jeg har fikset på det ytre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er tydeligvis blitt en uting å kunne prate om fillers og botox, da blir man jo slaktet. Men vet dere? På denne bloggen er det meste usensurert, og veldig rett på sak. Jeg synes det er fantastisk at muligheten finnes der, for de av oss som ønsker større lepper, mindre rynker og kanskje litt mer markerte kinnben. Med det sagt har jeg også full forståelse til de som er uenig, og heller foretrekker den helt naturlige looken. Smaken er som baken! 🙂 Uansett.. I dag var jeg en liten tur innom Marit på M Klinikken i Drammen for en liten touch up. Nå er det lenge siden jeg fylte på i kinnbena, så det var det vi gjorde i dag. I tillegg fjernet vi sinnarynken. Ja, jeg vet at mange av dere tenker “hva da sinnarynke, du er 22 år” – og dere har rett. Jeg er 22 år, men min rynke er veldig synlig og markert. Det er jo naturligvis forskjellig fra person til person, men i mitt tilfelle er den fremtredende – til tross for min alder.

Forøvrig synes jeg det er veldig viktig å gjøre god research på den kosmetiske sykepleieren man velger å gå til. Første gang jeg fylte på leppene mine, gjorde jeg det hos ei som senere skulle vise seg å være mindre god på det feltet. Jeg fikk så stygge og klumpete lepper atte hjelp! Det var veldig lite flatterende, for å være helt ærlig med dere. Etter å opplevd det verste, prøvde jeg lykken igjen hos Marit, som jeg fremdeles går til. Hun er profesjonell, dyktig og ikke minst er hun veldig forståelsesfull. Hun er den eneste jeg lar røre ansiktet mitt. Jeg anbefaler henne på det varmeste – og nei, dette er ingen reklame, kun en anbefaling til dere. Jeg vet jo at det er mange som fyller på leppene sine blant annet, og som kanskje har opplevd å få dårlig resultat, slik som jeg selv gjorde. 

Nok prat fra meg! Nå skal jeg svare på de siste mailene, og så skal jeg på en festival på Ramis skole. Familiedag! 🙂

20 kommentarer
    1. Norge er desverre et land hvor man får sinnsykt mye pes og kritikk for å skille seg ut! Så jeg synes du er ekstremt tøff!! Det er mange som ikke holder ut her med all den dritt kastinga, og at andre ikke kan være glade på andres vegne, og respektere andres valg! Stå på vakre! <3

    2. Dette er ikke hat. Jeg synes du er fin som du er akkurat nå. Er ikke du redd for senere konsekvenser? De fleste som har operert ansiktet ser ikke bra ut senere i livet. Men er ditt valg 🙂 men er bekymra for deg!
      God dag.

    3. Åh, du er så Kylie Jenner wannabe at det er så flaut :'( Har vist bloggen din til mange av universitets vennene mine her i London, og det er ikke en _eneste_ person her som syntes du er fin, liksom hallo?… Få din egen identitet, din wannabe. Du er så flau at det er trist.

    4. Men syns du det er verdt det med tanke på at slike fillers og botox gjør at en ser veldig mye eldre ut? Eller klarer du å overse det i hverdagen?

    5. Er så fint med fillers i kinnbena. Har det selv 🙂
      Bare lurer hvor ofte fyller du kinnbena ? Jeg ser liksom ikke om det har gått ut eller er der enda på meg selv siden jeg bare har 0.5 :p :))

    6. Siden du skriver så usensurert om ekstrem utseendefokusering og overforbruk må du også tåle kritikk og negative kommentarer! Men det er vel det du lever av, drama i kommentarfeltet. Det er derfor mange klikker seg inn her, for å bli underholdt av kommentarfeltet, for bloggen og dets innhold er jo så dølt og kjedelig. Sorry ass, jeg forstår bare ikke deg og ditt fokus.

    7. Jeg er så glad for at jeg ikke har det som deg! Jeg føler meg rett og slett heldig som ikke har komplekser som blant annet du har, som føler en så syk trang til å endre på ting hele tiden. Det må være slitsomt, Isabel???

    8. Hei! Jeg lurer på noe hehe.. Jeg har veeeldig “flate” kinn, så har jeg veldig tynt ansikt.. har hørt såå mange ganger at jeg ser syk ut. Jeg har derfor tenkt å fylle på kinnene mine. Tenkte kanskje 1-2 ml i hvert kinn? Lurer på hvor mye du har? Syns du har perfekt fylde i kinnene dine!! Jeg lurer egentlig på såå masse! hvor lenge varer det? kan det bli klumpete slik som det kan bli på leopppene? hvor lang tid tar det før man ser resultatet? er det botox eller restalyne eller en annen form for filler?? håper viiirkelig du kan svare meg hehe jeg vet det ble litt mye..

    9. Pes for at du opererer deg får du ikke fra meg. Kritikk for at du “reklamerer” for det og gjemmer deg bak det å si at det er din blogg og at du tross alt er ærlig, det får du derimot fra meg.

    10. Fy faen Isabel…. neida det er ingen reklame eller sponset innlegg,MEN hva du gjør er jo netopp det!! Ja det er ytringsfrihet men når du obsesser rundt alt mulig av “feil” ved ditt ytre når du er så vakker får du andre til å få komplekser..forstår du ikke det eller?! Du er over gjennomsnittet vakker og INGEN andre enn deg selv ser disse “feila” og vi ser bare en utrolig vakker jente som konstant skal fikse på alt mulig og det får oss “normale” til å da i alle fall få komplekser! Jeg respekterer at det er din kropp og dine valg hva du ønsker og jeg virkelig respekterer din ærlighet og synes det er fantastisk med ærlige mennesker,men tenk på det signalene du sender ut når du selv aldri liksom er god nok og må fikse på alt mulig for å bli perfekt…. sorry,men please prøv å fokuser litt vekk fra dette temaet.. jeg respekterer deg mer enn sophie Elise fordi. Hun Bombarderer Instagram med bilder av den nye rumpa si og sier at hun liksom ikke opererer seg lengere og er fornøyd med den naturlige siden. Av seg selv imens hun definitivt har operert den rumpa og det er patetisk!

    11. Elsker bloggen din! Klikker meg inn her hver dag! Alltid så gøy å se hva du har gjort. Du er utrolig vakker og du har sykt bra stil og håret dit!!😻😻😻

    12. Fatter ikke at folk gidder å bry seg, det er jo din kropp og ditt valg – HELDIGVIS. Jeg syns heller vi skal feire at vi kan gjøre hva vi vil med kroppen vår, det betyr jo bare at vi er fri.
      Når det er sagt syns jeg det er veldig spennende å se alle endringene du gjør. Det er ting jeg ikke hadde turt å gjøre selv 🙂

    13. Noen liker et normalt utseende uten nesten noe sminke, andre vil se ut som en barbie! Smak og behag! Selv elsker jeg barbie looken!!! Jeg synes den normale looken er fryktelig kjedelig og blass! Elsker å dolle meg! Jeg er veldig lys så ansikts trekkene mine viser nesten ikke, som øyebryn og øyevipper, derfor er jeg avhengig av å bruke dette daglig, ellers ser jeg helt syk og bleik ut! Og ingenting er jo finere, etter min mening da, enn en porefri hud! Thank God for make up lissom! <3

    14. Du sa du tjente 200k i måneden, men på VG stod det at inntekten din er rundt 40.000? Du var nederst på lista over de best betalte bloggerne. Så det viser jo at 3-4 plassen din på topplisten ikke har så mye å gjøre med hvor mye man tjener ?
      Enten står det feil på VG, eller så lyver du om inntekt? Når sophie Elise som er Norges største blogger tjener 2,5 mill. Er det faktisk rundt 208.000kr mnd, så mener du at du tjener det samme som henne?

    15. Hvordan klarer du å ha så bra selvtillit ? Å være så fornøyd med livet og kroppen og alt? Hvordan har du fått til at du har fått til den dag idag?
      Eg misunne deg virkelig.. eg har prøvd ALT eg kan for å få et bedre liv og bedre selvtillit men ingenting funker.. noen tips?

    16. jeg bare tenker for ditt eget beste… ikke en frekk kommentar nå, men det du sprøyter i deg er faktisk gift? Altså, trenger jeg si mer.

    17. ser ikke problemet til enkelte.. hvis Isabel daglig plages av forskjellige ting ved utseendet hun ikke liker, som svekker selvtillit, som gjør henne til en ulykkelig person, hvorfor kan ikke hun operere seg uten å få så mye hets? pass på dere selv, istedet for å bekymre dere over hun😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg