindre klær. Les deg opp før du driter deg ut.

    3. Du er heldig som får bestemt selv om du skal operere deg elle rikke:( eg får ikke lov av foreldrene mine uansett keg er 20 :s

    4. Så syykt mye fint!! Skal til London til helga, da blir det litt(mye) etterlengtet shopping!!! Jippii
      Likte også den nye videoen veldig godt!! Stå på dere tl <3

    5. Ja jeg skjønner jo det at det ligger i mennesket det å få barn, jeg er ikke født igår 😉 Men jeg setter det litt på spissen da vet du, at det faktisk er det største man kan gjøre for miljøet det er et faktum det! Så ver heller glad for de som velger og ikke få barn, for de gjør faktisk verden en stor tjeneste! Dessuten ligger det heller ikke naturlig for alle heller! Så kan vi alle koste for vår egen dør!

    6. For en dum komentar 20:02 og den andre av dg. Hva skjer hvis alle slutter og få barn og vi dør? Ja greit da er det bare dyr og planter igjen da og det er dette du mener er best? Skjønner ikke helt poenget ditt, du må tenke litt lenger tror jeg. Beste er vel om oerforbruket og materalismen hadde synket myyyye lavere enn den er idag..

    7. Helt enig med deg som skrev kl 18.51! Det er ikke alle som tenker på alt det der med disse verdensproblemene. Jeg skal ikke selv ha barn av egne meninger og at jeg faktisk aldri hadde klart og ligge å presse ut et barn, noe man selvfølgelig bestemmer selv, i og med at man bestemmer selv over sin egen kropp. Og småbarnsmødre: verden går ikke under selv om andre tar andre valg enn dere. Og ingen ting tilsier at dere kan rakke ned på andre for noe som helst. Pass heller på dere selv, det trengs tydeligvis.

    8. Irene. Snakk for deg selv. Gå å fød i vei,men ikke forvent at alle er interressert i å bli ødlagt nedentil og blotte seg inne på en fødestue for å så få hengepupper,bekkenløsning, ikontinens problemer og ingen nattesøvn på flere år, for å redde verden! Neitakk jeg klarer ikke en gang å ta gynekologisk undersøkelse så det. Ikke prøv å snakk andre til å mene noe annet, det er du ikke i posisjon til å gjøre.

    9. Æ like alt men ikje min stil, men no av det kunne æ faktisk kjøpt, bland anna adidas buksa, den lyse gensen og jakka 😀 Så stiln din e fin 🙂 Og du kler alt utenom helt svarte klær 😀

    10. Mennesker gjør jo ikke annet enn å krige, sloss, voldta, mobbe, kritisere, bombandere jorden med foruensing og overforbruk,drepe dyr og se ned på andre med forskjellige meninger…så jeg tror ikke moder jord hadde savnet menneskene hvis de forsvant for og si det sånn. Menneskeheten har dødd ut før og gjør det sikkert igjen, sikkert ikke nå men om mange år. Dessuten er det ikke nok mat her på jorden for å mette alle de magene som kommer med den reproduseringe vi driver med.

    11. Så sant som det er sagt damer;) ikke noe press på noen skal det være. Masse fine klær Isabel:) spesielt heklebikinien og kjolen med lange armer.

    12. Så utrolig fine bilder! Du er så flott når du smiler på ordentlig, disse bildene var såååå fine 😍

    13. Den bomber jakken var kjempe fin! Hvordan er den i størrelsen? Jeg varierer mellom å bruke 36-38 avhengig hvordan den er i størrelsen 🙂

    14. jeg ser på kommentarene og klarer ikke å la være og kommentere. Hva feiler dere som sier at dere ikke vil føde barn og at det er bra for miljøet og andre vil ikke ha hengende pupper. Er det bare norske kvinner som er så dumme og bevisstløse? Hvorfor lever dere da? Jeg føler skikkelig synd på dere som ikke har en grunn til å leve og vet ikke engang hvorfor dere lever. Livet handler ikke bare om utseende, hengende pupper og sånne dumme ting som er bare ekkelt å høre. Finn dere en dypere grunn til å leve og gi livet en større mening. Da slipper sikkert deres befolkning å leve på antidepressanter. Dere er den svakeste befolkningen jeg har møtt!

    15. Amen til kommentar 22:21!!
      Jeg forventer ikke at alle skal tro det samme som meg, for jeg vet at tro er vanskelig! Men jeg ser hvertfall på meg selv som heldig som har min barnetro i behold! Og en dag vil Gud komme igjen og hente oss alle hjem til Himmelen. Da tror jeg ikke det har så veldig mye å si hva vi gjorde på denne jorda, så lenge vi var gode mot hverandre. Men som sagt, jeg liker ikke å snakke religion, men følte jeg ikke klarte dy meg. For noen av oss har andre ting å tenke på enn å kreve at Isabel skal kjøpe mindre klær! La henne få gjøre det som gjør henne glad, så lenge hun ikke skader noen! Verden går under før eller siden uansett, og da har vi det beste i vente! 🙂

    16. Elen: vi som ikke har lyst på barn har da like stor grunn til å leve som hvilke som helst annen! Skikkelig stygt sagt av deg, sier jo mye om deg som mennesket. Jeg vil ikke ha barn av ganske greie grunner. Hadde aldri kunne klart det av psykiske årsaker, så pass deg for hva du slenger til andre du er ikke et spor bedre selv. Det er så typisk sånne som deg som kunn ser en riktig måte å leve på her i livet, så sier du at de som ikke vil, kan, klarer og få barn ikke har grunn til å leve???? Hva faen vet du om det. Ikke rart det blir ukoselig blant folk når det finnes sånne fjols som deg som tror du er perfekt.

    17. Fy faen,Elen. Du hørtes ut som ei skikkelig, håpløs respektløs rødstrømpe!! Du har null rett til å komme med det tullet der. Det er DU som er den svake parten når du sier sånne ting som at de barnløse ikke har mening med livet. Alle kvinner bestemmer over seg og sin kropp uten at noen gammeldagse småbarnsmødre skal putte dem i bås for det. Husk at du er ikke verdt noe mer en dem så du har ingen rett eller grunn til å uttale deg negativt til oss i det hele tatt. Du mener at hvis kvinner,jenter som ikke orker å få barn skal tvinge seg til det?? og der forsvant plutselig retten til å bestemme over sin egen kropp. Hva faen?? Sier jeg bare vi lever i 2016 ikke 1244.

    18. Kvinner her i Europa er ikke bare fødemaskiner skjønner du, Elen. Leit at du ikke forstår såpass, men du prater som du har vett til tydeligvis:-)

    19. Norske kvinner dumme og bevisstløse….høres jo ut som deg det elen. Og ja kvinner har ganske mange flere grunner til å leve enn å føde barn!! Måtte le litt da jeg leste din kommentar, noe så tåpelig.

    20. Enig med dere her, kvinner er sååå veldig mye mer enn gravidobjekter. Mange kvinner som velger å ikke få barn er flinke til å jobbe, gode kvinner som gleder og hjelper andre, talentfulle kvinner som lever for sin hobby og ikke minst alle mennesker på jorda er her for å gjøre sin egen oppgave i livet og mange har en helt annen misjon enn å føde barn. Så kjære Elen ikke uttal deg negativt om noen når du ikke vet bedre selv enn å rakke ned på andre som sikkert er fantastiske mennesker!

    21. Elen:Du deler tydeligvis samme syn som tyrkias president Erdogan. Dere begge mener at barneløse kvinner er ufullstendige. Når han sa dette til media så raste hele europa mot han. Det dere mener er krenkene og meget kvinnediskriminerende, og svært få holder med denne diktaturholdningen.

    22. Hva heter den toppen som er utsolgt? Husker du hvilket merke den er fra? Den var utrolig fin! Håper Nelly får den inn igjen! 🙂

    23. Åhhh som jeg gleder meg til dere som er “frivillig barnløse” blir gamle og grå, Så koselig det blir for dere når dere kommer på et gamlehjem der alle andre får besøk av sine barn og barnebarn. Mens dere sitter og tenker på alle pengene og klærne dere kjøpte da dere var unge. For og ikke snakke om at det da blir “staten” som må ta seg av dere, hjelpe dere med div og da har dere KUNN staten og lene dere på 🙂
      Vær så god og vær alene dere jenter som skriver her.
      Sikker på at dere ikke ofrer andre mennesker en tanke i livet deres da dere ikke engang snakker om adopsjon. MÅ ikke være en FØDEMASKIN for og få barn vet dere idioter as.

    24. Irene: Fy søren så slem og ond du er!! Fei for din egen dør du! Du kan ikke ta alle barnløse under en kam, akkurat som du kan ikke ta alle som får barn under en! Du snakker som om alle barnløse skulle vært egoister, da har du forstått absolutt ingenting skal jeg si deg! Men sånne som deg nytter det ikke å prate vett i stakkarslige menneske!

    25. Enig med deg over her. Irene høres ut som en ondskapsfull og slem kjærring. En person som har et slikt syn på kvinner i forskjellige situasjoner, er en person som rett og slett er et null i mine øyne, så alle dere jenter over her:hev dere for guds skyld over henne, dere fortjener alt annet en onde ønsker og drittsleng. Hovmod står for fall, så denne Irene kan passe på seg selv hun. Og neste gang du blir full av faen så:ta heller og se på deg selv først.

    26. Noe så slemt og ønske barnløse kvinner så vondt? Skjønner ikke at noen kan ha samvittighet til å skrive så vonde ting til mennesker som aldri har gjort noen noe ille. Dette betyr jo ihverfall at du ‘Irene bærer på en god del bitterhet, og for all del det er jo ikke noe godt det. Men hvis du ikke har penere ting enn det der og si til dine medsøstre så hver så snill hold munn. Disse jentene har ikke gjordt noen noe vondt eller skadet noen, alt de har gjort er å uttrykke at de ikke vil ha barn. Og for all del det har de full rett til å mene uten å få ondsinnede kommentarer slengt til seg av bitre og mye mer snerpne kvinner enn dem selv. Man skal aldri i verden ønske andre ille ting, og ihverfall ikke bare pga at noen har en helt annen mening enn man selv har.

    27. Til Irene: Og du kan sitte på eldrehjemmet med dårlig samvittighet. Makan til oppførsel skal man lete lenge etter!! Er du lei,irritert,oppgitt og sånne ting så finnes det hjelp for det altså. Skjønner ikke at du kan si sånt en gang jeg, skulle tro de barnløse hadde gjort deg noe ille, eller hvert voldsforbrytere sånn som du syter.

    28. Jeg ønsker alle det bra når de blir gamle jeg, både de med og uten barn:)Når alt kommer til alt så er det hvordan du har oppført deg mot andre mennesker og dyr på jorda som teller. Du får ihvertfall ikke noe pluss i boka og ønske folk vondt!

    29. Jeg mente ikke å høres så ekkel og slem ut. Jeg ble bare irritert på den måten dere snakker om barn og fødsel. Det jeg egentlig mente var at det er noen kvinner som har vanskeligheter med å få barn og det er det eneste de ønsker, mens andre har muligheten til det og ikke setter en pris på det i det hele tatt, rett og slett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg