meg for et år siden

Jeg satt å mimret tilbake til denne tiden på året i fjor. Hva gjorde jeg da? Det er det som er fordelen ved det å ha en blogg, det er jo faktisk bare så enkelt som å klikke seg tilbake i arkivet. Det gjorde jeg nettopp, og så tilbake på bilder fra for et år siden. Altså, shit som jeg har forandret meg! Og ikke bare litt en gang.. Forandringen er stooor. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal si sånn, men jeg så ut som et annet menneske. Det kommer nok av flere faktorer, hvor naturligvis neseoperasjonen spiller en stor rolle. Sminken, øyenbryna og hårfargen utgjør også en merkbar forskjell. Normalt sett bruker man vel se tilbake noen år, for å så få hakeslep over hvordan man så ut. Vel, i mitt tilfelle er det visst bare ett år som skal gi meg den reaksjonen haha. Her er et lite bildedryss!

Se på leppene mine. Jeg husker at jeg på den tiden ville ha størst mulig lepper. Her kan jeg nok med hånden på hjertet si at jeg var blitt blind på det selv. Det ser jo virkelig ikke bra ut!

Krøllene har ikke forandret seg, da. 😉


Her på shoot med VG! Husker jeg var så fornøyd med dette bilde, haha. Skikkelig “badass”.





 


Nå skal jeg ut å gå en liten powerwalk. Er så rastløs etter en hel dag foran macen. Vi skrives! Love you.

51 kommentarer
    1. Dette skal ikke være en frekk kommentar på noe som helst måte, men må ærlig innrømme at jeg synes du var mye penere før neseoperasjonen! Men pen er du nå også! Men det viktigste er jo at DU er fornøyd, og ikke hva andre synes.
      Stor forskjell er det hvert fall 🙂

    2. Haha det var en ganske stor forskjell ja! Og man ser jo det ikke bare er nesen som er forandret 🙂 så håper folk holder kjeft om “ikke rart når du har operert halve deg da” babla.
      Men, jeg syns ikke leppene dine er større der enn hva de er nå? De ser bare litt mer “deformert”/ dårlig utført arbeid-ut! Men du var jo helt skjønn på disse bildene også da, det skal sies 🙂 Og like nydelig er du nå!

    3. Du var kjempepen da, og du er kjempepen nå. Du trengte ikke å forandre seg i det hele tatt:* Men du var ikke fornøyd med deg selv og valgte og operere.. Jeg synes du er pen nå, men ærlig jeg syntes ikke du burde ha opperert.. Men det er jo ditt valg da<33

    4. Rett etter du tok neseoperasjonen syntes jeg at du så.. Hva skal man si, finner ikke helt rett ord, men kanskje litt rar ut :p Men når jeg ser bilder av deg nå, sammenlignet med disse må jeg si du er myyye finere! Vet man ikke skal si sånn sikkert, men du ser utrolig bra ut nå 🙂

    5. du har jo større lepper nå? og hvorfor er de så klumpete egentlig, har det gått galt under filling eller hva har skjedd?

    6. Du så utrolig bra ut i før faktisk. Synd om noen faktisk anbefalte en så pen jente å fikse nesa.. Klem 🙂

    7. Du såg så mye finere ut her enn hva du er nå,du er så mye finere ned tynne bryn som disse bildene enn dte tykke greiene du har nå

    8. “Det kommer nok av flere faktorer, hvor naturligvis neseoperasjonen spiller en stor rolle. Sminken, øyenbryna og hårfargen utgjør også en merkbar forskjell.”
      Du glemte å nevne fillers i både panna og kinnbein 🙂

    9. Synes leppene dine er større nå enn der ja. Så litt stygge ut på første bildet bare, ‘dn på de andre så de mindre ut!

    10. Har du tatt fillers i kinnene? Syns du var søt nå og er søt nå, men du kan godt roe ned litt med sminken, for du er så mye finere naturlig 🙂

    11. Så fin du var og er, men helt ærlig synes jeg at du på en måte at du var finere før, du var litt mer unik og ikkje “lik alle andre” før. Du hadde noen vakre trekk som gjorde at du skilte deg ut fra andre.

    12. Hei Isabel!
      Lurte bare på hvilken rase hunden din e? Har såå lyst på hund, og den rasen du har virke veldig aktuell ut ifra det du har lagt ut på snap 🙂 så vil eg bare tilføya at eg faktisk ikkje har synst så veldig mye om deg te å begynna me, men jo mer eg følge deg så like eg deg bare mer og mer. Du e någe for deg sjøl! Fede dama, stå på 🙂 <3
      Klem fra Andrea <3

    13. Kjære fine Isabel, du var helt nydelig før, og du er like nydelig nå. Jeg gidder ikke å kommentere forskjellene, selvom det er en forskjell, så har du alltid vært stunning, og du er syykt stunning den dag i dag. Du er så vakker du, både utpå og innpå. Ønsker deg det beste livet, og håper du er lykkelig! stor klem fra meg til deg.

    14. Du har jo betraktelig større lepper enn det du hadde for et år siden, så tror du enda er størrelsesblind 😉

    15. Ikke frekt ment, men jeg synes du var mye penere før..:D da jeg synes du så mer naturlig ut, og ikke brukte så
      Mye sminke som du gjør nå..nå synes jeg du helt ærlig sminker deg som at du skal fest hver dag..og det synes jeg er unødvendig..og husk at gutter liker naturlige jenter:) så du trenger liksom ikke å føle behov for å sminke deg så
      Mye, da jeg tror Pierre synes du er like pen når du ikke bruker sminke..og at du ikke blir lei av å sminke deg så mye hver dag skjønner ikke jeg..jeg hadde ikke orket det..jeg selv bruker sminke for det meste, men bruker ikke så mye, og bruker ikke i det hele tatt de gangene jeg er hjemme..som sagt, jeg liker best naturlige jenter..;) og har fulgt bloggen din lenge, og synes du var veldig pen før spesielt, når du var sånn 17- 18 år..synes derfor det er rart du ikke synes du selv var pen da, for det var du:) dumt du aldri kan være fornøyd med deg selv Isabel:(

    16. Duu? Hvordan selger du klærne dine på en trygg måte? kan du skrive et inkegg om det. Liksom om man må gi konto nr, og om det kan være farlig. + frakt og hvordan du gjør det+ hvor mye det koster;)

    17. Hei!
      Må bare si at jeg synes du er en fantastisk flott jente.
      Både før operasjon og etter :-).
      Den svarte vesten du nettopp solgte på nettbutikken din?
      Hvor er den ifra? + kjolen under og skoene? Bare så nydelig <3

    18. Du ligner på lillesøstra di! Håper ho ikke går i dine fotspor ang operasjon! For ho er så liten at hun burde se på seg selv som pen nok som hun er! Helt naturlig!:). Stå på!:)

    19. Du er nok fremdeles ganske blind på det med leppene, for de er faktisk større nå enn før. Det er bare en annen form, nå ser de mer tjukke ut uten å være større, typ utover. Det ser ganske unaturlig ut egentlig, men så lenge du er fornøyd er jo det det viktigste 🙂

    20. du du var mye finere før enn du er nå. og leppene dine er større nå enn før. det burde du jo selv klare å se. nei nei isabel, det var en tabbe å opperere deg.og du hadde mye finere farge i huden før. naturlig fin å fresh. du er veldig blek å matt nå.

    21. Skjønner ikke hvorfor du ikke godtok min kommentar for noen timer siden her, da det jeg skrev var hyggelig:( du kan da ikke ha lest hele før du bestemte deg for å ikke publisere denne her..synes det var veldig rart..for jeg ver 100% at jeg skrev hyggelige ting til deg..

    22. Du ser veldig mye bedre ut nå etter operasjonen, nå flyter alt mye bedre i ansiktet og alt står mye mer i harmoni med hverandre i ansiktet👌

    23. du er vel forsatt blind på leppene, om 1år senere inser du at leppene du har nå er ….. . Men arøtate forsjellen i ansikte må jeg si er mimikken i ansikte før og nå. Før hadde du mimikk i ansikte nå ser du mer “apatisk” ut

    24. gurl, you slayin’ !! Jeg syns du er helt nydelig den dag i dag!! Du var fin før, det er jo en grunn hvorfor bloggen din ble så bra som den ble 👏🏼 , men nå? Når er du så sinnsykt babe 😊

    25. Du gir meg virkelig inspirasjon med denne fantastiske bloggen med ditt naturlige deg. Feeling so natural… Hæ va sa du?
      Sånn ellers da?

    26. Savner du ikke deg selv som på bilde tre? Der du har en stor likhet til lillesøsteren din, iforhold til nå?… But pretty Anyways ;*

    27. Syns egentlig ikke du ser særlig pen ut verken før eller etter operasjonene dine ,men på det bilde med rosa camera så ser du søt ut

    28. Folk som opererer seg i Sverige får ingenting pes i motsetning til dem som opererer seg i Norge! Bare en tanke.. Stå på Isabel, du er nydelig samme hva du gjør! <3

    29. Du må jo være blind nå også, for leppene dine nå er minst like store som de var for et år siden… Ro ned

    30. uff, første gang jeg er inne på kommentarfeltet ditt, og det er så mye dritt her! håper du ikke tar deg nær av det…. syns du var vakker før og nå <3

    31. Kjære Isabell! Du er blind på str på leppene dine nåå! Ser du ikke det selv?
      Håper du skjønner det etter flere har kommentert det i dette innlegget! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg