ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YOU ASKED I ANSWERED

.      .       .

Hvis Pierre hadde fått sjansen til å ha sex med Kim K, hadde du latt han?

– HELL NO. Da hadde jeg blitt sjalu, hahaha. Neida! Svaret er ja, dersom jeg også fikk bli med. Hah!

Vil bare si at jeg elsker bloggen din og stilen din! Hvorfor er du så vakker?! Men jo jeg lurte bare på hva favoritt sminkeproduktet ditt er som du ikke kunne levd uten?

– Så søt du er, tusen takk!! <3 Vel, det tror jeg må være Mac sin Pro Longwear concealer. Elsker den!

Hva synes du om at andre bloggere og div nettsteder driver harselering med deg? Tenker du at det er de eller du som gjør noe “feil”? Misforstå meg rett, men er du ikke redd for at de noen ganger kanskje har et poeng, selv om det blir satt veldig på spissen? 

– Jeg tenker at det er veldig trist. Jeg synes at vi alle skal respektere andres syn på ulike ting, og at vi alle er forskjellige. Selv om mine meninger er annerledes enn dine, er det fortsatt min realitet og jeg er ikke et dårligere menneske for det.

Hvilke filler har du i leppene dine?

– Juvederm!

Er hudfargen din helt naturlig, eller bruker du fake tan? Du har en veldig fin hudfarge. Om det er naturlig, er du super heldig! Veldig fint! 🙂

– Tusen takk! Den er naturlig, ja. Men jeg reiser jo ganske ofte, og da soler jeg meg en hel del. Jeg har gode pigmenter som gjør at jeg får farge veldig kjapt, og den forblir lenge også. Heldig der, hehe. 

Bytte header snart?

– JA! Dersom det er noen som er flinke på å lage header og som ønsker å lage en til meg: send mail til [email protected]!

Siden det nærmer seg jul, kan ikke du lage et innlegg eller video der du har forskjellige julegave tips til feks jente venner, gutte venner, mamma og pappa, jente og gutte søsken? 🙂 Jeg har tenkt litt på julegaver, men har serr ingen anelse på hva jeg skal kjøpe!

– Jo, slike innlegg er jo geniale! Det skal jeg få fikset 🙂 Herlighet, det er jo ikke lenge til jul.. Der påminnet du meg om julegavehandel, hehe. Det er alltid vanskelig å vite hva man skal kjøpe!

Hvorfor sier du at du tjener 200k i mnd når skattelisten avslørte at du hadde 41.000 i inntekt eller noe?

– Les dette innlegget.

Åssen gikk det hos optiker? Åssen styrke har du nå? Hilsen ei som er ny i linse verden.

– Oi, det har jeg jo glemt av å fortelle! Jeg har nå -10,5 på høyre øye og -9,5 på venstre. Heeeelt krise!

Hvor kjøper du fargelinsene dine?

– På Krogh Optikk.


STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

30 kommentarer
    1. Hei! Hvordan går det med psyken din? Katta er jo ute av sekken.. Mange som faktisk bryr seg og lurer på om du får hjelp eller hva som skjer.. Og med Pierre oppi alt, har har noen å støtte seg på? Er ikke alltid enkelt å være kjæreste med en som sliter psykisk. Håper du har det bra <33 klem fast leser

    2. Hvordan tar du på linser med lange negler? Ødlegger det ikke linsen?
      Du er så søt Isabel! Stå på:)))

    3. Angående håret ditt: Hvor mye klipper du det når du er hos frisøren, og hvor ofte? Prøver å spare ut håret mitt selv.. 🙂 Hvordan synes du det er med hårforlengelse?

    4. Håper du kan skrive julegavetips som også funker for oss som ikke har i nærheten av samme intekt som deg… Jeg har feks ikke råd til å gi min mor tur til Dubai, som du, men noen små koselige gaver med mye betydning er noe jeg (og helt sikkert resten av leserene dine) hadde satt pris på! Klem <3

    5. Husker innlegget du skrev før du skulle til optikeren – har du vurdert å ta lasik eller en annen syns-/øyeoperasjon? Virker some om det er en god løsning for folk med veldig dårlig syn! Har selv bare -0.75 og -0.50, og trives med linser, så jeg snakker dessverre ikke ut av egen erfaring her :p Vet ikke hvor vanlig det er med lasik i Norge..

    6. Fine spørsmål og svar 😀
      Ka som gjorde te at du ville fløtte te Oslo og ikke andre plassa i Norge ? 🙂
      ♡♡♡

    7. Jeg lurer på hvordan d går m Pierre.. Er mye snakk og rykter om at du ikke er så snill med han alltid, at du slår han og klikker på han når du ikke har det bra. D e mange som mener at han fortjener bedre. Kan han svare på det tror du? Lykke te m alt. Kram

    8. Øyenskyggen din var så ufattelig fin på d øverste bilde, så lurte på om du har gjort d selv eller noen har gjort d for. I allefall hvis du har gjort d selv kan du lage videoneller vise step for step?

    9. Til Siri: som du skriver så konkret, “det går rykter”. Rykter er sjeldent sanne, men hvis de i dette tilfellet et det, så tviler hele meg på at Isabel hadde skrevet et innlegg om at hun slår Pierre. For det å bruke fysisk vold i et forhold, og andre tilfeller for den sags skyld, er ulovlig. Men Pierre hadde nok, på lik linje med andre friske mennesker, aldri blitt i forholdet om Isabel behandlet han som ryktene du har hørt tilsier. Tenk igjennom hva du spør om før du skriver så lite gjennomtenkte kommentarer. Det er ikke alt det er nødvendig å spørre om.

    10. Du som var så søt før, men nå har du jo operert hele trynet ditt og er ikke til å kjenne igjen. Synd! Du ser ikke ut som noe annet enn plastic nå. Lurer på hvorfor noen ikke ser at plastiske og kosmetiske “forbedringer” ikke er nettop dette, snarere tvert imot.

    11. Hei:) lurer bare på hvorfor du ikke har vippeextensions når du sikkert hadde fått det sponset og veldig mange i blogg-norge har det?:)

    12. ” Men Pierre hadde nok, på lik linje med andre friske mennesker, aldri blitt i forholdet”, vel. Hvor mange blir ikke i destruktive forhold i årevis?

    13. Vippeextentions er ikke bra for vippene i lengda!! Synes det er rart så mange bruker det fortsatt! Jeg var selv avhengig før, men hadde hele tiden fæl allergisk reaksjon på limen enda det ble brukt en som var hyper allergivennlig!! Prøvde mange forskjellige, tilslutt klarte jeg ikke mer! Klødde i lang tid etterpå, og er fortsatt veldig sensitiv som resultat! Så stay away!! Har sett Isabel har prøvd, hun har nok funnet ut det samme, at det ikke er verdt det!

    14. Det var egentlig ikke til deg Isabel. Var til hun som mente at alle friske folk går ut av forholdet. Egentlig ingenting om dere i det hele tatt. Ser jeg skulle formulert det anderledes. Men måtte ha med det sitatet.
      Men, nei. Folk bryter ikke nødvendigvis ut selv om det er opplagt for alle andre. Noen bruker mange år på det.
      Unnskyld Isabel, dette hadde fra min side ingenting med dere å gjøre

    15. hvorfor tar du ikke vippeextentions når du fikser på så mye annet på utseende ditt? du hadde kledd det sykt!

    16. når skal du fortelle om operasjonen? du har jo gått ut med at du skal gjennom en operasjon, så regner med det kommer til å være synlig. eller? 🙂 jeg kan bare ikke forstå hva du skal operere… du har fikset på både nese, pupper, rumper og sprøyter inn saker i ansikt og lepper… du er vakker som du er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg